Osić

5.2K posts

Osić banner
Osić

Osić

@iwiwma

نون‌پنیر کننده

Katılım Ekim 2014
115 Takip Edilen80 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Osić
Osić@iwiwma·
روز‌های بعد از جنگ
فارسی
0
0
2
763
Si o Se o S
Si o Se o S@Pedram804559932·
@ShkrShkn کیفیت تولیدش با ژاپن قابل مقایسه نیست و قیمت پایه این ماشین از ۱۴۰۰۰ دلار شروع میشه و تا ۱۹۰۰۰ دلار سقف تولیدیش هست رانت خودرو کماکان با سرعت ادامه داره اما ویترینش رو داره عوض میکنه
فارسی
2
0
3
471
شکر شکن
شکر شکن@ShkrShkn·
تویوتا فرانت لندر رو با تحویل فوری دارن میفروشن فقط ۷،۸۰۰ من با قیافه اش خیلی حال نکردم و نپسندیدم ولی اگر کسی قیافه براش مهم نیست و فقط به برند اهمیت میده و میخواد ماشین ژاپنی(البته تولید چینه) سوار بشه واسش خوبه کراس اور نیست ،بلکه نیم شاسیه
فارسی
17
0
58
7.7K
اکبر
اکبر@pinpanellaa·
کاش از این دختر پولدارایی بودم که چمیدونم مثلا انگلیس به دنیا اومدن از هیجده سالگی به بعدم با پول پاپا مهاجرت کردن خونه ۱۲۰۰ متریشون تو ممالک خارجه از ایرانم فقط دیزی و پرشین کارپت و زعفرون بلدن با چشم و ابروی مشکی
فارسی
5
16
781
9.8K
دختِ‌کارون
دختِ‌کارون@karoondokht·
@aliiiamiiiriii ما که هر چی گفتیم زبونمون مو درآورد. از علتهای گرم شدن تهران همین کولرهای اسپیلته. با کولر آبی البته نه از نوع کلاسیکش و چیلر و ... تهران تابستونش می‌گذره و واقعا کولر گازی نیازی نیست.
فارسی
4
0
48
6.3K
دوور دست بعید
دوور دست بعید@aliiiamiiiriii·
مردم تهران تا ۲۰ ۳۰ سال پیش نمیدونستن کولر گازی چیه و چجوریه. یعنی میومدن اهواز ( اقوام ) کولر گازی میدیدن تعجب میکردن. حالا کولرهای اسپلیت توی تهران عادی شده و این موضوع به شدت میتونه عامل تشديد گرما در یک کلانشهر باشه.
فارسی
45
4
1.3K
75.2K
Osić retweetledi
Douglas Mortimer
Douglas Mortimer@colonel_douglas·
پزشکیان وقتی می‌بینه از اولین روز جنگ فرستادنش بازار قیمت گوجه خیارو کنترل کنه اما الان مسئولیت توافق رو کمپلت انداختن گردنش:
فارسی
3
4
40
2.4K
Osić retweetledi
(قبلی‌ساس‌شد)
(قبلی‌ساس‌شد)@A1amatSoa1·
هردختری که میبینم خوشگل‌ترین دختریه که تو عمرم دیدم تا وقتی که دختر بعدیو میبینم.
فارسی
6
30
430
8.5K
Osić retweetledi
سگِ خیس
سگِ خیس@TheSageKhis·
یکی از دلایلی که تاحالا اتاق‌فرار نرفتم اینه که معتقدم فقط نوجون‌هایی که می‌خوان دوست‌دخترشون رو بمالن ولی روشون نمیشه از این کارا می‌کنن
فارسی
8
2
124
12.1K
Osić retweetledi
WIKI PEDRAM
WIKI PEDRAM@wikipedram·
یه کافه تو بهبهان دیدم پاستا داشت یعنی پاستا تا شادگان هم رسیده خنده‌دار و شرم‌آوره آن هم خوزستانی که بهشت مراتع سرسبز، دامپروری، گوشت صورتی و لبنیات است باید این کافه بخاطر تهاجم فرهنگی و ترویج آشغال‌خوری تهرانی‌مآبانه تحریم شود لابد پسفردا کافه‌های باغملک میخوان بابل‌ تی بیارن.
فارسی
8
1
38
2.2K
Anam Ghaffari
Anam Ghaffari@AnamGhaffari·
روش منی که از سال ۱۳۹۰ درگیر این ماجرام: - فروتن باش و بپذیر که پیش‌بینی دقیق سخته (مخصوصا کوتاه مدت) و همه مدعیان هم اشتباه کردن و می‌کنن. - در بلندمدت، بهترین شاخص همیشه نرخ تورم ایرانه، خیلی سرانگشتی وقتی ۷۰٪ در یکسال تورم داشتیم، قیمت باید ۷۰٪ بره بالا. عواملی مثل: مذاکره، قیمت نفت، صادرات نفت، آزاد شدن منابع ارزی، واردات و ... همه عوامل جنبی موثرند، ولی فاکتور اصلی همیشه تورمه.
فارسی
2
0
15
1.7K
Woody Paradiso 🇮🇷🇦🇷
قیمت واقعی دلار در بازار رو چه‌طور می‌شه فهمید؟ الان خب طبعاً یه فروکش سنگین کرده و از ۱۸۰ هفتۀ پیش اومده نزدیک ۱۶۰، ولی از کجا می‌شه (با استدلال، نه یلخی) مشخص کرد اینم یه کاهش هیجانی نیست و هفتۀ بعد برنمی‌گرده به ۱۷۰ مثلاً؟
فارسی
10
0
61
9.4K
Osić
Osić@iwiwma·
خدایا کس ننت حداقل یکی از این مینای ج‌ا رندوم بترکه یه نفت کشی چیزی بگا بره
فارسی
0
0
1
18
Osić retweetledi
عاطیطو
عاطیطو@Atkshishere·
آدم چیه که مرد هم باشه تازه.
فارسی
10
6
175
4K
Osić
Osić@iwiwma·
گت آقا بزن ببینیم خوابمون میاد
فارسی
0
0
0
13
Osić
Osić@iwiwma·
من قبلا فک میکردم حفظ بودن تاریخ برای کسایی که وقایع رو زندگی کردن آسونه ولی الان یادم نمیاد هفته پیش اسراییل کی و کجا رو زد
فارسی
0
0
1
20