مهران

27.8K posts

مهران banner
مهران

مهران

@m6hr4n

زین‌پس خون هم‌میهنانم حکم میکنه... (دی ۲۵۸۴) پاینده ایران 🇮🇷

خیلی جاها تکه‌تکه جا موندم Katılım Aralık 2017
68 Takip Edilen9 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
مهران
مهران@m6hr4n·
ای ایران ای مرز پر گهر ای خاکت سرچشمه هنر دور از تو اندیشه بدان پاینده مانی و جاودان ای دشمن ار تو سنگ خاره ای؛ من آهنم جان من فدای خاک پاک میهنم مهر تو چون شد پیشه ام دور از تو نیست اندیشه ام در راه تو، کی ارزشی دارد این جان ما پاینده باد خاک ایران ما
فارسی
1
0
4
2.6K
فلات ایران
فلات ایران@IranianPlateau·
اطراف محل زندگی‌تون چه گونه‌هایی از حیات‌وحش زندگی می‌کنه؟
فارسی
1.6K
19
1.9K
165K
مهران
مهران@m6hr4n·
@behnumb1 من هم همینو میگم رستوران اگر سوددهی مناسب داشته باشه، تمام تلاشش رو میکنه برای مشتریهاش فضای دلخواهشون رو تامین کنه ولی از اونجایی که مملکت دست نااهله، همه مجبورن با حداقل‌ها کنار بیان
فارسی
0
0
0
391
بهنوم!
بهنوم!@behnumb1·
@m6hr4n الان تابستونه، پشه و انواع حشره هم زیاده، به این‌جا فکر نکردی که ممکنه پشه بیاد؟ که اومد! کی دوست داره وقتی تو فضای سر بسته نشسته غذا میخوره مگس و حشره دورش باشه؟ در مورد صاحب رستوران هم باید بگم بیرون هم میز و صندلی داشت. این حق انتخاب وجود داشت که هرکی دوست داره بیرون بشینه.
فارسی
1
0
2
481
بهنوم!
بهنوم!@behnumb1·
دیشب، تو یک رستوران نشسته بودیم، کولر اسپلیت روشن بود. یه خانومی اومد تو، در رو باز کرد و صندلی گذاشت جلو در و رفت نشست. عجیب بود برام، رفتم صندلی رو برداشتم در بسته شد. شوهرش اومد، اون هم همینکار رو کرد !! دوباره رفتم صندلی رو برداشتم در بسته شد. یهو درومد گفت:
فارسی
112
5
3.6K
550.8K
مهران
مهران@m6hr4n·
@hossein_net پشه 😭😭😭😭 واسه من شب و روز نداره! من شدم رستوران صبحانه و ناهار و عصرانه و شام و دستبرد نصف‌شبی به یخچال و کله‌پاچه‌فروشی پشه‌های نه چندان گرامی ☹️ سولاخ سولاخم کردن بی‌هویتا 😭
فارسی
1
0
1
10
ʜᴏꜱꜱᴇɪɴ
ʜᴏꜱꜱᴇɪɴ@hossein_net·
کیفیت خواب از اساسی‌ترین موارد موثر در کیفیت کل زندگیه، هرشب پشه اذیت می‌کنه حداقل یکی دو روز حال خوبی ندارم. خلاصه که بنظرم برای خواب راحت باید حسابی هزینه کرد.
فارسی
1
0
9
84
مهران
مهران@m6hr4n·
@ashimashihihihi @behnumb1 خیر کولر آبی هوا رو در پشت‌بام سرد میکنه و توسط کانال‌های بزرگ به داخل هدایت میکنه درحالیکه کولر گازی، توسط یک نوع گاز مخصوص ، انرژی گرمایی داخل ساختمان رو به خارج ساختمان هدایت میکنه! عین یخچال، که حرارت داخل گرفته میشه و به رادیاتور خارجی یخچال هدایت میشه
