prettyvacant

138 posts

prettyvacant

prettyvacant

@lmsr66

Katılım Ekim 2016
97 Takip Edilen41 Takipçiler
prettyvacant
prettyvacant@lmsr66·
@APhillyThing @MattWalshBlog You are about to create a very miserable world, and i hope my unsafe alcohol consumption kills me before i have to witness it being fully realised.
English
0
0
0
4
PARZ
PARZ@APhillyThing·
There is no safe amount of alcohol if you are a human being. It is quite literally poisoning your body. Some people find that fun, some people dont... that you can argue. But saying it is safe for your health is not only totally wrong but a bit ignorant. Its the same argument when getting pulled over for a DUI and saying "i only had 3 or 4".
English
1
0
0
65
Matt Walsh
Matt Walsh@MattWalshBlog·
I’ve come to realize that some people never recovered from the paranoid hypochondria that gripped the nation during Covid. Now they’ve just transferred it to other things. That’s the only way I can explain why so many grown men are suddenly acting so brittle and fragile like a can of beer might kill them. I couldn’t care less whether you drink alcohol or not. Do whatever floats your boat. But the idea that “there’s no safe amount” is just paranoid hysteria. A grown man should be embarrassed to hysterically claim that a glass of wine is “unsafe.” It actually is totally safe, by any reasonable definition of the word. But it seems we are not operating with a reasonable definition.
Aaron Nye@anogy

@MattWalshBlog There is no health benefit. There are only health negatives to its consumption. There is no safe amount. If life is so abysmal that alcohol is necessary, examine your life.

