Kaveh

3.2K posts

Kaveh

Kaveh

@kavehf1990

سرباز وطن

تبعیدگاه Katılım Ağustos 2023
194 Takip Edilen223 Takipçiler
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@sm_1361 كسي هست پشيمون نشده باشه؟!
فارسی
0
0
0
24
S.Musavie🎒
S.Musavie🎒@sm_1361·
بعد از این اتفاقات کسی هست از رای دادن به پزشکیان و قالیباف پشیمون شده باشه؟؟؟
فارسی
54
2
105
2.7K
Kaveh retweetledi
سیدمحمود نبویان
بنا بر اعلامِ شورای‌عالی امنیت ملی، به موجب توافق با آمریکا، ایران به مدت ۶۰ روز از کشتی‌های عبوری تجاری از تنگه هرمز، هزینه خدمات دریافت نمی‌کند، اما سوال این است: ۱-عدم اخذ هزینه‌، ناشی از تمایل ایران است یا فشار آمریکا؟ ...... 👇👇👇
فارسی
173
200
1.3K
68.8K
Kaveh retweetledi
BEHNAM🔻اصلان
BEHNAM🔻اصلان@BEHNAMsf99·
🔻خدا ایران و ایرانی رو از دست شما نامردها نجات بده 🔻تف به شرف و غیرت نداشته تون...
فارسی
3
16
61
818
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@saye_zk بهترين كاري كه ترامپ ميتونه درحق مردم ايران بكنه همينه
فارسی
0
0
0
25
saye roshan 💚‏☫❤️
اوهوع:| چه غلطا:/ حالا درسته اگه اتفاقی براشون بیوفته هستن افرادی که سریعا جایگزینشون بشن..! ولی درکل حتی نمیتونی چرک زیر ناخوناشون رو هم بخوری:) فهمیدی زردک خرفت؟!
saye roshan 💚‏☫❤️ tweet media
فارسی
35
42
109
751
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@Majidshakeri8 خداي متعال جيب خلبان رو پر پول كرد تا تئوريسين غروب هسته اي به عميق ترين وجه ممكن چهره زشت نفاق رو هويدا كنه
فارسی
0
0
0
9
Majid Shakeri
Majid Shakeri@Majidshakeri8·
در اين ميانه اميدم به عميق ترين وجه، به خداى متعال است كه ما را سرفراز از ميانه آتش گذراند. دست مهربان او فراتر از همه اشتباهات و اختلافات است.
فارسی
12
7
205
2.9K
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@Majidshakeri8 نكته ساده است، تئوريسين "غروب هسته اي طلوع نفتي" بهتر ساكت باشه الان
العربية
0
0
1
27
Majid Shakeri
Majid Shakeri@Majidshakeri8·
نكته ساده است، اگر ايران بتواند بند اول را " كاملا" اجرا كند، بقيه بندها هم متناسب با منافع ايران محقق خواهد شد و اگر نتواند…
فارسی
25
7
224
5.5K
Kaveh retweetledi
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@samane_salehi اتفاقا چون امثال خانعلي زاده جلوي انحراف مذاكرات از خطي مشي رهبري رو ميگرفتن در ادامه حذف شدن! كاش كمي شعور داشتين!
فارسی
0
0
3
89
سمانه صالحی | samane salehi🎒
خانعلی‌زاده: «رهبری اصلا به مذاکره اعتقاد نداشتند و به تیم مذاکره‌کننده گفتند: این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما» ولی من آویزون همین تیم مذاکره‌کننده‌ی مخالف رهبری شدم و به اسلام‌آبادی رفتم که رهبری مخالف بودن، چون من می‌خوام اسمم کنار اسم بزرگان باشه!
فارسی
83
14
215
6K
Reza_Mad
Reza_Mad@maysam21901·
ما خواهان مجازات نبویان و کس یا کسانی که اسناد را در اختیارش گذاشته اند به اشد مجازات طبق قانون ۱۰ سال حبس هستیم. آقای دادستان بسم الله ، اگر جناهی کار نمیکنید خب وارد عمل بشید. فکر کنید این هم زیباکلام یا عبدی است
فارسی
99
15
349
23.7K
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@zeinabm62 اسناد محرمانه كودتا منظور تونه؟
فارسی
0
0
0
5
زینب مسلمی
زینب مسلمی@zeinabm62·
اظهارات امروز آقای نبویان درباره موضوعات سری و محرمانه علاوه بر ایجاد ابهام در افکار عمومی، میتونه تبعاتی برای امنیت ملی هم داشته باشه. به همین خاطر انتظار میره شعام و سایر مراجع مسئول، موضوع رو بررسی کرده و برخورد قانونی لازم رو انجام بدن
