نوشین
284 posts


@RyanFerrson وای برای هر کدام از عزیزان دیماه باید روضه جدید خواند چه کردن با ما
فارسی

@mj_nejad58518 @gandom72a شمرونی ها بیشتر لهجه مازنی داشتن که الان خیلی کم شده
فارسی

@gandom72a لهجه تهرانی که اسم درستش راجی (ری) یا راگی هستش توسط فتحعلی شاه از ترکیب فارسی استرآبادی و فارسی شمرونی و راجی مد شده اصلا متعلق به تهران نیست اگه با پیرزن پیرمردهای اصیل شمرون یا محله های قدیمی تهرون صحبت کرده باشی میفهمین خیلی تفاوت لهجه و کلمات دارن
فارسی

@mrkmarhab وقتی ببینی سروهای سرزمینت روی زمین توی خون خودشون هستند تازه تلخی دنیا رو میچشی
فارسی

@moosavi_ha47584 @Daenerys73 چه چیزهایی داره برامون حسرت میشه آلبالو هم رفت توی لیست میوه های لاکچری
فارسی

@Daenerys73 من تا پارسال همهش تو فریزرم بود
گرم میشد هوا نمک میزدم، آلبالویخی میزدم بر بدن
از پارسال که قیمتش نجومی شد دیگه اینم از لیست زندگیمون حذف شد
فارسی

@HydrobonDark @farnooshfam من غمو توی چهرشون بعد از اتفاقات دی کاملا میبینم و نگران حالشون هستم
فارسی

قبلا خواستم تشکر کنم خانوم فرنوش فرجی اما اینترنت قطع شد و سه ماه عقب افتاد.☹️
خیلیها از آقای ویسی و قاضی زاده تشکر کردند، اما من میخوام به سهم خودم یک تشکر اختصاصی با نهایت فروتنی از شما داشته باشم که پا بپای ما غصه خوردی و درد ما را ثبت کردی.
ممنون، فراموش نمیکنیم.
@farnooshfam

فارسی

گفت: جانِ پدر! تو نیز اگر بخفتی، بِه از آن که در پوستینِ خلق افتی.
انسیه موسوی@ensiehmosavi
شما هم مثل من ماه رمضان، لامپهای روشن همسایهها رو میشمارین؟ 😂
فارسی

@MonabelleDuma به قول قدیمی ها درد و بلات بخوره تو سر دشمنات خیلی زود خوب شو
فارسی

@MahmoudiSasan انگار همه خاطرات خوب برای یه جامعه نرمال به شاه ربط داده میشه
فارسی

@tarykh32886 خانم هایده خیلی سال پیش فهمید یه دیس به معین داد گفت مگه معین هم میخونه
فارسی




