English
375
355
7.8K
611.6K
prettyvacant
prettyvacant@lmsr66·
@james_e_b_ (I changed my mind since then and lean against Wu’s side on gamergate)
English
0
0
0
3
prettyvacant
prettyvacant@lmsr66·
@james_e_b_ Damn, as someone who followed you fondly during covid and watched gamergate happen neutrally thinking both sides were insane this is my favourite crossover.
English
1
0
0
4
anonymous historian and hat collector
Mr Wu studied Womaning at Femme University and now has a Postgraduate Certificate in Feminine Behaviour. One of the best-qualified Women of his generation
anonymous historian and hat collector tweet media
English
1
0
2
300
Doğukan Bakımlı
Doğukan Bakımlı@dogukanbakimli1·
Gördüğüm en absürt isimlerden. Kız doğarken başlık parasını düşünmek nasıl bir şeydir ya dahası tamam düşündün kızının ismini 5000 lira diye de koymazsın be
Doğukan Bakımlı tweet media
Türkçe
23
26
902
57.7K
Nisanyan Himself
Nisanyan Himself@NisanyanHimself·
@aysenur Akla ziyan spelülasyonlar. Sevan mal varlığının tamamını emaneten kızına bıraktı. Şimdi karısının hakkı olan 1/4ü talep edince, anası ile abileri kızı terörize edip engellediler.
Türkçe
25
7
152
29.4K
ayşenur 🦍
ayşenur 🦍@aysenur·
nişanyan sagasında arsen haklı bence ya... anlamadım ya da, çünkü sevan ölünce şimdiki karısına zaten mirasının 1/4ü kalıyor. sevan ne istiyor anlamadım, bütün hissesini mi verecek yeni karısına? öyleyse çocukların tatava yapması normal. succession'da da böyle oldu bu işler...
Türkçe
8
9
498
85.8K
prettyvacant
prettyvacant@lmsr66·
@modernmice Bu arada klimasizlik gercekten inanilmaz bir eziyet ama klimasizliktan iste nemden degil afshsjks
Türkçe
0
0
1
427
prettyvacant
prettyvacant@lmsr66·
@modernmice Londradayim abartiyolar, antalyanin yanina bile yaklasamaz nem
Türkçe
1
0
9
3.8K
poeticallycorrect
poeticallycorrect@modernmice·
avrupa'nın ısıyı hapsetmek için tasarlanmış binalarında klima olmadığı için kıvrandıklarını kabul etmek yerine ama kendi sıcaklarının değişik olduğuna ikna çabalarına deliriyorum
Türkçe
60
71
4K
189.2K
Tavit Nişanyan
Tavit Nişanyan@TavitNisanyan·
beni edepsizlik, vb ile suçlayanlar: babamlarının para karşılığı yolsuz haber kanallarına böyle yalanlar yayınlattığını, 3 çocuğu ve torununun rızkı olan küçük otelimizi hapisten arkadaşlarıyla bastırmakla tehdit ettiğini, arsen'in akademik kariyerini sabote etmek için ağza alınmayacak aşağılıklıkta girişimleri olduğunu, yine boşanma davasının ortasında kendisini memleketin önünde linç etmeye çalıştığını, babası olduğu hiçbir çocuğuna ayıptır söylemesi benim peçeteye bıraktığım evlatlarıma uyguladığım muameleden pek farklı davranmadığını, küçük iki çocuğa bunlardan da kötü davrandığını, bizden kendisi ve ira/pezevenk oğlu için istediği parasal güvencenin kendisine farklı 5 milyar yoldan teklif edildiğini, İra kadar berbat biri ve allah korusun pezevenk oğluyla mülkümüzü paylaşarak bizi hayattan bezdirmeyi niyetlediğini, bütün bunları da bizim ona gönderdiğimiz paranın sağladığı refah ve şımarıklığın umursamazlığıyla yaptığını görüyorsunuz değil mi? açıkçası gerçek endişem İra'nın kara büyüsü ortadan kalkar kalkmaz babamın napıyo olduğunun farkına varıp balkondan atlaması... bu arada nişanyan drama sıkmaya başladı, yeni bölümlük materyal çıkarsa haberlerim. bu arada yorum atacaksanız önce şunu düşünün: "ben de beş para etmez bi baba olduğumu kabullenemediğim için mi sevanı savunuyorum yoksa diyecek gerçek bir şeyim mi var"
Tavit Nişanyan tweet mediaTavit Nişanyan tweet mediaTavit Nişanyan tweet mediaTavit Nişanyan tweet media
Türkçe
98
57
1.9K
354.7K
oh naur
oh naur@GoddessKieraMFC·
@lmsr66 @QiaochuYuan i read these growing up and i firmly believe they are to be read by the child. the books grow with you as you do, the first is so thin compared to the last! it’s beautiful
English
1
0
3
73
QC
QC@QiaochuYuan·
i had the pleasure of reading the narnia series as an adult and cs lewis' care for the child audience comes through so clearly in his writing voice. i think it's clear that he wanted an adult to read the narnia books out loud to a child, so the child gets the double dose of the adult's care and lewis's care. it's beautiful. lewis wanted the child to feel wonder and yearning for narnia so that as an adult they can feel wonder and yearning for the good, the point is the child's moral and spiritual development children's-books-that-are-therapy-for-the-author are the exact opposite of this, the child and their development has not been centered, the intended experience is instead to regress the author to a child, and nobody has a vision of what adult maturity should look like or consist of or be built from
Tara Strahl@tarastrahl

Unfortunately true for many children’s books published today as well. At my library we refer to these books as “children’s books that were written as therapy for the person writing the book”

