Sabitlenmiş Tweet
niucane
2.5K posts


@lemoniyou @ItisactuallyG نه بابااا اوکیه بالاخره از زیر دست آدم رد میشه دیگه :)))
حالا چیشد الان دیدیش 😂
فارسی

@SanaSdnjd @ItisactuallyG وای به روم نیار بین این که الان نکنه جواب بدم خیلی ضایع باشه و عذاب وجدان جواب ندادن مونده بودم😭
فارسی

@ItisactuallyG @SanaSdnjd وای من چرا این ریپلای رو ندیده بودم😭 اگه هنوزم میخوای بگو چه ژانریو ترجیح میدی
فارسی

@lemoniyou @SanaSdnjd چه ناااز 🥹 چند تا از پادکستای باحال یا مورد علاقه خودتو میگی؟
فارسی
niucane retweetledi
niucane retweetledi

شرحی بر آنچه دیروز در مراسم چهلم #سینا_حقشناس رفت:
قرار شد چهارشنبه ساعت ۲ تا ۳:۳۰ برای چهلم بریم سر مزار سینا تو قبرستان عمومی گرگان معروف به "امامزاده عبدالله".
اول که شایعه انداختن کنسل شده.
بعد که دیدن مردم فوج فوج دارن میان، تمام درهای ورودی امامزاده رو بستن و فقط در پشت کنار سردخونه رو باز گذاشتن.
جلوی در ۴ لاین بازرسی بدنی و وسایل شخصی گذاشته بودن، دانشآموزها و پیرها رو راه نمیدادن.
صفها انقدر طولانی شدهبود و تا توی خیابون رفتهبود که مجبور شدن خیلیها رو راه بدن که بیرون شلوغ نشه.
بعد مراسم تا ۲:۳۰ ادامه داشت، ولی چه مراسمی...
سیل جمعیت زیاااااد، خیلیها گل آفتابگردون آوردهبودن.
ولی این حرومزادهها به تیرهای برق بلندگوی سبزیفروشی وصل کرده بودند و مداحیهای تهدیدآمیز مثل "وای اگر خامنهای حکم جهادم دهد" پخش میکردن تا برن رو اعصاب مردم و عصبیشون کنن تا بهونه واسه سرکوب پیدا کنن.
وقتی نتونستن ملت رو عصبی کنن، با بلندگوها هشدار دادن ۱۰ دقیقه وقت دارید تا محوطه رو خالی کنید وگرنه به عنوان آشوبگر باهاتون برخورد میشه!
خانواده سینا برای جلوگیری از سرکوب، گفتن بیاین خونه ما.
که رفتیم اونجا. خونه پدر سینا تو محله "بافت قدیمی گرگان" هستش و علاوه بر خونه و حیاط تا چند کوچه اونطرفتر همینطور کیپ تا کیپ آدم بود.
توی حیاط ارکستر آوردن عزاداری و شعار شروع شد.
ولی پهپاد آوردن رو حیاط خونه و خانواده سینا رو تهدید کردن که باید تعطیلش کنید.
بعدش جمعیت تا نیم ساعت شعار داد و عکس جاویدنامها رو بالا بردن و یادشونو گرامی نگه داشتن.
حدود ساعت ۴ تا ۴:۳۰ بود که جمعیت کمکم شروع به پراکنده شدن کرد، ولی تا ساعت ۱۰ شب همینطور مردم میومدن واسه تسلیت.
راستی امروز تو خونه پدر جاویدنام بودم که هدیه تهرانی رو دیدم تنها یه گوشه داره گریه میکنه.
شوکزده به خانوادهش گفتم و آوردنش رو سکو.
ولی انقدر گریه کرده بود که نتونست حرف بزنه.
یعنی اگه من نمیدیدمش، احتمالا کسی تو سیل جمعیت نمیفهمید ایشون اومده.



فارسی
niucane retweetledi
niucane retweetledi

@Rastin_Research سلام، میشه دایرکت بهم پیام بدین کاری باهاتون داشتم ولی متاسفانه نمیتونم پیام بدم بهتون
فارسی

#موقت
اینکه @bbcpersian حدود 40 روز پس از قتل عام معترضان تنها توانسته هویت 250 نفر از کشتهشدگان را تاییید کند (آن هم در کل کشور) کمی عجیب است.
در تهران و بهشت زهرا کافی است فقط در 3 قطعه 327، 328 و 329 (که بیشترین کشتهشدگان در آنها دفن شدهاند) 4 نفر/
bbc.com/persian/resour…
فارسی
niucane retweetledi
niucane retweetledi
niucane retweetledi
niucane retweetledi
niucane retweetledi
niucane retweetledi
niucane retweetledi






















