@BazingaGR Γραψε και καμια αληθεια...αλλα δεν θα σου βγει ο μυθος
4,8% του ΑΕΠ οι ξενες επενδυσεις στη χωρα,αυξημενες κατα 70% σε σχεση με το 2024,συμφωνα με τον ΟΟΣΑ.
@sar_iannis Γιατι ειδικο δικαστηριο,επειδη ξεβρωμιζουνβτον τοπο απο παληοσιδερα.
Ξερεις γιατι συγκροτητε το ειδικο δικαστηριο...σας εχει μουρλανει ολους η ακρα δεξια με τις βλακειες της
@Despina54851711 Δεσποινα,εδω και αρκετο καιρο,πουλαμε ρευμα...δεν αγοραζουμε πλεον,οπως καναμε οταν ειχαμε τον λιγνιτη
Ο λιγνιτης τελειωσε και λογω περιβαλοντος και λογω καρκινογεννεσεων.
Τωρα μονον ηλιος ,αερας και φραγματα...καθαρα και φτηνα
Λιγνίτης : Σόκ από την καταστροφή της ενεργειακής ραχοκοκκαλιάς της Χώρας – Γιατί έπρεπε να ανατινάξουν τους τεράστιους καδοφόρους εκσκαφείς που έβγαζαν από τα σπλάχνα της γης μας τον ορυκτό μας πλούτο ; – Ποιοι μεθοδεύουν την ενεργειακή εξάρτηση της Ελλάδος από το εξωτερικό
@GregKafetzo Σοβαρεψου ρε Καφετζο
Ποιος ασχολητε μ αυτον τον γελοιο.
Ο κοσμος εχει προβληματα που δεν εχουν καμια σχεση με τις ονειροξεις αυτου του γεροξεκουτη,.
Τρομακτικα τα όσα καταγγέλει ο Λαζόπουλος
Αν λέει ψέματα πρέπει να τιμωρηθεί από την δικαιοσύνη.
Αν λέει αλήθεια όμως, πρέπει να πέσει η κυβέρνηση αύριο το πρωί
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να τον καλέσει εισαγγελέας
@Jonatha28392541@PanagiotisMylo6@Athin06956611 Για πανε φερε μου εναν κατωτατο μισθο 2400 .....με τοζορι 1240,που τα βρισκεις και τα γραφεις
Οι γερμανοι εχουν τρελαθει απ την φτωχεια και την ανεχεια και συ νομιζεις οτι καλοπερνανε.
@keranopoulos@PanagiotisMylo6@Athin06956611 Γερμανία κατάτατος μισθός 2410.
Τιμή Κιλοβατώρας: Σύμφωνα με τη Eurostat για το τέλος του περασμένου έτους, η μέση λιανική τιμή για τα νοικοκυριά είναι περίπου 0,387€ / kWh.Πραγματική Αγορά: Με έναν βασικό μισθό στη Γερμανία αγοράζεις περίπου 6.227 κιλοβατώρες (\(2410 \div 0,387
Και ρωτώ ρε παλιάνθρωπε, ανθέλληνα και καταστροφέα τού ελληνικού έθνους, ποιός είναι ο λόγος πού ανατίναξες τούς 3 τεράστιους εκσκαφείς στην Κοζάνη; Βρε λαμόγιο πού σε κάναμε και πρωθυπουργό σε αυτή τη χώρα, ποιός ο λόγος να τούς καταστρέψεις; Απλά αισθάνεσαι και καταλαβαίνεις οτι θα πέσεις με βρόντο και καταστρέφεις οτι μπορείς σε αυτή τη χώρα πού αποτελείται κυρίως απο πρόβατα!