فارسی
1
0
1
65
ashimashi
ashimashi@ashimashihihihi·
@m6hr4n @behnumb1 منظورتون اینه برعکس کولر آبیه که هوای سردشده رو از بیرون به داخل جریان میده؟
فارسی
1
0
0
43
مهران
مهران@m6hr4n·
@iamyek53ei @behnumb1 تهویه🔄 و کولر AC ، دو مقوله‌ی مجزا هستند! تهویه‌ی ماشین رو میتونید غیرفعال کنید مثلا وقتی از منطقه‌ی بد بو رد میشید دریچه‌ی ورودی هوای بیرون بسته میشه و فقط هوای داخل اتومبیل از رادیاتور کولر رد میشه!
فارسی
0
0
0
10
عالیجناب جین پوش!
@m6hr4n @behnumb1 مگه شما توی ماشین کولر میزنی، شیشه‌ها رو میدی پایین تهویه انجام بشه؟!!!! خب اینم همون مکانیزمه دیگه
فارسی
2
0
7
654
مهران
مهران@m6hr4n·
@behnumb1 یه سخنی هست: تو تاریکی گناهان بوجود میاد!ولی گناهکاران آنانی نیستند که خطا کرده‌اند،آنانی هستند که تاریکی را آورده‌اند! در حالیکه همسایه جنوبی ما به جایی رسیده که حتی هوای آزاد پیاده‌روها رو خنک میکنه، یک رستوران‌دار ایرانی نمیتونه از پس هزینه‌های یک مکان مناسب برای مشتریش درآد
فارسی
1
0
0
640
بهنوم!
بهنوم!@behnumb1·
@m6hr4n درست میگی. ولی تهویه هوا رو باید به فضاش نگاه کرد.، فضایی برای نشستن در حد نهایت ۱ ساعت، همین که در باز و بسته میشه خودش تهویه میشه و کافیه واقعا.
فارسی
1
0
97
50.2K
مهران
مهران@m6hr4n·
بعد از جاعش، رفتار ما با گردشگر (مشتری) دیدگاه دنیا رو نسبت به ما تعیین خواهد کرد! خوب باشیم(نه اینکه ذلیل باشیم) به خوبی یاد میشویم بد باشیم به بدی... #پاينده_ایران
فارسی
0
0
0
22
مهران
مهران@m6hr4n·
از دید من ، اینهمه خوشحالی دنیا از حذف‌شدن ترکیه ریشه در رفتار اونها با گردشگر داره! مطمئنا همه‌ی افراد اون کشور بد نیستند، ولی همون راننده‌تاکسیش،یا فروشنده‌ش یا کارگر هتل‌ش میتونه دید افراد رو نسبت به کشوری عوض کنه! که امروز این کشور در محافل بین‌المللی مورد احترام نباشه!
فارسی
1
0
0
43
مهران
مهران@m6hr4n·
هم‌میهن‌هامون ، جان‌فدایان ایران‌مون، جاوید‌نام‌هامون استواندند که "دورت بگردم" تنها در حرف نیست! آنها برای ما کشته شدند! برای میهن جان دادند! من یکی؛ از خون‌شون نمیگذرم هتا به خون خودم... یک روزی زهرم رو بر جان کثیف اهریمن خواهم ریخت یک روزی... #پاينده_ایران
مهران tweet media
فارسی
0
0
0
23
ʜᴏꜱꜱᴇɪɴ
ʜᴏꜱꜱᴇɪɴ@hossein_net·
الان همه طرف‌ها دارن برای خودشون دستاورد میسازن، دست‌آوردهایی از جنس « بی‌دست گوزیدن »! به گمان من برای قضاوت در مورد دستاوردِ همچین موضوعی حداقل پنج سال زمان لازمه.
فارسی
1
0
7
139
مهران
مهران@m6hr4n·
@vakilipor یه ۴۰۰ سال پیش ، برعکس بود!
