Maram ali

4.3K posts

Maram ali banner
Maram ali

Maram ali

@maramali237

Cairo, Egypt Katılım Ekim 2023
117 Takip Edilen63 Takipçiler
Marianne
Marianne@mariannewagih·
و ضغط الأهل ؟ و ضغط الأقران؟ و الفرض الضائعة ؟ و الفرص البديلة ؟ و سنها ؟ و ناقص لها كام سنة علي انتهاء البويضات؟ كل ده ما جاش في بالك ؟
العربية
2
8
134
5.8K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@_S_ama ربنا يرزقها بالزوج الصالح اللي تتمناه
العربية
0
0
2
791
Sama
Sama@_S_ama·
دينا الشربيني بتصعب عليا اوي والله. بدعيلها تحب وتتحب وتتجوز وتخلف العيال اللي نفسها فيهم. غلبانة بجد
العربية
4
73
615
27.5K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@TheRealNadeen17 ربنا يرزقها بإبن الحلال اللي يستاهلها
العربية
0
0
5
10.7K
نوءة
نوءة@TheRealNadeen17·
هي صعبت عليا ليه، دول متأثرين كأنه فرح بجد..
العربية
8
37
2K
231.2K
Maram ali retweetledi
Nouran.
Nouran.@Nourannn21·
ادفع نص عمري واعرف انا هحس بالأمان امتى نفسي اعيش لليوم اللي هحط راسي فيه عالمخدة وانا بالي مرتاح ومتطمنة والله ما عارفة ايه الصعب في كدا والله
العربية
0
554
1.1K
39.2K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@najeebhu كنت بتدعيها بيقين ولا بيأس؟
العربية
0
0
1
480
صُهيب
صُهيب@najeebhu·
في دعوه كنت بدعيها من منطلق الياس بقالي اربع سنين ، اللي هو يارب انت عارف .. اعملي كذا . النهارده تحققت صدفه .. وما ذلك علي الله بعزيز
العربية
7
28
740
20.1K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@MicOnFilm اللي قفلني من المسلسل المشاهد دي اللي هو كفاية نكد ومش لازم عشان يثبتوا ان حد بيعرف يمثل ينزلوا بالمشاهد دي
العربية
1
0
1
80
Michael Mansour
Michael Mansour@MicOnFilm·
شفت أول حلقتين من اتنين غيرنا، وفيه مش أقل من ١٠ مشاهد لدينا الشربيني بتعيط أو بتتشنج. غول تمثيل. ولا غولة؟
Michael Mansour tweet media
العربية
4
0
46
7.2K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@TheRealNadeen17 دا لو بيعيط او مبتسم خفيف بيكون مكتوب كدا في السيناريو ،اي حركة بسيطة بتتكتب
العربية
0
0
8
9K
نوءة
نوءة@TheRealNadeen17·
لا المشهد بيبقى مكتوب كدة ليل /خارجي - المقابر يتمدّد عادل بجسده المنهك على الأرض الفاصلة بين قبري والديه، ينكمش على نفسه في وضع الجنين، يضمّ ركبتيه إلى صدره، كأنه يستمد منهم الأمان الذي لم يعد يملكه، فيما يبتلعه الصمت الثقيل للمكان.
Mora@amrahmadwahby

الورق جميل وكل حاجة بس المسلسل ده كان هيخس نص قوته لو مكانش نفس المخرج ده بيعمل الحاجات اللى ممكن متكونش مكتوبة، يعنى لو مكتوب عيط على قبر ابوه وامه مين مخرج هيجيب شوت زى ده او هيفكر فيه يخربيتك هنفتقد المسلسل ده جدا ومستواه وجوه فالنص التانى ويمكن لشهور لحد ميظهر حاجة #عين_سحرية

