Sabitlenmiş Tweet
Can
1.9K posts


@aardabayram Maçlardan ne zaman önce heatpickte geliyor bet’ler. Dün app’e bakmayı unuttum, sabah 5/5’i gördüm. Tebrikler
Türkçe

Dünya Kupası’nın ilk günü 5 tahmin verdik. Bütün aboneler, abonelik ücretini ilk geceden çıkardı.
3 maç önü, 1 canlı, 1 value.
Hepsi tuttu. Turnuva boyunca 80% winrate çizgisinin üstünde kalacağımıza inanıyorum.
Bugün devam. Hala abone olmayanlar varsa haber edeyim dedim 😋
Heatpicks 🇹🇷@Heatpickstr
🔥 DÜNYA KUPASI SİFTAHINI YAPIYORUZ! Meksika - Güney Afrika - Ev 1.5 Üst ✅ Meksika - Güney Afrika - Dep. 8+ Kale Vuruşu ✅ Meksika - Güney Afrika - IY 0.5 Üst ✅ (Canlı) Güney Kore - Çekya - Ev Herhangi Bir Yarı Kazanır ✅ Güney Kore - Çekya - MS1 ✅ (Value) Dün oynanan Dünya Kupası maçlarında 5/5 yaparak full çekiyoruz! Uygulamamızı indirip aramıza katılmak için bir alttaki tweete bak!
Türkçe

@RehaSerce @emirsakar08 @MustafaKratas Aynı şekilde bu dönemde de Safi 250 sıkcam diyo ama satış da yapmasının gerekliliğini bilen herkes 15 vereceğine 10 ile başlar pazarlığa.
Türkçe

@RehaSerce @emirsakar08 @MustafaKratas Dediklerin çok doğru ama işte bizim yönetimler mal olduğu için o “iyi transfer süreci asla yaşanmıyor.” Mesela bizim yönetim transferin son 2 günü ÖNCE nelson kiraladığı için cuesta denen çöpe 8 m sıktık. İlk cuestayı alsalar, sonra nelsonu kiralasalardı, çok daha ucuza biterdi.
Türkçe

Bu akşam yayında da söyledim.
Özgür Özel artık sadece CHP Manisa Milletvekilidir.
Mutlak Butlan kararı sonrası; CHP eski Genel Başkanı sıfatı da OLMAYACAKTIR. Özel bu sıfatı da kullanamaz.
Özgür Özel dönemi artık YOK HÜKMÜNDEDİR.
CHP için yeni ve güzel bir dönem başlıyor.
Partimiz arınacak ve geleceğe emin adımlarla yürüyecek.
Koltuktan kalkamayanlar, partinin bütçesini har vurup harman savuranlardır.
Gerçeğin ortaya çıkmaması için partimizi teslim etmek istemiyorlar.
Bu da ayrı ve önemli bir meseledir.
Türkçe

@kilicdarogluk Ulan delikanlıysan tekrar devret partiyi. 13 seçimde başını alıp, iktidarın köpeği olarak mutlak butlanla oraya oturup, iktidara yürüyeceğiz kolpası sıkıyorsun. Allah belanızı vermesin be
Türkçe

Cumhuriyet Halk Partisi; kişisel ikbal arayışlarının mücadele alanı değildir.
Cumhuriyet Halk Partisi milletimizin egemenlik senedidir.
38. Olağan Kurultayımız ile ilgili mahkemenin vermiş olduğu karar; bir ayrışma vesilesi değil, asırlık çınarımızın altında kenetlenme fırsatı olmalıdır.
Gün; sevinç çığlıklarıyla birbirimizi kırma günü değildir.
Gün; kırgınlıkları bir kenara bırakıp ciddiyetiyle, sükûnetle ve kucaklaşarak ayağa kalkma günüdür.
Bu süreci “keşkelerle” değil, ciddiyetle, parti kültürümüzden aldığımız samimiyetle ve ortak akıl ile yönetmek zorundayız.
Şahsi ikballer değil, Türkiye’nin geleceği esastır. Bu kapsamda süreci; önceki dönem Genel Başkanlarımızla, Parti Meclisi üyelerimizle, milletvekillerimizle, il ve ilçe başkanlarımızla tam bir uyum ve iş birliği içinde yürüteceğiz.
Hiç kimse endişe etmesin, partimizi bu tartışmaların içinden çıkaracak ve iktidar yürüyüşünü devam ettireceğiz.
Herkesi sükûnete ve ortak akıla davet ediyorum.
Biz bir aradayız! 🇹🇷
Türkçe

@686Luca Buradaki en kritik nokta duygusal davranmayıp bir kontenjanı Icardi’den yana kullanmamak… Antalyaspor maçında osimhen cezalı duruma düştüğinde ve Galip durumda değilken “ bu Icardi ile Kasımpaşa’yı nasıl yeneceğiz?” diye Karalar bağlayan herkes şu an Icardi ile yenilemek istiyor
Türkçe

@686Luca Hatta bizim için çok daha kolay. Nelson ve Zaniolo gidiyor. Sara satış, sallai/singo biri satış. 8 yabancu. Başka satış yapmasan da, iki tane net yabancı alabiliyorsun. Kontenjan yabancı da alırsın. Ayrıca can uzun,deniz gül, bertuğ gibi potansiyelli Türk de var kovalayabileceğin
Türkçe