English
14
162
2.9K
111.7K
Selman (Prens Olmayan)
Selman (Prens Olmayan)@Kalpakli66·
Sevan Nişanyan'ın 2. karısı sözde Ira Tzourou. Kendini İstanbullu Rum olarak yutturan Ira Tzourou'nun gerçekte Kayserili bir Türk olduğu, asıl adının da Sultan olduğu ortaya çıktı. Sonradan kendisine yapay bir kimlik yaratmak için Ira adını almış. Sevan Nişanyan'ın kafasından aşağı bir kova bok döktüğü 1. karısından olma oğlu Arsen Nişanyan, üvey annesinin aşağılık kompleksi yaşayan bir şizofren olduğunu, üvey annesinin ailesinin Kayseri'de yaşadığını gayette İslami muhafazakar ve milliyetçi bir aile olduğunu öne sürdü. Ayrıca Arsen Nişanyan, üvey annesi Ira(Sultan) Tzourou'nun Ateist olduğu halde boynunda Haçla gezdiğini, Hristiyan taklidi yaptığını söyledi.
Selman (Prens Olmayan) tweet media
Türkçe
55
63
901
114.9K
s
s@FreckIedArcher·
GIF
QME
1
0
0
39
machine yearning engineer
machine yearning engineer@confusionm8trix·
boyfriends have access to an entirely different set of youtube videos
English
154
3.2K
65.2K
1.1M
Gıda Dedektifi
Gıda Dedektifi@gidadedektifi·
İtalya'dan ithal edilerek Macrocenter mağazasında satılan ve içeriğinde %95 oranında domuz eti bulunan jambon üzerinde "Türkiye Cumhuriyeti Tescilli Coğrafi İşaret" logosu dikkat çekiyor. Bu üründe bu logo ne arıyor? gidadedektifi.com/gonderiler/det… @TCTarim @ticaret
Gıda Dedektifi tweet media
Türkçe
180
935
2.9K
442K
prettyvacant
prettyvacant@lmsr66·
@TavitNisanyan Abi keeping up with the nisanyansda senciyiz cunku haklisin ama sen de az apaci degilsin ya hahaha
Türkçe
0
0
10
2.1K
Tavit Nişanyan
Tavit Nişanyan@TavitNisanyan·
şu ana kadar hayat: 1: birkaç tane iyi arkadaşım oldu. bunların ilki arsen, en önemlisi ise dün "ankara'nın bağları" yazısını paylaştığım onur'du. genç bir yaşta güya bizi "kapıştır"acaklar diye tanıştırıldık. bu ters tepti çünkü onur bana nişanyanlara özgü olan, kendini başkalarını ezebildiğin kadar sevebilme anlayışının ne kadar rezalet bir şey olduğunu, dünyada daha başka ne zarif oluşların olduğunu gösterdi. iki tane daha var: her sene en az bi defa birbirimizi hastanelik ettiğimiz ama onun fikri olmadan hayatın tuzsuz yemek gibi olduğu tatul, ve kriptoda bana emanet ettiği emeklilik ikramiyesini batırdığım için artık kendisiyle konuşacak yüzümün olmadığı, ankara üniversitesinden tansu hoca. bu üçünden öğrendiğim şey hafızanın önemidir. çok az insan uzun bi konuşma boyunca bütün detayları hatırlayıp, ağzını açtığında halihazırda serilmiş aksiyomları hesaba katarak YENİ bir şey söylemeyi becerebiliyor. 2: bir defa çok fena aşık oldum. bikaç yılın sonunda haklı sebeplerle terk edildim ama o aşkı hiçbir zaman üstümden silkeleyemedim. birlikte çok yerde, yıllarca çok keyifle kudurduk, bu yüzden nereye gitsem orası hala ona ait, onun hayaleti hala orada, diğer kadınların yüzünde bile. sanırım hala yaptığım her şeyi yarın öbür gün tekrar onun karşısına çıkarsam ona layık biri olabilmek için yapıyorum. everything else is just sex 3: çok iyi bi liseye gittim. 8. sınıfa kadar selçuktaki en berbat devlet okulunda okudum. 5-8 arası 4 yıl üst üste okul başkanı seçildim. bizim otele gelen müşterilerin kalitesinin illüzyonuna kapılıp türkiye'den nefret ettim ve yurtdışında yaşıtlarımla geceleri sevgililerimize çetrefilli aşk mektupları yazıp, marincola'nın herodot çevirisi ile taşak geçeceğimizin hayallerini kurdum. aileme haber vermeden yurtdışında gitmeye değer her liseye email attım çünkü babam robert'e gitmemi istiyordu, annem ise yurtdışında okumama paramızın yetmeyeceğini söylüyordu. bir tanesi giriş sınavını izmir amerikan'a postalamayı kabul etti, o gün annemden kipa'da sinemaya gitmek için 50 lira rica edip izmir'e gittim ve sınava girdim, full bursla dingilitere'nin en iyi okullarından birine kabul aldım. ilk birkaç yılım korkunç bir hayal kırıklığıydı, apaçi nefretimi ve türkiye'den başka hiçbir ülkenin yaşamaya değer olmadığını bu yıllarda fark ettim. bu konuda edindiğim görüşler asla değişmedi. yine de elit dingilizlerin kolonyal alışkanlıklarından yadigar olan evrene hükmediş kibri ve ciddiyeti bana espiriyi, çalışmayı ve berrak olmayı öğretti. 4: birkaç tane çok iyi kitap okudum. bunları defalarca tekrar okudum. kısaca yolculuk: flaubert->kafka->dostoyevski ama bir tanesi var ki her şeyi altüst etti: paul fussell, class. kendimi iyi bir insan sarrafı sanardım, ta ki bu kitabı okudum ve bundan evvel okuduğum BÜTÜN kitaplar bu kitabın bir subchapterinin bir footnote'si oldu. bi virüs bu kitap. 5: kriptodan iki defa zengin oldum. ilki 2013'te 13 yaşımda aldıklarımla başlayıp 2017'de babamın hapisten kaçmasıyla bitti. ikincisinin başlangıcı 2019'da NYU'ya param yetmediği için zengin çocuklarına SAT kursu vermekten kazandığım paraylaydı. 2 bin ile başlayıp 800 bin dolara yakın para kazandım. 3 yılda hepsini kaybettim. hayatımda başıma gelmiş en bela şey budur: kolay paradan zengin olmakla birlikte hayatımda ne geleneğin önemi kaldı, ne yetişkinliğin, ne de bizi hayatta bir şeye dönüşmenin mümkün olduğuna ikna etmiş rollerin, öğretmenlik veyahut polislik gibi. parayı kaybettikten sonra bu inançlar geri gelmedi.
Türkçe
83
25
998
202.7K
Freedomain - with Stefan Molyneux, MA
When women say: "If you loved me, you'd remember where things go in the kitchen." you can just reply "If you loved me, you'd know how to upgrade the firmware on the router." It's all so pointless. Men and women are good at different things.
English
47
68
1.8K
21.5K
Kripto Muhalif
Kripto Muhalif@kripto_muhalif·
@juanelbarret Hukuki olan her şey her zaman vicdanen, ahlaken doğru olmayabilir. Önce bu ayrımı yapın.
Türkçe
3
0
0
121
haim s. 🇵🇸
haim s. 🇵🇸@haimshal·
mal varlığımı pert ettiniz falan bana garip geliyor, adam dün söyledi airbnb’den başınıza gelen ceza 12 bin euroymuş hepi topu. mal varlığınız 12 bin Euro cezayla pert oluyorsa bence ortada bir mal varlığınız yok da miras yoluyla edinmeye çalışıyorsunuz gibi gözüküyor.
Ira Tzourou-(Հերա Ցուրու)@IraTzourou

