niucane

2.5K posts

niucane banner
niucane

niucane

@lemoniyou

Don't expect too much

there Katılım Ekim 2020
304 Takip Edilen323 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
niucane
niucane@lemoniyou·
زندگی از وقتی سخت شد که دیگه تو لگن قرمزه حموم جا نشدیم
niucane tweet media
فارسی
115
222
10.4K
0
sana sdnjd 🫧
sana sdnjd 🫧@SanaSdnjd·
@lemoniyou @ItisactuallyG نه بابااا اوکیه بالاخره از زیر دست آدم رد میشه دیگه :))) حالا چیشد الان دیدیش 😂
فارسی
1
0
0
16
sana sdnjd 🫧
sana sdnjd 🫧@SanaSdnjd·
از اونجایی که سر توییت قبلی بحث سر آی‌پد و کتاب شد ، گفتم چند تا از جزوه هامو اینجا بزارم :))🫠
sana sdnjd 🫧 tweet mediasana sdnjd 🫧 tweet mediasana sdnjd 🫧 tweet mediasana sdnjd 🫧 tweet media
فارسی
350
37
7.1K
551K
niucane
niucane@lemoniyou·
@SanaSdnjd @ItisactuallyG وای به روم نیار بین این که الان نکنه جواب بدم خیلی ضایع باشه و عذاب وجدان جواب ندادن مونده بودم😭
فارسی
1
0
0
21
niucane
niucane@lemoniyou·
@ItisactuallyG @SanaSdnjd وای من چرا این ریپلای رو ندیده بودم😭 اگه هنوزم میخوای بگو چه ژانریو ترجیح میدی
فارسی
1
0
0
25
Gigi
Gigi@ItisactuallyG·
@lemoniyou @SanaSdnjd چه ناااز 🥹 چند تا از پادکستای باحال یا مورد علاقه خودتو میگی؟
فارسی
1
0
0
45
Diva(ne)
Diva(ne)@maybeehelenaa·
این اهنگ تتلو از زندان رو می‌تونن به عنوان امتحان لیسنینگ استفاده کنن. اینطوریه که اره تو موهات بلنده زیباست گلیسیکبلندهریباس.
فارسی
38
60
6.4K
93.2K
niucane
niucane@lemoniyou·
@angelasfandiari شما تو کدوم شهر ها فعالیت میکنی؟
فارسی
1
0
0
30
Angela
Angela@angelasfandiari·
روز ششم تهران عزیز این سری اوتاکوها از بقیه مشتریا پیشی گرفتن .🤭 تازه خانومی برام یه اسنک خیلی خوشمزه درس کرده بود.😭✨
Angela tweet mediaAngela tweet media
فارسی
4
0
72
1.3K
niucane retweetledi
wakeup
wakeup@F1LTHYwakeup·
To many video games not enough time
English
84
3.7K
24.7K
462.8K
niucane retweetledi
melancholic
melancholic@comelancholic·
ببین ما چقدر بدبختیم که منتظریم اینهمه بمب و موشک که آوردن تو منطقه بریزن سرمون که شاید شاید آینده بهتری پیش رومون باشه، همونم اتفاق نمیفته.
فارسی
66
361
7.6K
105.9K
niucane
niucane@lemoniyou·
@caljon2025 ببخشید میشه بهم دایرکت بدید؟
فارسی
0
0
0
329
کال می جان
کال می جان@caljon2025·
شرحی بر آنچه دیروز در مراسم چهلم #سینا_حق‌شناس رفت: قرار شد چهارشنبه ساعت ۲ تا ۳:۳۰ برای چهلم بریم سر مزار سینا تو قبرستان عمومی گرگان معروف به "امامزاده عبدالله". اول که شایعه انداختن کنسل شده. بعد که دیدن مردم فوج فوج دارن میان، تمام درهای ورودی امامزاده رو بستن و فقط در پشت کنار سردخونه رو باز گذاشتن. جلوی در ۴ لاین بازرسی بدنی و وسایل شخصی گذاشته بودن، دانش‌آموزها و پیرها رو راه نمی‌دادن. صف‌ها انقدر طولانی شده‌بود و تا توی خیابون رفته‌بود که مجبور شدن خیلی‌ها رو راه بدن که بیرون شلوغ نشه. بعد مراسم تا ۲:۳۰ ادامه داشت، ولی چه مراسمی... سیل جمعیت زیاااااد، خیلی‌ها گل آفتابگردون آورده‌بودن. ولی این حرومزاده‌ها به تیرهای برق بلندگوی سبزی‌فروشی وصل کرده بودند و مداحی‌های تهدیدآمیز مثل "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد" پخش می‌کردن تا برن رو اعصاب مردم و عصبی‌شون کنن تا بهونه واسه سرکوب پیدا کنن. وقتی نتونستن ملت رو عصبی کنن، با