ملیکا جید

514 posts

ملیکا جید

ملیکا جید

@melikajeid

Katılım Haziran 2024
87 Takip Edilen5 Takipçiler
لاگرثا
لاگرثا@Tooftarangi7·
شما اگر ۱۰۰ میلیون داشتید دستبند طلا می‌خریدید یا اپل واچ؟
فارسی
189
0
153
20.9K
صدرا
صدرا@maalekiisadraaa·
تروخدا بیاین بهم بگین ارشد جامعه‌شناسی خیلی رقابتی توش نیست.
فارسی
7
0
33
1.7K
برنج سامگل🌾(خالص و خوش‌طعم)
خانوم های عزیز یه سوال اگه داخل کیسه برنج یه چک پول مثلا ۱۰۰ یا ۲۰۰ یا دوتا ۲۰۰ باشه بیشتر خوشحال میشید یا یه وسیله کاربردی مثل پیمانه یا قاشق چنگال یا کفگیر چوبی و...
فارسی
63
1
43
5.2K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@p_risorius زنبورهای خاکستری /آندری کورکف سومین پلیس/ فلن اوبراین
فارسی
0
0
0
15
ماری کوری
ماری کوری@p_risorius·
کدوم کتابِ کمتر شناخته رو خوندی و خیلی بهت چسبید ؟
فارسی
31
2
32
1.6K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@pl_iman لگو به درد همه‌ آدما در همه سنین می‌خوره!🙃
فارسی
1
0
1
431
جِناب پی اِل 🐈📸
بچه ها امروز قراره به دخترای شرکت هدیه بدیم ، تعداد حدود ۱۵ نفره در حال حاضر ولی نمیدونم چی باشه به درد همشون بخوره تا الان قرار بود کارت هدیه ۳ میلیونی باشه ولی هر چی فکر میکنم این مبلغ واقعا به دردشون نمیخوره یکی یه مشورتی به من بده به خودشم همون هدیه رو بدم
فارسی
189
0
292
31.5K
doRi
doRi@dorsasasa_j·
این اضطراب و تپش قلب بعد خوردن قهوه رو چجوری میشه کنترل کرد؟
فارسی
520
3
563
72.9K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@n_Roha25 اسلام‌گرایان سنتی و سکولار، که اسلام‌گرایی‌شون مبتنیه بر صبر، تقیه و انتظار منفعلانه فرج. در مقابل جریان اسلام‌گرایی سیاسی قرار می‌گیره که مبتنیه بر جهاد، ولایت فقیه، امر به معروف و انتظار فعالانه.
فارسی
1
0
1
8
Roha🎒
Roha🎒@n_Roha25·
یکی بیاد به من بگه جریان انجمن و انجمنی چیه؟
فارسی
1
0
2
118
Mahsa🇮🇷
Mahsa🇮🇷@Mtm9920·
امروز هوا گرم بود و یکی از همکارانِ عزیزم که ایرانی هم هستن، بستنی مهمونمون کردن. همکاره عربی که خیره سرش تحصیلکرده هم هست چی بپرسه خوبه؟ حلاله؟ آره jنده گاو رو به قبله نشسته و دستگاه شیر دوشیده🤦‍♀️ همکارم گفت نه و بهش نداد😂😂😂😂😂
فارسی
80
30
3.9K
55.1K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@narijaam من ایران و لیلا رو خیلی دوست دارم اما خب قدیمیه یه‌کم.
فارسی
0
0
0
31
ناردون
ناردون@narijaam·
۳۲سالمه هیچ وقت با اسمم کنار نیومدم دلم میخواد عوضش کنم ولی هیچ اسمی هم به دلم ننشست میشه اگه اسم قشنگی شنیدین بهم بگین؟
فارسی
46
0
64
4.3K
lilyfar
lilyfar@zagrosdaughter·
@MJShafaei چیزایی که میگین پایه هستن بدون علوم انسانی، خیلی راحت ممکنه به نتایج غیراخلاقی وحشتناکی ختم بشن. نمونش تو تاریخ هم هست.
فارسی
1
0
0
37
Nemo
Nemo@NemotheAli·
این جوونای امریکایی نمیدونم چه مشاوره ای تو مدرسه بهشون میدن که میرن بچلر و مستر یه رشته ای که بازار کار نداره ( اگه نگیم ک.ش هستن) بعد با ۲۰۰ هزارتا بدهکاری میرن شغلای با پرداختی مینیمم. ادم ناراحت میشه قدر کشوری که توش به دنیا اومدن رو نمیدونن
فارسی
27
2
345
20.7K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@NemotheAli بچه‌ها می‌دونید دانشگاه و بنگاه دو تا جای مختلفن؟!🙄
فارسی
0
0
0
142
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@lady_for_law هدیه تهرانی خوشگل نیست. خوشگل که تو شهر زیاده. هدیه تهرانی مثال زیباییه. ایده امر زیبا. می‌دونید چی میگم؟!🙃
فارسی
1
0
1
40
زنِ قانون
زنِ قانون@lady_for_law·
دنیا همه جوره به نفع خوشگل هاست خوشگل که باشی نمیگن وسط بازی نمیگن از رانت هم استفاده هایی کردی نمیرن روابطت رو با فلان ادم سیاسی بررسی کنن حتی نمیگن نزدیکانت از اخلاق خوبت به ستوه اومدن ولی مثلا امیرحسین قیاسی باشی ولت نمیکنن که اره تو ساکت بودی و ... ای شانست قیاسی :)
پروین@parvinsoheili

