نوشین

284 posts

نوشین

نوشین

@jmshydy665

Katılım Temmuz 2024
232 Takip Edilen38 Takipçiler
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@Soldier2north اشک ریختن برای سرود کشورمون هم شده آرزو
فارسی
1
0
3
43
👑سرباز رضا شاه
مربی ژاپن موقع سرود ملی شون چشماش پر اشک شده بود. بالاخره نوبت مام میشه. با پرچم شیر و خورشید و سرود ملی ای که بخونیمش و احساس تعلق کنیم بهش.
فارسی
2
10
202
2K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@jamshidswife ولی من ۲۲ سال پیش کشفش کردم بیشتر بورس پارچه بود
فارسی
1
0
11
18.1K
زنِ جمشید سیبیل
عبدل اباد برای شماها که تازه کشفش کردید خوبه! وگرنه ما ۱۵ سال پیش میرفتیم عبدل اباد و گنج واقعی رو تو خرابه ها پیدا میکردیم الانم جایگزین عبدل اباد دارم که لو نمیدم وگرنه اونجام گرون میشه
فارسی
134
8
3.4K
186.4K
🇮🇷شیر و خورشید۲🥷
امروز روز جهانیه دلتنگیه و من دلتنگ کسی ام که تا حالا ندیدمش #جاویدشاه
🇮🇷شیر و خورشید۲🥷 tweet media
فارسی
17
130
1.2K
5.6K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@RyanFerrson وای برای هر کدام از عزیزان دیماه باید روضه جدید خواند چه کردن با ما
فارسی
0
0
3
264
Dr Ryan Ferson
Dr Ryan Ferson@RyanFerrson·
آیا عاشورایی تر از اون نوزادی داریم که سه روز تنها بود، چون پدر و مادر آزاده اش با گلوله جاوید نام شدند؟!!!
Dr Ryan Ferson tweet media
فارسی
9
76
1.3K
10K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@a8n3s چه خون دلها خورده شده تا به اینجا برسیم بعضیها با خانواده هم جنگیدن حتی برای کوچکترین چیزها
فارسی
0
0
4
560
اگنس‌گِرِی
من از همه‌ی مبارزان راه آزادی که باعث شدن ما با همین لباس مهمونی بریم مهمونی، تشکر می‌کنم. اون چه کثافتی بود که ده متر پارچه می‌پیچیدی دور خودت، می‌رفتی اونجا لایه لایه درمی‌آوردی، تازه آخر شب هم باید بین یه کوه پارچه لباس‌هات رو پیدا می‌کردی؟
فارسی
8
12
1.4K
18.4K
ناصرالدین شاه سوم
ناصرالدین شاه سوم@mj_nejad58518·
@gandom72a لهجه تهرانی که اسم درستش راجی (ری) یا راگی هستش توسط فتحعلی شاه از ترکیب فارسی استرآبادی و فارسی شمرونی و راجی مد شده اصلا متعلق به تهران نیست اگه با پیرزن پیرمردهای اصیل شمرون یا محله های قدیمی تهرون صحبت کرده باشی میفهمین خیلی تفاوت لهجه و کلمات دارن
فارسی
2
0
26
2.2K
گندم🌾
گندم🌾@gandom72a·
چرا تهرانیا حرف زدن خودشونو معیار قرار دادن و هرکی واژه هارو جور دیگه ای تلفظ کنه میگن لهجه؟ اصلا کی گفته لهجه تهرانی ها معیاره؟
فارسی
413
53
6.2K
269.4K
Koa🇮🇷
Koa🇮🇷@shahhera11·
آماده سازی بزرگترین پرچم شیرو خورشید برای ورود به ورزشگاه جام جهانی ❤️💪 پشتکار ما فقط یک ویژگی نیست؛ بخشی از هویت ماست.
همین است که ایران را ماندگار کرده است #جاويدشاه‌
فارسی
427
2.5K
11.4K
97.7K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@this_is_mobina_ خدا رو شکر پس هنوز مادر شوهر خوب پیدا میشه
فارسی
0
0
7
1.6K
یکی از اون هزار خورشید تابان
خانم حدودا ۳۵ساله با مادر همسرش(ب عنوان همراه) اومده بود برای عکس ct همراهش دائما کنارش بود و مواظبت میکرد و هواشو داشت و نازشو میکشید، یه لحظه رفت بیرون گفتم چه مادرشوهر مهربونی داری، با ذوق گفت تازه شوهرمو ندیدی خیلی ماهه😄 ... سیسیا یکیمون خوشبخت شد و زندگی‌رو بُرد🥲🌝🤍
فارسی
40
6
3.6K
80.3K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@sara77pov ای جانم چه گردن گیرش خوبه
فارسی
0
0
24
4.9K
گل نبات
گل نبات@sara77pov·
مدیر مدرسه ی برادرم به مامانم گفته پسرتون روی تمام دیوارهای کلاسشون نقاشی کشیده خودشم اعتراف کرده نقاشی ها کار خودش بوده مامانم به برادرم گفته حالا چرا اعتراف کردی؟ گفته اخه انقدر قشنگ کشیده بودم نخواستم یکی دیگه آثارمو به نام خودش بزنه:))
فارسی
25
14
9.2K
70.4K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@mrkmarhab وقتی ببینی سروهای سرزمینت روی زمین توی خون خودشون هستند تازه تلخی دنیا رو میچشی
فارسی
0
0
0
15
BaHRaM
BaHRaM@mrkmarhab·