بلندگوها هشدار دادن ۱۰ دقیقه وقت دارید تا محوطه رو خالی کنید وگرنه به عنوان آشوبگر باهاتون برخورد میشه! خانواده سینا برای جلوگیری از سرکوب، گفتن بیاین خونه ما. که رفتیم اونجا. خونه پدر سینا تو محله "بافت قدیمی گرگان" هستش و علاوه بر خونه و حیاط تا چند کوچه اونطرف‌تر همینطور کیپ تا کیپ آدم بود. توی حیاط ارکستر آوردن عزاداری و شعار شروع شد. ولی پهپاد آوردن رو حیاط خونه و خانواده سینا رو تهدید کردن که باید تعطیلش کنید. بعدش جمعیت تا نیم ساعت شعار داد و عکس جاویدنام‌ها رو بالا بردن و یادشونو گرامی نگه داشتن. حدود ساعت ۴ تا ۴:۳۰ بود که جمعیت کم‌کم شروع به پراکنده شدن کرد، ولی تا ساعت ۱۰ شب همینطور مردم میومدن واسه تسلیت. راستی امروز تو خونه پدر جاویدنام بودم که هدیه تهرانی رو دیدم تنها یه گوشه داره گریه می‌کنه. شوک‌زده به خانواده‌ش گفتم و آوردنش رو سکو. ولی انقدر گریه کرده بود که نتونست حرف بزنه. یعنی اگه من نمی‌دیدمش، احتمالا کسی تو سیل جمعیت نمی‌فهمید ایشون اومده.
کال می جان tweet mediaکال می جان tweet mediaکال می جان tweet media
فارسی
16
278
2.2K
34.2K
niucane retweetledi
آقای خط
آقای خط@mrkhatt·
در کل تجربه‌ی زیستی جالبی نبود.
فارسی
44
1.3K
12.3K
185.7K
niucane
niucane@lemoniyou·
#سینا_حق‌شناس
niucane tweet media
QME
0
0
4
271
niucane
niucane@lemoniyou·
@Rastin_Research سلام، میشه دایرکت بهم پیام بدین کاری باهاتون داشتم ولی متاسفانه نمیتونم پیام بدم بهتون
فارسی
1
0
0
30
Rastin
Rastin@Rastin_Research·
9 تکمیلی: اصلا لازم نیست عکس سنگ قبر در شرایطی هنری با کادری بسته/باز یا با افکت‌های عجیب و صحنه‌سازی گرفته شود. همین که عکس سنگ قبر در نور طبیعی گرفته شود، خوانا باشد و رنگ‌ها پخش نشده باشند، کافی است. همیشه به یاد داشته باشید «کار شما مستندسازی یک قتل عام است، نه عکاسی هنری».
فارسی
1
1
55
2K
Rastin
Rastin@Rastin_Research·
#موقت اینکه @bbcpersian حدود 40 روز پس از قتل عام معترضان تنها توانسته هویت 250 نفر از کشته‌شدگان را تاییید کند (آن هم در کل کشور) کمی عجیب است. در تهران و بهشت زهرا کافی است فقط در 3 قطعه 327، 328 و 329 (که بیشترین کشته‌شدگان در آنها دفن شده‌اند) 4 نفر/ bbc.com/persian/resour…
فارسی
5
20
229
17.1K
niucane retweetledi
Amina
Amina@Aminatmr·
تو این قسمت از تیتراژ «وحشی» گیر کردم: «بشین و دعا کن که رَحمُم بیاد، که مو زنده برگشتُم از جنگشون.»
فارسی
7
192
4.7K
96.9K
niucane retweetledi
Ada
Ada@aida__najmi·
«بالاًخره یک‌نفر از ما زنده خواهد ماند و برای آیندگان خواهد گفت که چطور مجبور شدیم به جای جوان بودن، جنگجو باشیم.»
فارسی
4
185
2.8K
25.6K
niucane retweetledi
بوسهل
بوسهل@AbousahlZoozani·
کشتگان ما عدد نبودند؛ قصه‌ها داشته‌اند ناتمام!
فارسی
10
870
9K
75.8K
niucane retweetledi
🇮🇷سیگاری🚬
🇮🇷سیگاری🚬@donthushme1·
انقده حسودیم میشه دارید میرید تظاهرات و با خودتون پرچم شیر و خورشید می برید، ما شکل نینجا میرفتیم :((
فارسی
415
1.5K
27.8K
1.3M
niucane retweetledi
Liza Rosen
Liza Rosen@LizaRosen0000·
Liza Rosen tweet media
ZXX
158
2.8K
14.3K
104.9K
niucane retweetledi
petal⁷
petal⁷@Petal_vk_21·
He said "Allaho akbar" I said "don't curse me"
English
2
156
1.1K
17.9K
niucane retweetledi
اردیبهشت
اردیبهشت@whiskeyfornoora·
نشستم یه گوشه به این که یه زندگی نرمال می‌تونست چه شکلی باشه فکر می‌کنم.
فارسی
0
9
100
30.2K