muhammet ali çelik

5.1K posts

muhammet ali çelik banner
muhammet ali çelik

muhammet ali çelik

@malicel222

Family is everything Katılım Aralık 2009
159 Takip Edilen76 Takipçiler
Alkolik Bilbao
Alkolik Bilbao@AlkolikSK·
Kahin bir yönetim kurulu üyemize göre Galatasaray kadrosu önümüzdeki sene böyle olacak 2026/2027
Alkolik Bilbao tweet media
Türkçe
130
17
652
88.2K
Onur Özkan
Onur Özkan@OnurrOzknn·
25 yıla yakın süredir spor medyasının içinde olan, aileden dolayı da spor medyasının son 30 yıldaki dengelerine net hakim biri olarak bu konuyu yorumlamak istiyorum... Fenerbahçe'nin saha sonuçlarından bağımsız bir reytingi olduğu, bir müşterisi olduğu net bir gerçek. Benim mesleğe ilk başladığım yıllarda durum "Fenerbahçe ve diğerleri" şeklindeydi. Ancak özellikle 2000 sonrası bu tabloda değişimler başladı. 2010 ve 2020 süreçleriyle de beraber geldiğimiz noktada "Bakın Galatasaray şampiyon ama Fenerbahçe konuşuluyor" durumunun yanlış yorumlandığını düşünmüyorum. Şu anda Fenerbahçe'nin gündem olmasının iki ana sebebi var. Birincisi; Galatasaray'ın şampiyonluğu artık kamuoyunda olağan karşılanıyor. İkincisi; kaosun her zaman daha çok müşterisi vardır. Bu nedenle Fenerbahçe'deki seçim gündemi, transfer ve teknik adam hareketliliği reytingi de getiriyor. Oysa ki sezon içindeki TV ya da dijital medya izlenme oranları incelendiğinde farklı bir gerçek olduğu ortaya çıkacaktır. Özetle, Galatasaray'ın ben şu anda izlenirlik, reyting veya müşteri anlamında ülke futbolunun lideri olduğunu düşünüyorum. Artı gözlemliyorum. Saygılar...
Footbalista@footbalista_

Melih Şendil: "Fenerbahçe'nin büyüklüğü nedir hocam biliyor musun? Galatasaray şampiyonluğa yürüyor, bütün ülke Fenerbahçe'yi konuşuyor."