العربية
16
123
3.3K
254.4K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@amrahmadwahby كان في فكرة في السيناريو بس قلشت منهم
العربية
0
0
2
68
Mora
Mora@amrahmadwahby·
مسلسل كان ياما كان ده ليه كبيرة ليه هيا اتطلقت منه تمام ليها اسبابها ليه تصعد الامور وامها تسخنها وتبيع وتشترى فيه وقضايا وميعرفش يشوف بنته بدون سبب وجيه يعنى او اذى اذاهولها، حرام كدة فرجة مؤذية #كان_ياما_كان
العربية
3
1
20
2.9K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@PMovies155 كل ما افتح مشهد ليهم الاقيها بتحايل عليه يلبس دبلته وعايزة تخرج اهلها برا البيت !!
العربية
1
0
2
345
Ahmed🎬
Ahmed🎬@PMovies155·
مش واخدة حقها برضه العلاقة المعفنة دي😅
Ahmed🎬 tweet media
العربية
11
11
137
15.9K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@zezeyaser00 لما حد بيقول كدا بعرف انه هيديني خازوق عمري
العربية
1
0
1
218
zeze👾
zeze👾@zezeyaser00·
لما حد بيقولي انتي طيبه اوي بحسه بيقولي انتي عبيطه اوي.
العربية
31
290
1.2K
47.7K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@delailaselim الراجل ممكن عايز يتعلم عشان مامته او اخته او مراته فين المشكلة ؟!
العربية
1
0
97
4.7K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@Dizzy_Daisy__ فكرة حلوة يحطوها في المنيو 😂😂
العربية
1
0
1
1.4K
آلاء.
آلاء.@Dizzy_Daisy__·
ايه ياخواتي مش حد يقولي ان القطايف مش بنغطسها في العسل وهو سخن بدل ما أنا مقدمة لبلبن صنف جديد كدة اسمه "البايشة" ؟
العربية
14
3
176
90.4K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@marwa42000 انا شايفة لسه بدري ،معرفش مستعجلين ليه 😅
العربية
1
0
1
56
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@7rbyforever دا لو اعتبرنا إن مفيش تدخلات في الكتابة خلت القصة كدا لان يقال ان في تدخلات في الاخراج والكتابة
العربية
0
0
0
165
7rbyforever
7rbyforever@7rbyforever·
الحلقة 14 من الست موناليزا ..اسوء حلقة مسلسل ممكن تشوفها في حياتك..محمد السيد بشير سقط في بحر الاستسهال و خد منه لحد ما اكتفي للاسف 🤦‍♂️
العربية
15
0
29
6.4K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@FaissalSamShaib معظم المسلسلات بقت كدا للأسف واوقات بيغيروا في السيناريو علي حسب رد الفعل
العربية
0
0
9
2.6K
Faissal Sam Shaib
Faissal Sam Shaib@FaissalSamShaib·
الخبر ده لازم يكون عنوانه : فضيحة : مسلسل ينهي التصوير قبل عرض الحلقة ب ٢٤ ساعة….عشان كده كله سلق بسلق و لا التمثيل و لا النص و لا الصوت و لا الصورة و لا اي حاجة فيها فن. ده تقضية واجب.
مجلة سيدتي@sayidatynet

الكاتب محمد سيد بشير يعلن انتهاء تصوير #الست_موناليزا قبل 24 ساعة من عرض الحلقة الأخيرة 👇 @MaiOmar @wafaaamer0

العربية
25
15
570
113.4K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@mayziyada عنده عقدة نقص والعلاقة متعبة مهما البنت حاولت الا لو اشتغل علي نفسه وتصالح مع ماضيه
العربية
0
0
0
611
إيمان
إيمان@mayziyada·
المشهد هذا من عين سحرية توقفت عنده كثيرا أحيانا نكون مع أشخاص طيبيين للغاية لدرجة يقبلون كل عيوبنا لكن نرفض هذا القبول.. عناد غرور رفض لما نراه شفقة.. تتعدد الأسباب والعنف تجاه طيبتهم واحد ندافع عن أنفسنا ضد الطيبة عجبي
العربية
10
57
622
88.4K
Maram ali
Maram ali@maramali237·
@3bdullah__ush كان عندها مشكلة مع المتحدة وبقت تشتغل مع منتجين صغيرين وبالتالي دا بينعكس علي الورق وعلي كل عناصر العمل .بالنسبالي اخر مسلسل حبيته ليها كان حدوتة مرة
العربية
0
0
2
721