فارسی
0
0
0
335
Vakilipour
Vakilipour@vakilipor·
ترس و فرار از اسلام تا به مسیحیت، شادی او وصف ناپذیر است.👏✌️
فارسی
117
19
429
125K
مهران
مهران@m6hr4n·
یه لاپایی ساده،کار دستشون میده و کار رو دوباره به اسم خدا جمع میکنن از اسحاق و یعقوب و داوود و محمد و علی و بقیه‌ی ارازل هم که داستان کم نیست که همه‌ی کثافت‌کاریهاشون رو به اسم خدا ماست‌مالی کردن موندم من چرا تبدیل به سنگ نمیشم🤔
فارسی
0
0
0
29
مهران
مهران@m6hr4n·
میبره به دشت و برمیگردونه و میگه از خدا فرمان نازل شد که بچه‌هی رو نکش ، ببعی رو بکش این شد که ادیان ابراهیمی بوجود اومدن حالا ساره مگه کم میاره تو سن نمیدونم ۹۰ سالگی یهو اسحاق رو میده بیرون میگه اینم خدا تو من کاشته،تحویل بگیر مثل مریم و یوسف، ⬇️
فارسی
1
0
0
32
مهران
مهران@m6hr4n·
یه زن و شوهری بچه‌دار نمیشدن از زن دوم هم بچه‌دار نشده بعدش،سر پیری معرکه گرفته و از زن جوونش پسردار شده حالا زن اولش میگه این پسر از تو نیست و باید سرشو ببری... داستان آشنا شد براتون نه؟! طبق کتاب‌های خودشون، ابراهیم نه از ساره و نه از هیچکدوم از کنیزاش بچه‌دار نمیشد⬇️
فارسی
1
0
1
37
مهران
مهران@m6hr4n·
ما بایستی قوی بشیم پولدار بشیم با‌نفوذ بشیم مثل یهودیا اونا رو سوزوندن کشتن آواره کردن ولی پا پس نگذاشتن دنیا رو به زانو کشوندن ما هم باید قوی بشیم ما به جانفدایان ایران بدهکاریم ما نباید پا پس بگذاریم شاید امروز نشه ولی یه روزی میشه ما بایستی آماده و قوی باشیم #پاينده_ایران
فارسی
0
0
1
18
مهران
مهران@m6hr4n·
قحبه‌زادگان اونقدر ایرانی کشتن که حد و حساب نداره ای نفرین بر دین و آیینتون ای نفرین بر عمام و منبرتون ای زهر به وجود بی‌وجودتون ای بیماری به جسد کثیفتون نفرین بر جاعش و جاعشی
فارسی
0
0
0
53
مهران
مهران@m6hr4n·
بیش از ۴۵ هزار ایرانی کشته نشدند که من بشینم ببینم ترامپ چه تصمیمی میگیره یا آلمان کمک میکنه یا نه... ما فقط و فقط یک چاره داریم یکی شدن با رهبری #رضا_پهلوی و براندازی جاعش وگرنه ایران رو از دست خواهیم داد... وگرنه بایستی به قرص نان ۲ میلیون تومانی سلام کنیم یک نان=دو میلیون
فارسی
0
0
1
31
مهران
مهران@m6hr4n·
@PahlaviComms ما ایرانی‌ها خار چشم اروپایی‌ها بودیم و هستیم و خواهیم بود ما کسی رو جز خودمون نداریم
فارسی
0
0
0
6
Reza Pahlavi Communications
Reza Pahlavi Communications@PahlaviComms·
شاهزاده رضا پهلوی: «من برای مردم و کشورم مبارزه خواهم کرد. حتی اگر مجبور باشیم این کار را به ‌تنهایی انجام دهیم، تا زمانی که ایران آزاد شود، مبارزه خواهیم کرد.»
فارسی
2.3K
10.6K
37.8K
821.9K