Türkçe
200
102
1.5K
132.7K
Forza Cimbom
Forza Cimbom@forzacimbom·
Okan Buruk: "Lucas Torreira'yı devre arasında çıkarmak zorunda kaldık çünkü arka adelesinde ağrısı vardı. Çıkmak zorunda kaldı. 40'lı dakikalarda 'Birkaç dakika daha idare et' dedik, en azından devre olsun orada oyuncu değişikliği hakkınızı da kaybetmek istemiyorsunuz, oyun içinde lazım oluyor."
Forza Cimbom tweet media
Türkçe
41
5
292
88.1K
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@Burakeren_1987 Şu muhabbetler ne kadar aciz yaa. Ne yani bizim antalyayı yenmemiz için eksik mi gelmeleri gerekiyor. Şunları yazarken utanır insan ya
Türkçe
0
0
0
962
Burak Eren
Burak Eren@Burakeren_1987·
Samsunspor için sarı kart sınırındaki futbolcuları paylaştığımda kimse cezalı duruma düşmedi. Samsunspor adına daha rahat ortam vardı tabii. Rotasyon da yaptıklarından, sınırda olanların çoğu kenardaydı. Antalyaspor, düşmeme mücadelesi verdiği ortamda, kendi sahasında oynadığı maçları hedef görüyor. Alanyaspor maçı onların en büyük hedefi. Haliyle de daha sert ve agresif olmak durumundalar. Sarı kart ceza sınırındaki futbolcularından çoğunun cezalı duruma düşmesini olası görüyorum. Şu listede kim cezalı olursa olsun Galatasaray'ın işine gelir. Antalyaspor'un Alanyaspor'u yenmesi, bize karşı daha rahat olmalarını da sağlayacak. Önemli yani bu maç, umarım kazanırlar. Artık her detayı hesaplamak durumundayım. İş oraya geldi.. Hiçbir maç garanti değil.
Burak Eren tweet media
Türkçe
58
7
231
87.9K
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@ciftmezzala @SirEmreBhn Pozisyon penaltı değildi de diyelim ki penaltı orta sahadan faul olduğunu görmesine mi yanayım içeride olduğunu görmesine mi
Türkçe
0
0
0
196
İrfan Tuncel
İrfan Tuncel@ciftmezzala·
@SirEmreBhn Mutluluk? Nerden cikardin bu twitten bunu? Hicbir Turk hakemden mutlu degilim. Haaa pozisyon tertemiz penaltiydi bu arada.
Türkçe
33
0
68
10.7K
İrfan Tuncel
İrfan Tuncel@ciftmezzala·
4 puan öndesin. Yenilsen bile kalan maclari kazan sampiyonsun. Bjk macinda seni 9 kisi birakamayan hakem atanmis. Yine de zarıl zarıl agliyosun valla helal.
Türkçe
263
677
11.4K
167.3K
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@hunkarmutlu sizi izliyorum çünkü fenerli bünyamin gezerin acaba nasıl komik yorumlar yapacak görmek eğlenceli oluyor
Türkçe
0
0
0
19
1905𝑅 𝐼̇ 𝑇 𝐼̇ 𝑀 𓃬
Bu ahrazların çok götü kalktı. Ben Okan Hoca’nın yerinde olsam sözleşme yenilemem. Sonra 3-4 sene şampiyon olmayayım, takım 10-11. sıraya düşsün de o zaman kıymetini anlarsınız. eleştiren ahrazlar zaten futbolu takip etmez o zaman. 13 üncü olduktan sonra 3 sezon üst üste şampiyon yapan 4 üncü senesinde son 5 haftaya 2 puan önde olan hocaya “hoca değil” diyorlar. Görelim bakalım beğendiğiniz hocayı… 10-11. olunca da ortadan kaybolmayın, anamı koyduklarım…
1905𝑅 𝐼̇ 𝑇 𝐼̇ 𝑀 𓃬 tweet media
Türkçe
186
13
195
13.2K
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@galahabernet Ama şu anda herkese sahip çıkılıp şampiyonluğu görmemiz lazım. Aslında böylesi daha iyi oldu. Herkes aklını başına alacak, papuç pahalı
Türkçe
0
0
0
96
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@sporx Sen kimsin ki Galatasaray ın hocası hakkında konuşma cüretini buluyorsun kendinde.
Türkçe
0
0
0
105
Sporx
Sporx@sporx·
✍️Erman Toroğlu: "Bu sene bir gerçek var: Osimhen varsa Galatasaray var, Osimhen yoksa Galatasaray yok. Yani teknik adam da Osimhen'miş, santrfor da Osimhen. O zaman Okan ne iş yapar? Seneye Osimhen kalacaksa Okan'a gerek yok. Çünkü Okan'ın takıma verdiği hiçbir şey yok. Dünkü şampiyonluk maçında bile oyunu okuyamadı. Seneye bence kalmaması gerekir." [📰Sözcü]
Sporx tweet media
Türkçe
141
17
140
90.1K
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@Neferisultani Şu maç singo nun ön libero olacağı maçtı. Onachuyla anca o baş ederdi. Torera çok sönük kaldı
Türkçe
0
0
0
498
Nefer-i Sultani
Nefer-i Sultani@Neferisultani·
Bakın ben size Nisan ayını, Nisan ayının kritik olduğunu, sakatlıklar ve cezalar olacağını ta sezon başı yazdım, ocakta üstünden geçtim… İcardinin 2 sene önce sakatlanacağını da sizlere yazmıştım… 3 sene şampiyon olurken rahat olun biz şampiyon olacağız diye yazan yine bendim… Bu sene geçen seneler gibi değil, aman dikkat diyen de yine benim.. Şu Fener maçına kadar en az puan kaybı ile gitmemiz lazım… O maçta şampiyon belli olacak… O maçtan sonra tekrar işler yoluna girmeye başlayabilir… O maça kadar her maç ter dökeceğiz, her taraftan baskı yiyeceğiz… Bak bugün Barışta gidiyordu az daha… 3 hafta çok kritik… Bir anda işler döner vallahi… Benden söylemesi…
Nefer-i Sultani@Neferisultani

Şimdi 1-2 panik transferle, Osimhen dönüşü, sakatların iyileşmesi şubat-mart ayında takımda bir toparlanma görme ihtimalimiz yüksek… Özellikle şubat ayında… Ancak sonra nisan yine sıkıntılı… Sakatlıklar, cezalılar… Sezon başında yapılan planlama eksikliğini Nisan ayında bir kez daha göreceğiz… İnşallah bu dönemi en az hasarla atlatırız… Atlatamazsak zaten sonuç sıkıntılı… Son 3 senedir ocakta düşüşe geçip nisanda hızlanıyoruz… Bu yıl aynı şekilde olmayabilir… Çok önemli sakatlıklar veya çok kritik maçlarda cezalılar vs olabilir… Benden söylemesi… ♥️💛

