kırımlı
1.7K posts



✍️ Korku zemininde yaşanan dolandırıcılık! turkgun.com/kose-yazisi/20…




15 Temmuz Fethullahçı Mel'un Darbe Girişiminden beri Türkiye olağanüstü bir dönem yaşadı. Üzerinden 10 yıl geçti ve hukuki normalleşmenin geciktiği de açıktır. Ben normalleşme sürecinin başladığını ve de başta ANAYASA MAHKEMESİ olmak üzere YARGITAY ve DANIŞTAY'ın bu sürecin öncüsü olacağını düşünüyorum. Zira olağanüstü süreç ve teyakkuzu da bir yüktür. Bu yükün devletin üzerinden kalkması; örgüt takip ve tecziye çabasının normale dönmesi hem devleti hem de siyaseti rahatlatacaktır. Ve yargılanma ya da ihraç edilme durumuyla başbaşa olduğu halde Türkiye'de kalmaya devam edip örgütsel yeniden yapılanma içinde olmayanlara devletin sıcak ve geri kazanıma yönelik yaklaşımı da gerekiyor. Bu da örgütle sağlıklı mücadele yöntemlerinden biridir.


