Ξέρεις πολύ καλά οτι θα υπάρξει άλλη κυβέρνηση μετά τις εκλογές και δεν θέλεις τυχόν να τούς ξαναχρησιμοποιήσει ο ελληνικός λαός παλιομαυρομμάτη! Ειλικρινά εισαι απίστευτος τύπος μαζί με τον Αδωνι! Εχω εξοργιστεί τρομερά! Ευτυχώς ποτέ δεν σε ψήφισα...!!
facebook.com/share/1CVwsy8B…
@nmavrantzas@papagalizw@Panos_Mauro Αυτο ακριβως ενοουσα με την κατασταση σας.
Νομιζετε οτι αμα γυρνας στους δρομους και φωναζεις εισαι αριστερος και επαναστατης
Επαναστατης εισαι οταν φροντιζεις να πανε τα φαρμακα του αρρωστου στο σπιτι του,οταν δινεις επιδομα ανεργιας μ ενα κλικ στο κινητο..οταν αλλαζεις τη ζωη.
Η ανατίναξη των εκσκαφέων λιγνίτη είναι μια ακόμα απόδειξη ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του λαού είναι η ντόπια αστική τάξη και όσα γίνονται για τα κέρδη της
@Jonatha28392541@PanagiotisMylo6@Athin06956611 Με τον βασικο μισθο στη γερμανια,αγοραζεις 3.000 κιλοβατ.
Με τον βασικο μισθο ,στην ελλαδα,αγοραζεις 6.334 κιλοβατ....αυτα γισ την αγοραστικη δυναμη....μαθε,διαβαζε.
@Jonatha28392541@PanagiotisMylo6@Athin06956611 Να σταματησω να διαβαζω τις ανακοινωσεις των αρμοδιων οργανισμων,και ν ακουω εσενα να λες ανοησιες,οτι εχουμε το ακριβοτερο κιλιβατ...ενω εχουμε απο τα φθηνοτερα της ευρωπης.
@kyrosgranazis_@foteinispanou3 Εχεις καποια πληροφορια οτι δωροδωκιθηκε καποιος....στον εισαγγελεια,αλλιως εισαι τα ιδια σκατα μ αυτον που δωροδοκιθηκε....λοιπον για πεσ μας...ποιος και ποτε και απο ποιον;;;
@Fridacah Ο λιγνιτης εχει τελειωσει εδω και 10 χρονια
Αρκετα πληρωσαμε για ρυπους και καρκινογεννεσεις
Τωρα μονον ΑΠΕ και λιγο αεριο,προς το παρων
Ολα τελειωνουν καποτε,ιδιαιτερα οταν γινοντε πανακριβα.
Με ποιο δικαίωμα καταστρέφεις περιουσία του κράτους.
Η καταστροφή εξοπλισμού στα λιγνιτωρυχεία Κοζάνης δεν μοιάζει με εγκατάλειψη. Δείχνει πολιτική που κλείνει οριστικά την πόρτα στον λιγνίτη, ενισχύει την εξάρτηση από τα ενεργειακά καρτέλ, δεσμεύοντας τις επόμενες κυβερνήσεις.
@aniothosvol2 Ακριβως γι αυτο εγινε ανατιναξη,για να παρρι ο ελληνικος λαος πισω τα λεφτα του απο την πωληση του σιδηρου
Δεν ανηκουν στον ΔΕΔΔΗΕ αλλα στη ΔΕΗ.
@nmavrantzas@papagalizw@Panos_Mauro Επανασταση και αριστερα ειναι ολα αυτα που κανει σημερα ο κ.Μητσοτακης...τα αυτονοητα που αποζητουσε ο λαος τοσα χρονια
Αυξησεις σε συντσξεις,μισθους,καταργηση φορων,χτυπημα της ανεργιας,αναπτυξη της οικονομιας,χτυπημα της γραφειοκρατιας κτλ πολλα.
Αγνωστα για κουτσουμπα και τσιπ
@5ofxc9LUcPr7KJb Η δημοσκοπηση δεν αφορα ακολουθους,γινετε τηλεφωνικα σε αγνωστους,κατα περιφερεια καθε φορα
Θα σας ενημερωνω καθε βδομαδα για καθε περιφερεια.
