Kaveh
3.2K posts




در رسانه ملی نامه به کلی سری را ناقص و تفطیع شده میخوانید بعد دعوت به وحدت میکنید؟ چرا نمیگویید این بریدههای گزینش شده شما از حدود ۲۰ و چند مکاتبه بوده و از قضا از اولین مکاتبهها؟ شما که اسناد سری و به کلی سری نظام را افشا و منتشر کردید، لااقل درست و دقیق فاش میکردید… نمیگویم نفاق سیاسی، اما امانتدار نظام نبودید، تقوای فردی و سیاسی هم ندارید.





ولی مداحایی مثل میثم مطیعی، مهدی رسولی، حسین طاهری و پدرش و غیره رو دیگه از دایره انقلاب بیرون نندازید همهامون میدونیم که تا بن دندون از ولایتمدارن اساسا برای همین تمام این مدت کف خیابون بودن!


بستن تنگه هرمز کافی نیست؛ فرودگاه مهرآباد را هم ببندید تا آقایان برای مذاکره با دشمن از کشور خارج نشوند! اسرائیل پس از ۷ اکتبر، آن قدرت نرم و چهرهی تقدیسشدهاش (گوساله سامری غرب) را کاملاً از دست داده و حالا با عبور از همه خطوط قرمز، فقط روی آوارهسازی گسترده مردم لبنان و فشار روانی به مقاومت حساب باز کرده است. آمریکا هم تنها دلخوش به این است که بعد از جنگ، با جادوی رسانه و هالیوود این چهرهی منفور را ترمیم کند. در چنین شرایطی که دشمن با تمام توان و بدون ابا از جنایت پیشروی میکند، راهکار مقابله انسداد در برابر انفعال است، نه فرار به سوی میز مذاکره.


