Ahlaksızlığının ve yalancılığının haddi hududu yok. Boşanma nedenin bu yüzden. Görmek ve inanmak istediğin ile bir dünya kurdun. Arsız Arı kovanı vizyonunu kaybetmiş işletmeniz umurumda bile değil. Babanızın tapu dayatması her birinize ayrı ayrı güvensizliğinden kaynaklanıyor. Şahsıma yönelttiğin asılsız idialarına suskun kalmamı bekleme. Babanızı nankörce devre dışı bırakma savaşınızda kasten Samosu batırdınız. Ona destek olduğum için beni de maddi manevi yok etmek istediniz. Aile yadigarlaramı talan ettiniz. Mal varlığımı pert ettiniz. Çocuklarıma adice çamur attınız. Annen bana karşı sözünü tutmadı. Kardeşin haince sırtımdan vurdu. Yarattığınız pislikleri temizlemekten acizsiniz, şımarık büyütülüp üçüncü şahıslara zarar vererek yaşıyorsunuz. Samos ta parti düzenleyip patroluk yapmak istiyorsanız başıma açtığınız cezaları ödeyin. Iti kopuğü eve sokan kardeşinin arkadaşları tarafından çalınan üç beş parça aile yadigarlarımı, pert ettiği arabamı, size karşı hizmetlerimi helal ediyorum. Nankörsünüz.

Türkçe
1
0
59
16.5K