شما تا زمانيكه بى پولى نكشيدى ، عزيزتو از دست ندادی و بيمارى جدى نگرفتى، قسمت اعظم تلخى اين دنيا رو تجربه نكردى...
فارسی
197
758
16.3K
204.8K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@moosavi_ha47584 @Daenerys73 چه چیزهایی داره برامون حسرت میشه آلبالو هم رفت توی لیست میوه های لاکچری
فارسی
1
0
2
16
آقا سید حبیب ( حساب اصلی )
@Daenerys73 من تا پارسال همه‌ش تو فریزرم بود گرم میشد هوا نمک میزدم، آلبالو‌یخی میزدم بر بدن از پارسال که قیمتش نجومی شد دیگه اینم از لیست زندگیمون حذف شد
فارسی
3
0
35
846
دنریس تارگرین
دنریس تارگرین@Daenerys73·
اگه یه کاسه بزرگ آلبالو خنک شسته و پاک شده داشتم احتمالا امروز کمتر به مرگ فکر می‌کردم.🤷🏻‍♀️
فارسی
3
0
67
1.6K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@HydrobonDark @farnooshfam من غمو توی چهرشون بعد از اتفاقات دی کاملا میبینم و نگران حالشون هستم
فارسی
0
0
0
25
Dark Side --(آنسوی تاریک من)𓄂✺
قبلا خواستم تشکر کنم خانوم فرنوش فرجی اما اینترنت قطع شد و سه ماه عقب افتاد.☹️ خیلیها از آقای ویسی و قاضی زاده تشکر کردند، اما من میخوام به سهم خودم یک تشکر اختصاصی با نهایت فروتنی از شما داشته باشم که پا بپای ما غصه خوردی و درد ما را ثبت کردی. ممنون، فراموش نمیکنیم. @farnooshfam
Dark Side --(آنسوی تاریک من)𓄂✺ tweet media
فارسی
49
415
4.6K
51.6K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@p4eezz کل فامیل همسرم که همه تهرونی هستن همیشه از بازارهایی که قیمتهای مناسبی دارن خرید میکننعبدل آباد تا چند سال پیش بورس پارچه بود الان لباس و پرده هم اضافه شده
فارسی
0
0
2
2K
Paeez
Paeez@p4eezz·
دوستان گاهی برید شهری که ۲۰ سال داخلش زندگی میکنید بگردید وقتی کسی میگه عبدل اباد ادای عقب مانده‌ها رو در نیارید. بازاره دیگه مثل بازار ۱۵ خرداد و بازارهای دیگه.
فارسی
30
27
4.8K
95.7K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@ImKhazaan چقدر به جا استفاده کردی
فارسی
0
0
2
498
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@Karafslover یه مثالی زدی که هممون حسش کردیم
فارسی
0
0
3
710
کادوی سابق
کادوی سابق@Karafslover·
وضعیت یه جوریه انگار هی پنبه الکلی میمالن رو کونمون ولی آمپول نمیزنن
فارسی
183
1.5K
27.4K
617.5K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@MonabelleDuma به قول قدیمی ها درد و بلات بخوره تو سر دشمنات خیلی زود خوب شو
فارسی
2
0
1
52
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@ketabshah3 یزید هستن در لباس امام حسین
فارسی
0
0
0
98
کتابشاه سوم
کتابشاه سوم@ketabshah3·
عرزشی تو دانشگاه نماز ظهر عاشورایی میخونه، تو اعتراضات کشتار یزیدی می کنه، تکلیفتو روشن کن با خودت دیگه!!
فارسی
43
76
2.6K
23.7K
good god
good god@GZeos80468·
دموکراسی نبود ، دموکراسی داشتیم. #KingRezaPahlavi #جاویدشاه
good god tweet media
فارسی
14
154
2.5K
21.1K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@MahmoudiSasan انگار همه خاطرات خوب برای یه جامعه نرمال به شاه ربط داده میشه
فارسی
0
1
32
1.1K
Sasan Mahmoudi
Sasan Mahmoudi@MahmoudiSasan·
اینکه امروز عموم‌ مردم به پهلوی نظر مثبتی دارن اصلا باعث تعجب من نیست. من ۳۰ سال ایران زندگی‌ کردم، هرموقع تو یک مهمونی کمی آزادی بیشتری وجود داشت یا تو مغازه ای کسی احساس میکرد جنسی ارزونتر از حد انتظاره اولین سوالی که به شوخی میپرسید این بود: «چی شده شاه برگشته؟» #جاويدشاه‌
فارسی
91
727
15.5K
165.3K
نوشین
نوشین@jmshydy665·
@tarykh32886 خانم هایده خیلی سال پیش فهمید یه دیس به معین داد گفت مگه معین هم میخونه
فارسی
0
0
0
25
𓃬☼👑enferadi👑𓃬☼
𓃬☼👑enferadi👑𓃬☼@tarykh32886·
قبل از سانتیمانتال بازی یادتون بیاد به این مادرقحبه فلسطین به کون گفته بودن اهنگ بی‌بی گل بخون گفته بود درست نیست تو این موقعیت حالا بعد کشته شدن ۱۰۰ هزار ایرانی کنسرت گذاشته مادرقحبه تر از خودش اونایی ند که کنسرتش میرند
𓃬☼👑enferadi👑𓃬☼ tweet media
فارسی
36
135
616
5.4K