
@OferIsh50703 @halperinoded מה עם בלייקני ובראיינט הפצועים, ואוטורו שעזב בגלל המלחמה אותם אתה לא מחשיב? ולפי מה אתה אומר שירושלים קבוצה יותר טובה? לכל הקבוצות היו אותם תנאים, הפועל בנתה סגול עמוק וחזק ובגלל זה היא מושפעת הכי פחות. כוכבית בטוח לא תיהיה פה, עזוב את זה ששוב דבר עוד לא סגור ויש עוד סדרה ארוכה
עברית
