@BazingaGR Χαζεψες τελειωςμ αυτη την ηλιθια.
Το οτι σκοτωθηκε το παιδι της ,σε ενα δυστυχημα,δεν απαλασετε σπο την βλακεια και την ηλιθιοτητα που την συνοδευαν απο τοτε που γεννηθηκε.
Μεγάλη ανάγκη εμείς την έχουμε, όχι μόνο να κατέβει στις εκλογές...αλλά και να πάει καλά. Όχι αυτή..!! Είναι το πρώτο κίνημα πολιτών που γεννιέται από κάτω (βούληση πολιτών) και όχι από πάνω (βούληση ολιγαρχών).
@kallisti8620 Τελειωσε με την τσξικη παλη και υον καπιταλισμο ο Λαζοπουλος
Επιτελους καταλαβε τι συμβαινει στην κοινωνια
Οι νεοι και οι γεροι ειναι οι αντιπαλες ταξεις....μιλαμε για τον βλακα...το τερματισε
Θα σηκωθείτε εσείς οι νέοι
όπως πάτε στην συναυλία του Λεξ
και γίνεται χαμός
ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ
και να τα γαμή… όλα ;
Ή θα κάτσετε στον καναπέ
και θα απολαύσετε τους γέρους
να γαμα… τη ζωή σας ;
Λάκης Λαζόπουλος
@yorgisAnyfantis Μονον εσυ επεσες απο τα συννεφα,κανενας αλλος.
Ο κοσμος αλλαζει,αλλιως ακομα θα ημασταν στα σπηλαια με τα παλουκια.
Ο λιγνιτης τελειωσε,οπως θα τελειωσουν και ολα τα ορυκτα καυσιμα καποτε....αργα μεν ,αλλα πρεπει να γινει.
Λοιπόν επειδή πέφτετε απο τα συννεφα
Το πρώτο πράγμα που έκαναν το 2019 ηταν να ξηλωσουν τους ταινιοδρομους που μετέφεραν τον λιγνίτη στα εργοστάσια.
Από τότε οι μπουλντόζες ισιώνουν τα πάντα για να μπουν φωτοβολταϊκά
Τα μηχανήματα που έμειναν ακίνητα και ασυντήρητα έγιναν σκράπ
@GiorgosKyrtsos Μιας και εξηγησες τα δικα μας,για πεσ μας γιατι συμβαινει ακριβως το ιδιο σε ολο τον δυτικο κοσμο οπου δεν κυβερναει ο κ.Μητσοτακης.....ανοητε.
Μπήκαμε στα μνημόνια το 2010 με 114000 γεννήσεις το χρόνο.
Βγήκαμε δημογραφικά ισοπεδωμένοι το 2019 με 84000 γεννήσεις.
Ήλθε και η πολιτική Μητσοτακη να ρίξει τις γεννήσεις στις 65600.
Από τις 114000 στις 65600 γεννήσεις το χρόνο μέσα σε μία δεκαπενταετία.
Δημογραφικός αφανισμός πάντα για το..καλό μας.
@Athin06956611 Είδαμε και τις εναλλακτικές. Η απάτη της πράσινης ενέργειας. Έχουμε την ακριβότερη κιλοβατώρα στην Ευρώπη και κάναμε ζάμπλουτους τους «διαχειριστές» της ενέργειας..!!
@TruthandFreed10 Μαλλον δεν εχεις παει ποτε σε εκλογικο τμημα,οπου διεξαγοντε οι εκλογες,γιατι απ οτι καταλαβα,νομιζεις οτι η εταιρεια που παιρνει αποτελεσματα,απο το υπουργειο εσωτερικων,και τα ανακοινωνει,εχει καποια σχεση με την διεξαγωγη των εκλογων...τοσο χαλια μιλαμε.