مهدی
478 posts


@saketshoo عقب وایسا و هیچی نگو
یا رابطه کلا تمام میشه یا واقعا حالش خوب میشه و برمیگرده
فارسی

@hana_010101 همینایی که تو عکس هست خودش کلی هزینش میشه و توی این وضعیت کشور و گرونی چرا باید ذوق دختری که دوستش دارم رو کنار خودم بکشم؟
فارسی

@rokhsaaan اره حتما بخر فقط بهش بگو فیکساتور نزنه که همین جوری غلیظ بمونه
فارسی

@Aysa7262f4 من تو دوران دانشجوییم یاد گرفتم تنها زندگی میکردم و نیاز بود که یاد بگیرم وقتایی که دخترای همکلاسیم میومدن خونم ازشون یاد میگرفتم یا وقتی میرفتم خونه خودمون به مادرم میگفتم فلان غذا رو درست کن یاد بگیرم که الان شدم بهترین آشپز و بشدت داخل ادعا دارم
فارسی

@llll00ll00llll انتخاب سخته خودمو میزنم به خواب یا اولین ایستگاه پیاده میشم خودشون تصمیم بگیرن
فارسی

پشتیبانی اسنپ زنگ زد بعد از عذر خواهی کردن
گفتن راننده رو کلا اخراج کردن دیگه هم هیچ جوره نمیتونه ثبت نام کنه از منم خواستن توییتمو پاک کنم خواستم بگم دمتون گرم قدرت توییتر خیلی زیاده تونستیم جلو یه فاجعه رو بگیریم♥️🙏🏻
پرهام@Parhmra
مادربزرگم و عمم اسنپ گرفتن وقتی حرکت کردن دیدن به جای این که به سمت تهرانپارس(شرق تهران )حرکت کنه به سمت جنوب تهران داره حرکت میکنه بهش تذکر دادن گفته لوکیشنم خرابه وقتی هم بهش ادرس دادن توجه نکرده اومدن به امنیت سفر زنگ بزنن دیدن وقتی سوار شدن سفر و لغو کرده هرچی جیغ زدن…
فارسی




