@canbonomo x.com/mayhem4markets… nedense aklıma sen geldin hahahaha
Markets & Mayhem@Mayhem4Markets
I am so dead rn 😂🤣💀
Türkçe

@Barellaa8 Çünkü mantık 10+ 4 yabancı kuralı varken ve hali hazırda 9 yabancımız varken 10. Spotu baba isimlere kullan diyor.
Türkçe

@torinollugorkem @rgnrgn31 Sıkıntı da burda başlıyor, bir bakmışsın gitmiş dediğin 3 isim de gitse yerine yine yabancı baba isim alman lazım. E o zaman da 10+4’deki 10 yabancı kontenjanın doluyor. 12+2 olsa dün imzalanmalıydı icardiyle yeni sözleşme. 10+4 olunca şu an inanılmaz bir ikilem olması çok doğal
Türkçe

@rgnrgn31 Abi bilemicem her sene giden illa ki oluyor bir bakmışsın Jakobs gitmiş bir bakmışsın Davinson gitmiş Sara zaten gidici duruyor. Sürece bakmak lazım.
Türkçe

@AslanInTheNorth @L_sane_10 O kadar doğru ki, 12+2 devam ediyo olsa icardiyle dün imzalardım. Şimdi ya direk 11’e monte mateus fernandes gibi PL seviyesi kendini kanıtlamış 2004 sonrası alacan, ya yenilemeyip en azından 1 yabancı spotunu hayvani 10 ya da sol stopere vs bayılacan..
Türkçe

10 yabanci hakkin var, orta saha alarm veriyo, defansa rotasyon sart oglu sart, elindekiler asagida. Hadi 10 numarayi 50 milyon bayilip Can Uzun’la cozdun. Gerisi? Kimi gonderip kapatiyosun bu eksikleri? Bildigimiz CL seviyesi, paramizin yetecegi Turk ortasahalar var da ben mi bilmiyorum?
Icardi su an bize luks. Verebilecegi top performansi verse tartisilabilirdi. Su an tartisilacsk bisey yok.
Singo, sanchez, jacobs, sallai, torrik, lemina, sara, sane, osimhen, icardi.
Türkçe

@denizikko Ya da paraya kıyıp, kendini az buz kanıtlamış, westhamdaki mateus fernandes gibi 2004 sonrası doğumlu yabancıları direk ilk 11’e monte edeceğiz. Hepsi bütçe, plan ile alakalı. Biz ne desek boş. Ne kadar bonservis maaş bütçemiz var, neye bayılacağız yakında görürüz
Türkçe

@denizikko Ya can uzun, deniz gül, hakan calhanoglu gibi canavar alacaz ve bazı noktaları yerliyle kapatıcaz, ya da icardiyi almayıp, en azından 1 spotu (10 numara, apo gitsin diyolar sol stoper) canavar yabancıya kullanıcaz. Bakalım göreceğiz ne olacak
Türkçe

30 yaş altı burdaki twitter kullanıcıları Icardi gitsin koşan B segment bir hayvan forvet gelsin istiyor. Bunun maliyeti min 20M€ bonservis + en az 2,5-4M€ maaş ve yüksek ihtimalle çok daha az gol, daha az transferde seksilik ve daha az ürün satışı.
30 yaş üstü ekseriyetle kalsın istiyor, stada gidenler, reel taraftar ve ürün alan çoğunluk. Bunun maliyeti 2 sezon taş çatlasın 10M€ ve kamyonla gol. Yani kalır. (Ben 30 yaş altıyım ama kalsın istiyorum.)
Türkçe

@ahmeturuzx Asgariden gösterilip kalan 16.459.500 euro elden mi verilecek?
Türkçe

@onuralpwashere Toplam her takımla 3’er maç yapıyosun, 33 oluyor. Sonra ilk 6’daki takımlar birbirleri arasında yaptıkları maçlarda kim daha çok deplasmanda oynadıysa şampiyonluk grubu maçını içerde oynuyor. Celtic-hearts sezonda 2 hearts’ta 1 celticte oynanmış. Bu maç o yüzden celtic’teydi.
Türkçe

@Cio_Serbetci Her şeye imza. Ama şu da önemli. Güncel şartlarda 9 yabancıyla sezona giriyoruz. 10+4 yabancı sisteminde 10. Oyuncuyu icardi yaptığımız anda kontenjan açmadan oyuncu alamayız.
Türkçe

Neuer psg ye karsi rezil performansindan sonra iki yillik sözlesme kapti. Pizarro 35‘inden sonra 3 yil daha nöbetçi golcü olarak kaldi. Bayern misyonunu tamamlayani degil mali sartlarda fedakarlik yapmayani yolluyor.
yilmaz@Yilmaz_Daichin
10 sene üst üste şampiyon da olsa Galatasaray'ın asla Bayern Münih olamayacağının kanıtı. Bayern Münih misyonu bitmiş tüm oyuncuları vefasına bakmadan gönderiyor, sen sözleşme yeniliyorsun. İki kulüp arasındaki en büyük fark
Türkçe