زینب مسلمی tweet media
فارسی
131
32
109
1.8K
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@drkamranlawyer بله دقيقا اسناد سرّي كودتا در اين مقطع حساس كودتاي نيمه كاره
العربية
0
1
2
53
kamran khavandgar
kamran khavandgar@drkamranlawyer·
گویا اگر مجلس این مدت تعطیل نبود تمام اسناد سرّی نظام در حساسترین مقطع کشور کف فضای مجازی پلاس بود! #بی_عقلها
فارسی
22
29
555
5.5K
🎒فاطمه حسینی🍀
@mohebb1318110 والا چرند رو شما دارید میگید اون بندگان خدا هم مخالف مذاکره هستن هم کاری خلاف نظر رهبری نکردن
فارسی
2
0
1
86
Kaveh retweetledi
رجانیوز
رجانیوز@Rajanews_ir·
صفر تا صد داستان آتش‌بس، مذاکره و توافق/ تیم مذاکره‌کننده چگونه تلاش‌های خیرخواهانه رهبر انقلاب برای یک تفاهم عزتمندانه را نادیده گرفت؟ خانعلی‌زاده؛ عضو تیم رسانه‌ای هئیت مذاکراتی اسلام‌آباد: از همان ساعات ابتدایی پس از شهادت رهبر انقلاب، آمریکا درخواست آتش‌بس می‌کند که قاعدتا پذیرفته‌ نمی‌شود. پس از انتخاب رهبر جدید انقلاب، یک طرح ۵ ماده‌ای برای گفت‌‌وگو با آمریکا تهیه می‌شود و برای رهبری ارسال می‌شود که ایشان آن را رد می‌کنند. رفت و برگشت‌های متعددی می‌شود که در نهایت آن ده بند نوشته می‌شود. همان ده بند بیانیه اول شورای عالی امنیت ملی بود. البته بر روی همان ده بند هم رهبر انقلاب ۸ بند دیگر پاراف می‌کنند که این‌ها هن باید رعایت شود مثلا می‌فرمایند که اصلا مذاکره هسته‌ای نباید انجام شود. طرف آمریکایی نیاز به آتش‌بس داشت به همین دلیل ابتدا اعلام کرد مبنا همین ده بند است. آتش‌بس اعلام شد و وقتی تیم به اسلام‌آباد رفت، طرف آمریکایی گفت براساس آن ده بند مذاکره نخواهد کرد. همانجا درباره مسئله‌ی هسته‌ای، برخلاف پیام مکتوب رهبری گپ‌وگفت‌هایی زده می‌شود. بر همین اساس ارزیابی تیم آمریکایی از طرف ایرانی این می‌شود که ایرانی‌ها نمی‌خواهند جنگ را ادامه بدهند و اگر ما سفت بگیریم می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم. پس از اسلام‌آباد گزارش‌هایی از طرف تیم مذاکره‌کننده به رهبری ارسال می‌شود که یکی از این گزارش‌ها از طرف یکی از اعضای اصلی تیم مذاکره‌کننده است. رهبر انقلاب یک واکنش مخالفت‌‌آمیز و منفی نسبت به مذاکرات اسلام‌آباد مطرح می‌کنند. اعتراض می‌کنند و می‌فرمایند شما خلاف شرع انجام دادید، از جمله اینکه درباره هسته‌ای مذاکره کردید و یا ده شرط را تحمیل نکردید. در پاسخ به اعتراض رهبری به مذاکره اسلام‌آباد، تعدادی از اعضای شعام یک نامه‌ای می‌نویسند به رهبری و مفادش نکاتی دارد. در بخشی از آن نامه می‌گویند نمی‌شود بدون هسته‌ای مذاکره کرد. درباره ادامه جنگ و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها نیز نکاتی بیان می‌کنند. رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه تاکید می‌کنند این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما و این مذاکرات جلوی زدن زیرساخت‌های شما را نمی‌گیرد. پس از آن تیم مذاکره‌کننده دوباره فرآیند تبادل پیام را از سر می‌گیرد و ده بند به کلی کنار گذاشته می‌شود و طرح ۱۴ بندی به ابتکار وزارت خارجه پیگیری می‌شود که خروجی آن به تفاهم‌نامه اسلام‌آباد منجر می‌شود. شعام مصوب می‌کند و پس از ارسال به رهبری حدود ۲ هفته این طرح بی‌پاسخ می‌ماند و مسئولان شعام جلسه می‌گیرند که این سکوت را حمل بر رضایت اعلام کنند و تفاهم را امضا کنند. در همین جلسه نامه‌ای از سوی رهبری می‌آید که تعدادی سوال مطرح شده بود و از