ممد بِی🐺
463 posts


زرشک پلو یه نفر زرشک پلوووووو، بدو حرکتههه دیگه
Ft@ftmmmshi
دلم میخاد یکیو پیدا کنم که اندازه من لوبیا پلو دوست داشته باشه بریم باهم بخوریم
فارسی

@CONSANTINE17 یه بارم بعدش پاکت دو بود گفتم این پاکت دو هیچ وقت برا من خوش شانسی نداشت فولد دادم تو فلاپ فور او کایند اومد 😭😭😭
فارسی

تا ابد مستی هایده
صبا🎀@backtoobllack
امروز روز جهانی موزیکه. ی آهنگی که هیچوقت برات قدیمی نمیشه چیه؟
فارسی













