umut

900 posts

umut banner
umut

umut

@karabekiroglu1

𐱅𐰇𐰼𐰚

Erbaa, Türkiye Katılım Kasım 2017
147 Takip Edilen153 Takipçiler
umut retweetledi
pink tony 🇨🇴
pink tony 🇨🇴@natebadfellas·
ADAMIN AMINA KOR AMINAAAA
Filipino
22
1.4K
23.6K
267.3K
BPT
BPT@bpthaber·
Bugün dünya maymun günü.
BPT tweet media
Türkçe
599
224
5.9K
2.3M
umut
umut@karabekiroglu1·
@selmanogut rakı bizim milli içeceğimiz olmasa,ordan vergi alınmasa seni kim mamalayacak selman?Sen Alperen’in çeyreği kadar vatana fayda sağla,ondan sonra sun değersiz fikirlerini
Türkçe
0
0
0
52
Selman ÖĞÜT
Selman ÖĞÜT@selmanogut·
İyi dinle Alperen Şengün! Rakı bizim milli içeceğimiz değildir! Alkolü özendiremezsin! Hele ki bir milli oyuncuysan bunu hiç yapamazsın! Sen o şerefli formayı hak etmiyorsun. Anayasa madde 58: Devlet, gençleri alkol düşkünlüğünden, uyuşturucu maddelerden, suçluluk, kumar ve benzeri kötü alışkanlıklardan ve cehaletten korumak için gerekli tedbirleri alır. Yetkilileri göreve davet ediyoruz.
Her Şey NBA@herseynba

🇹🇷 Alperen Şengün: "Rakı milli içkimizdir... Sert biriysen sek içersin. Birbirimizi uzun süre görmediğimiz zaman buraya gelir, oturup rakı içer ve muhabbet ederiz. Şerefe!"

Türkçe
11.5K
1.3K
10.1K
12.4M
umut
umut@karabekiroglu1·
@mert_yky fotoğrafını görünce şu şekil tepki verdik topluca
Türkçe
1
0
0
69
⭐️ CHUCKY ⭐️
⭐️ CHUCKY ⭐️@Sarperistan·
kamera şakası amk.. harbiden diyorum 2 sene önce mağaraya gir gel şu istatistiği gör sikseler bu piçin gsde oynadığına inandıramazsın
⭐️ CHUCKY ⭐️ tweet media
Türkçe
1
0
10
9.7K
umut
umut@karabekiroglu1·
@Berrardii tarihin en kötü dediği Liverpool,sıkıyorsa dedikleri Madrid’i yeniyor.Yanmasın oğluşum götünüz
Türkçe
0
0
0
37
Cüneyt
Cüneyt@Berrardii·
Tarihin en kötü Liverpool’undan sonra ondan daha kötü Ajax…
Türkçe
546
22
1.2K
154K
umut
umut@karabekiroglu1·
@vubbycan31 icardiyi metin Oktay kalkıp gelse burdan gönderemez,baba mekanın sahibi
Türkçe
0
1
32
780
vubby 🇺🇸
vubby 🇺🇸@vubbycanGS·
icardi gönderip yedeğe weghorst çekin çok versatil bi topçu
Türkçe
11
0
83
6.9K
umut
umut@karabekiroglu1·
@AliAmmarr sen karşılaşsan ne olacak amınakodum mezopotomya eşşeği,10 tane hırt olmadan bi sik yiyebileceğini mi zannediyorsun sik kafalı zargana
Türkçe
0
0
0
29
umut
umut@karabekiroglu1·
@mert_yky @bilocanke yalan parayla değil tabi konuş amk,paris doldurma parfümle slazenger deodorant kullandın senelerce aç köpek
Türkçe
1
0
0
101
Mert
Mert@mert_yky·
@bilocanke Uzun bir süre bunu kullandıktan sonra homme intense geçtim çok daha güzel geliyor belki diğerinden sıkıldığım için öyle hissediyorumdur ama bilmiyorum orasını
Türkçe
1
0
0
931
baris
baris@bilocanke·
bir kere şunu kullanın manitanız k9 köpek gibi sizi koklamazsa picim piccc
baris tweet media
Türkçe
227
111
3.8K
6.6M
umut
umut@karabekiroglu1·
@mert_yky @terimtaparr İlla eline demir gibi şeyler almak istiyorsan yardımcı olabilirim sevgilim,dışarda salonlarda uğraşma bi daha🤪
Türkçe
1
0
0
122
Mert
Mert@mert_yky·
@karabekiroglu1 @terimtaparr Amaç hayvan gibi olmak değil ki yeğenim ben gidip 1-2 saat terapi olup çıkarım isteğimi yerim içerim diyet falan uğraşmam benim hobim bu kafaya takmam yani fit bir vücut bana gayet yeterli gel seni de çalıştıriyim az kilo ver dedim gotune zor geldi
Türkçe
1
0
0
138
onuralp 🇦🇷
onuralp 🇦🇷@Onuralp1283·
Salonda hâlâ 4x12 yapan kardeşleri gördükçe
onuralp 🇦🇷 tweet media
Türkçe
48
22
1.2K
507.7K
Mert
Mert@mert_yky·
@terimtaparr Bunun bir kuralı yok kik neyi nasıl yapmak istiyorsa öyle yapmalı deneye deneye hangisinin vücuduna daha iyi etki yaptığını anlayacak zaten zamanla yani bu böyle olmalı diye bir şey yok bu sporda kardeşim
Türkçe
1
0
2
1.8K
Alkolik
Alkolik@alkolikyorumlar·
2 hafta önce Türkiye bonservis rekoru kırılarak gelen Orkun Kökçü şimdi nerede ilk 10’a giremeyecek. Her hafta başka rekor
Türkçe
6
3
448
67.9K
umut
umut@karabekiroglu1·
bir şeyi bir kez yapan bir daha yapar,bir şeyi başkasına yapan;sana da yapar
Türkçe
0
0
1
441
Solcu Gazete
Solcu Gazete@solcugazete60·
Hatay Hassa'da jandarma ekipleri, 15 yaşındaki suçsuz bir çocuğu, amcasının "kaçak" olması gerekçesiyle azarladı. Dükkanın dışına çıkarılan çocuğa ise tokat atıldığı iddia edildi. "O kulaklarından çivilerim bak velet. İndir lan elini."
Türkçe
725
652
5.7K
2.1M
umut
umut@karabekiroglu1·
@mert_yky Sende fenerlisin aynı şey amk kobanisi
Türkçe
0
0
0
60
Mert
Mert@mert_yky·
@Fenerbahce Küfürü bırakmaya çalışıyorum ama bu orospu çocuğu aliye diyecek kelime bulamıyorum neredeyse Eylül'deki cl maçına kadro yetistiremedi hala aday oluyor üstüne yüzsüz it kanatsız oyun oynamaya çalışıyoruz saçma sapan bir sistemde
Türkçe
1
0
0
65