
Appu ve rakshitten sonra dizideki tek en iyi karakter rashmi 🥺
#tumdenasaathmera #Aprakshi #sritijha
Türkçe
Büşra 🧙
57 posts







bir şeyi çok merak ediyorum boşanmak istemekte bir hak değil midir?serhat 14bölüm öncesinde zaten boşanmak istediğini açıkca söylemişti evrakları da işleme koydurmuştu karısı boşanmamak için diretti boşanmak isteyen bir adama beni tekrardan seveceksin diyor her şey kendi tercihi


























