
@arcacengiz Olay tam olarak şu. Girişte ÖSYM’nin saat ve kamerası var. 10.00 olduğunda o kapı kapanır. Kapanmazsa ve 10.00 olduğunda görevli içeri herhangi bir kişiyi alırsa ÖSYM’ye göre suç işlemiş olur ve kimse bu riski almaz. O sebeple sorularınızın muhatabı ÖSYM’dir, görevliler değil…
Türkçe



















