rin ➷@larinespien·1d@tearsoftokyo ben de 75 alti dusmem 70-71 geliyor bu sefer tyt fena kotu ama siralamalar iyi gelir umarim🙏Çevir Türkçe201144
ada ♡ 🪽@tearsoftokyo·1dydt sıralamaları için soruyorum arkadaşlar SIRALAMALAR NASIL OLCAK yığılmanın dağılacağını düşünüyorum çıkmış olsun deneme olsun 70 aşağısına düşmem ama bu sınav bitirdi biziÇevir Türkçe603712
rin ➷@larinespien·2d@jungjibbs korkunctu 💔 normalde max 60 dakikada bitiririm her soruda 1-2 dk bekledim amkÇevir Türkçe102312