تک تک اعضای شعام می‌خواهند به آن پاسخ بدهند. یک به یک اعضا به این سوالات پاسخ می‌دهند و مسئولان تعهد می‌دهند که منظور و برداشت از این مفاد چیست. مثلا یکی از تفاسیر این است که درباره بحث عدم مداخه، برخی از رسانه‌های معاند باید تعطیل شوند. بعد از این تعهد مکتوب، ایشان مجوز تفاهم را صادر می‌کنند. کل فرایندی که منجر به این نامه «من نظر دیگری داشتم» این است. ایشان اساسا با فرایند مذاکره مخالفت داشتند مگر بر مبنای آن ده بند. وقتی آن مسیر تغییر کرد، ایشان اصلا به مذاکره اعتقاد نداشتند. نه اینکه صرفا با این تفاهم مخالف باشند، بلکه با فرایند پسا اسلام‌آباد مشکل داشتند و اعلام هم کرده بودند که با فشار و پیگری و تاکید شعام پیش می‌رود
فارسی
38
243
640
228.4K
Kaveh retweetledi
نجوا
نجوا@bolandin313·
اگه حرف ایشون دروغ بود، باید بابت نشر اکاذیب برخورد می‌کردن؛ وقتی میگن افشای سند محرمانه، یعنی اصل ماجرا رو تأیید کردن! ایشون در مورد برجام هم روشنگری کردن و همه ی صحبتاشون درست بود. ظاهراً جرم، گفتن حقیقت بوده؛ نه دروغ گفتن!!
نجوا tweet media
فارسی
102
248
1.1K
5.5K
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@Mostafa_Najafii بفرماييد شوراي عالي كودتا
العربية
0
0
1
10
Kaveh retweetledi
asma.karami
asma.karami@negar1989190·
پس یادداشت میکنیم نامه‌های کذایی که برای گردنکشی مقابل رهبر این مملکت نوشتید واقعیت داره فقط ناراحتید که محرمانه بوده چرا امثال نبویان لو داده این مردم مبعوث شده گردن گردنکشان در مقابل ولی‌فقیه‌رو خواهند شکست.
فارسی
24
86
479
3.3K
Kaveh retweetledi
نَزدیکِ صُبح 🟥☫🟩
دشمن دقیقا آن گروه از فرماندهان نظامی و مسئولان ما که مخالف مذاکره و توافق با آمریکا بودند را ترور کرد. در فضای مجازی هم حساب‌های اشخاصی که مخالف مذاکره و توافق با آمریکا بودند را مسدود کردند. روشنه یا توضیح بیشتری لازمه؟؟
فارسی
61
143
658
6.4K
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@mz2miin ق ق خودش از اركان كودتاست پيگيري هاي قضايي كاملا محدود شده به چندتا جاسوس و مزدور جزء و كم اهميت
فارسی
0
0
13
122
زهراسادات موسوی🚩
عوامل #کودتا هیچ وقت تا این اندازه علنی رفتار نکرده بودن متاسفانه ق قضاییه مون فشله
فارسی
45
39
481
3.4K
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@ebrahimiavval احيانا به نقض آشكار شروط رهبري معترض نيستين؟!
العربية
0
0
1
128
حسین ابراهیمی
حسین ابراهیمی@ebrahimiavval·
بنده صحبت های آقای نبویان رو دیدم و به قطع شدن صحبت ایشون در تلویزیون معترض هستم. آقای صدا و سیما پاسخگو باش.
فارسی
60
39
424
10.2K
Kaveh
Kaveh@kavehf1990·
@Shahrzadp4ks @Mahdavi_Hussein مگه اين پسربچه دبيرستاني نيست؟ يعني حداكثر حدود ١٦-١٧ سال نميخواين بگين كه قديم مثلا ١٣-١٤ ساله زن ميدادن؟!
فارسی
0
0
0
16
پری دریایی
پری دریایی@Shahrzadp4ks·
@kavehf1990 @Mahdavi_Hussein ربطش اینه که شما داری میفرمایی قدیما مادرا پوشیده بودن بچه ها سر به زیر بودن! ربطش این میشه که بچه تا میومده بالغ بشه زنش میدادن دیگه فرصت نمیکرده بره دنبال چشم چرونی.
فارسی
1
0
1
46
حسین مهدوی
حسین مهدوی@Mahdavi_Hussein·
مادرانی که پسر دارند بخوانند: دانش آموزی داشتم که خیلی درگیر مسائل و جذابیت های جنس مخالف بود و از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا به نحوی نشان دهد که دنبال جذابیت های جسمی جنس مخالف است ، مادر فرد مورد نظر را خواستم مدرسه که در جریان مسائل قرار بگیرد از لحظه ی ورود👇👇
فارسی
59
0
279
123.5K