@rioca88@igortodorov_224@ajansmuhbir1923 Yapay zeka ve teknoloji ile ilgili işler yapıyor olabilir diye düşündüm ama sende haklısın. Nedensiz yere konuyu oeaya getirdiğini düşünmemiştim.
@lorynv97640@igortodorov_224@ajansmuhbir1923 Karşıda ki adam sıkıcı demedim, bilerek sıkıcı davranabilir dedim. Ne olursa olsun karşında ki çok zeki de olsa, ilk buluşmada bu tür şeyler çok sıkıcı gelebiliyor karşıdakine. Amaç orada birbirini tanımak, yapay zeka konuşarak birbirini tanıyamazsın
İlk buluşmada hesabı kendi ödediği için şok olan kadın:
• Buluşmaya geldiğinde o açtı. “Önce yemek yiyelim” dedi. Ayak uydurmak için kabul ettim.
• Yemek yedik, kahve içtik ardından tatlı yedik.
• Çocuk zaten konuşurken kelimelerin arasına sürekli yabancı kelime sıkıştırıyor. Konuşuyor ben hiçbir şey anlamıyorum tabii.
• İngilizce konuşacağına keşke adam olsaydın.
• Zaten çok yumuşak bir çocuktu. Ben o an anladım bizim olmayacağımızı. Çünkü teknolojiden ve yapay zekadan bahsediyordu, çok kafa açıyordu.
• Ne yapayım ben bunları? Bana eski ilişkilerinden bahset.
• Neyse kalkmaya yakın hesap geldi. Garson bile hesabı çocuğa uzattı. Çocuk bana bakıp “Ne yapsak?” dedi.
• O öyle deyince bana kal geldi. Çünkü bugüne kadar çıktığım hiçbir erkek bana hesap ödetmedi.
• ”Ben ödeyebilirim” dedim. Çocuk da “Peki bakalım öyle yapalım” dedi.
• Senin centilmenliğine…
@edaaerst@BradLw911@metropolmedya_ Senden kat ve at daha türküm. Hem adım, hem genetik haplogruplarım ile.. turancı bir türkçüyüm ama senin gibi bir halt bilmeyip antropolojiyi referans gösterip palavralarınla insalara üst perdeden konuşanlara katlanamıyorum. Git önce kendini eğit sonra insalara bilgi sunarsın
@yagm55356@Saiyajin341@ajansmuhbir1923 Alanı ne ag? 2026 senesinde teknoloji ve yapay zekanın içinde yaşıyoruz zaten ag! Adam moleküler biyoloji konuşmamış ag!
@Saiyajin341@ajansmuhbir1923 İnsanlar kendi ilgi alanlarına yakın birileriyle birlikte olurlarsa daha mutlu olabilirler, örneğin eşim bana teknoloji ile ilgili bilmediğim bir şeyler anlattığında, ben “ne güzel yeni bir şey öğreniyorum “ diye mutlu oluyorum.
@rioca88@igortodorov_224@ajansmuhbir1923 Belki de adam sıkıcı değil, karşısınaki zır cahildir?
Ben iki uç hayatıda deneyimledim. Sokaktan gelen bir mahalle çocuğuyken, paleoantropoloji okudum. İki tür sohbetelere hala giriyorum ve genelde entellektüel ve heyecan verici gelişmeler çoğu insana kafa açmak gibi geliyor.
@igortodorov_224@ajansmuhbir1923 O kesin zaten. Bende böyle mal birine denk gelince bilim falan konuşuyorum, olabildiğim kadar sıkıcı olmaya çalışıyorum
@igortodorov_224@ajansmuhbir1923 "Teknoloji ve yapay zeka konuşuyordu. Çok kafa açıyordu" sözü aslında kralın neden haşırt diye sapladığını açıklıyor gibi..
@ajansmuhbir1923 Muhtemelen dijitalde fotoğrafların o kadar gerçeğinden başka ki çocuk seni gördüğünde hayal kırıklığına uğrayıp senden kurtulma adına bu yolu seçmiş.
@inaatmhendisi65@BradLw911@metropolmedya_ Ki bu görseldeki bile bu çocukla aynı fenotipe sahip değil iyi bak çok fark var bu çocuk peştun paki özelliklerine sahip bu arada ben göçmen değilim
@inaatmhendisi65@BradLw911@metropolmedya_ Bu kadar gerizekalı olmayın ben antropolojiye göre konuşuyorum Türkler beyaz ırktan gelir araştırabilirsin elbette esmer insanlar mevcut ama bu şekilde esmerle değil hayatımda hiç bu kadar esmer Türk görmedim asagılamak için demiyom bunu bu çocuk afgan paki Hint fenotipine sahip
@edaaerst@BradLw911@metropolmedya_ Bir halt bilmiyorsunuz , işin daha acısı bir halt bilmediğinizi dahi bilmiyorsunuz. Bir zahmet gidin temel seviyede tarih, biyoloji falan öğrenin de öyle yorum yapın sevabına..
@edaaerst@BradLw911@metropolmedya_ Dedem yörüktü, babannem ise adana kökenli. Annem ise boşnak kökenli türkleşmiş bir slav. Gen test sonuçlarımda %35/40 arası orta asya geni zor çıkıyor ki dede saf bir yörüktür. Ne yapalım sence şimdi? Bıktım bu halkın cehaletinden! Şuan gen testi yaptırsan yunan bile çıkabilirsin
@arthur_ozan@metropolmedya_ Oğlum siz ne yaşıyonuz ya? Kendini türk olarak tanımlayan birine şunu söyleyemezsiniz ag ya. Afrika kökeli ailesi 300 senedir izmirde olan okan adına türk milliyetçisi adam tanıdım ben siz ne anlatıyonuz ag
@kravat0011@metropolmedya_ Annem boşnak kökenli bir slav. Ailesi ise kendilerini türk olarak tanımlıyor. Adları dahi aycan, kaan falan. Bu insalar türkleşmiş slavlar şimdi ona hayır sen türk değilsin dersen 20 seneye ülkede türk kalmaz. Git biraz tarih, ve temel biyoloji öğrende sonra fikir zıçarsın ortaya
@kravat0011@metropolmedya_ Bir bok bilmiyorsunuz, işin daha acısı bir bok bilmediğinizi dahi bilmiyorsunuz. Şuan genetik test yapılsa anadoluda orta asya haplogrupları %20 kadar çıkıyor. Benim dedem yörüktü ama babannem adanalıydı bende bile orta asya geni %40 çıkıyor. Ne yapalım şimdi sence?
Bir vatandaş aynı denizde bir halk plajı ile Divan otel plajının fiyatlarını karşılaştırdı.
Halk plajında şezlong alarak girişte 150 TL ödeyen vatandaş, Divan otelin plaj ücretinin 6.000TL olduğu belirtti
Marsilya sportif direktörü ile iletişime geçtim.
Mevcut Fenerbahçe yönetiminin Greenwood’a ilgisinin olup olmadığını sordum. Görüşme olduğunu doğruladı.