
Milli Takım kampındaki oyunculara, “Her galibiyetten sonra koştur koştur soyunma odasına inip video çeken Spor Bakanı herhangi bir mağlubiyetten sonra soyunma odasına gelip destek oldu mu?” dedim. “Hayır” dediler. Ve daha da acısı son maçı beklemeden Sayın Bakan uçağa atlayıp Türkiye’ye geri dönmüş. Ülkenin spor bakanının Milli Takım’ına yaptığı şu muamele inanılır gibi değil. Bu çocukların önünde daha uzun yıllar, büyük başarılar var. Bizim Cocuklar kazanınca mı “bizim” Sayın Bakan? Çok yazık…