Türkçe
3
0
75
15.7K
muhammet ali çelik retweetledi
avcemilkapanan2
avcemilkapanan2@av_06_sali·
📍AKP ve Erdoğan’ı defalarca yendiği için cezaevinde tutulan Ekrem İmamoğlu’nun bugünki duruşmada söylediği tarihe geçen cümleleri sizler için özetledim: — Benim helal bir diplomam var, gösteremeyeceğim bir üniversite arkadaşım yok! — Ben üniversite arkadaşlarımla stadyum doldururum başkası tavla oynanacak birini bile bulamaz! — Öfkem çok büyük sayın hakim. Öfkem artık saklanamaz bir vaziyette! — Bir tane AK Partili belediyeyle ilgili hiç mi soruşturma olmaz? — Bu ülkede artık adalet, 'istediğimizi vermezsen seni aylarca tutuklu yargılarız' şeklinde yapılıyor! — Size soruyorum. Biz mi suç örgütüyüz, yoksa her davayı aynı bilirkişi ve aynı savcılarla kurgulayıp, sonra o isimleri ödüllendiren sistem mi suç işliyor? — 1.5 milyar TL bir duruşuma salonu için harcanmış. Buna bu para harcanır mı? Bunu ancak gayrimenkule meraklı bir yargı mensubu akıl edebilir! — Savcı sorguda bana 'Ekrem Başkan, kusura bakmayın, yarın siz Cumhurbaşkanı olursunuz. O zaman da siz bizi yargılarsınız' dedi. — Ben de kendisine çok net bir şekilde şu cevabı verdim: 'Neden yargılanacağınızı düşünüyorsunuz? Suç mu işliyorsunuz? Siz kim, biz kim? Neyin tarafıyız? Biz bu ülkeye adalet gelsin diye mücadele ediyoruz. Bu düşünce bile başlı başına bir sorun! Ülkeye artık adalet gelmeli! Sadece okuyup geçmeyin, bizler için bedel ödeyen bu insanın her cümlesini her yerde paylaşın. EKREM İMAMOĞLU’NA ÖZGÜRLÜK!
avcemilkapanan2 tweet media
Türkçe
1.2K
6.5K
26.6K
797.9K
Sabahaddin Hazinoğlu
Sabahaddin Hazinoğlu@S_HazinogLu·
Osimhen dönene kadar ligi erteleyin, Kalan maçları yaz transfer sezonunda oynarız.. Bu zamana kadar utanmadınız, bundan sonra da utanmanıza gerek kalmadı ! @TFF_Org
Türkçe
269
518
4.3K
55.6K
Kemal
Kemal@KemalBkesim·
Galatasaray neden Göztepe deplasmanına gelmedi maç oynamadı? doğru cevabı verene suprizimiz var
Türkçe
34
8
91
3.8K
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@Bastardis_Fb Şunu belirtmek isterim ligler ertelenmedi, montellanın isteği üzerine geri çekildi. Hafta içi de Avrupa maçıyla çakıştığı için GS ve Samsun un maçları ertelendi. Turu geçseydi fenerin de maçı ertelenecekti. Kendinizi kandırmaya devam edin
Türkçe
0
0
1
111
Emre
Emre@Bastardis_Fb·
🚨 Bülent Uslu: Diğer tüm ülkelerdeki liglerde maçlarda erteleme olmadıysa, bizde erteleme olmuşsa bu sağlıklı bir karar değildir. Bu tarz kararlar bakın kimin şampiyon olacağını etkileyebiliyor. Galatasaray normalde bugün Göztepe'yle oynasa yorgun olacaktı, Osimhen olmayacaktı ve belki de Göztepe kazanacaktı. Federasyonun bu kararı ile Fenerbahçe'nin veya Trabzonspor'un belkide şampiyonluğu el değiştirdi.
Türkçe
10
24
205
6.4K
muhammet ali çelik
muhammet ali çelik@malicel222·
@yagosabuncuoglu Heh şöyle korkunuzu belli edin. GS nin kadrosu güçlü kabul edin. İşte böyle osimhen oynamasın diye dua edin. Yapıdır sapıdır kendinizi kandırmayın
Türkçe
0
0
0
46
Yağız Sabuncuoğlu
Yağız Sabuncuoğlu@yagosabuncuoglu·
Victor Osimhen'in kolunda parçalı kırık var. Galatasaray Doktoru Yener İnce, ameliyat dışındaki hiçbir seçeneği düşünmüyor ve doğru tedavi yöntemi olarak görmüyor.
Türkçe
421
63
7.5K
1.2M
Yılmaz Çınar
Yılmaz Çınar@yilmazcinar1907·
Tüm liglerde maçlar oynanırken bizim ligde neden tatil edildiğini soruyorduk ? @TFF_Org gerekli açıklamayı yapmış, turuncularda Osimhen ve Noa dışında Barış Alper ve Ugurcan'da eksikmiş.Bu kadar eksikle maça çıkmaları haksızlık olurdu. YAPI'da sapıda belli oldu anlayana...!
Türkçe
24
89
543
8.2K
Furkan 🦅
Furkan 🦅@furkanngulsen·
Şöyle ortak bir logo yapında siz de rahatlayın ülke de rahatlasın
Furkan 🦅 tweet media
Türkçe
488
991
8.4K
95.3K