عکس رو مرتضی اتابکی به مناسبت تولد هدیه تهرانی منتشر کرده.

فارسی
4
0
25
925
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@javad_farahani فقه پویا شیعه.🙃 البته الان فقها چنین نظری ندارند اما میشه به سمتش حرکت کرد.
فارسی
0
0
0
6
Javad Farahani
Javad Farahani@javad_farahani·
دوست دختر داشتن یا دوست پسر داشتن همون رابطه نامشروع با جنس مخالفه که براش اسم جدیدی ایجاد کردند عادی سازیش کردند
فارسی
15
2
59
3.4K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@minsok98 @javad_farahani لب‌لباب ماجرا اینه که به نظر من وقتی رابطه مبتنی بر رضایت طرفین باشه، نامشروع نیست. ولی خب من که صاحب رای و فتوا نیستم! 🙃
فارسی
0
0
1
7
minsok
minsok@minsok98·
@melikajeid @javad_farahani تاحالا همچین متن سنگینی راجب توضیح تو رابطه بودن نخونده بودم مغزم درد گرفت
فارسی
1
0
1
18
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@javad_farahani معاطات یعنی انشای عقد بدون لفظ و صرفا با رفتاری که دلالت بر قصد انشا بکنه. فقها قائلن که معاطات در غالب عقود راه داره به جز نکاح؛ و نکاح لزوما باید لفظ منعقد بشه. اما در مقابل میشه گفت اگر اثر نکاح ایجاد رابطه زوجیت باشه،صرف رفتار و عمل هم می‌تونه دلالت بکنه بر رضایت بر ایجاد اثر
فارسی
2
0
0
82
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@_Aban__ بالا بریم پایین بیاییم هوش عامل مهم و موثریه، نمی‌شه نادیده‌اش گرفت.
فارسی
1
0
16
1.9K
|آبان‌|
|آبان‌|@_Aban__·
دوران دانشگاه شب امتحانی بودم و اصلا آدم درس خوندن تو فرجه نبودم ولی چون تند‌خوانم و ذهن قوی دارم نمره‌های خوبی میگرفتم. با دوست صمیمیم هم تو رقابت بودیم، بیچاره هی میگفت تو داری دروغ میگی که فرجه درس نمیخونی و شب امتحانی هستی!! برگ‌های حضار کی ریخت؟؟👇🏻
S_H_i_N@dr_sheen__

دبیرستان، یک همکلاسی داشتم که رقیب بودیم. در روز اگر دوبار زنگ میزدم خونه‌شون، یکبارش رو حتما حموم بود! وقتی میگفتن حمومه میفهمیدم دبیر خصوصی داره. یکروز آزمون داشتیم. گفتم من هیچی نخوندم! گفت خفه‌شو، دیشب ساعت ۳شب هنوز چراغ اتاقت روشن بود! واقعا با باباش بعضی شبا میومد چک میکرد!

فارسی
11
0
158
18.6K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@laviedeniloufar دوتا کتاب داره قاسم پورحسن یکی درباره فارابی و دیگری درباره ابن‌سینا. اونجا توضیح میده که فلسفه اسلامی نه صرفا حاشیه یونان بلکه تفکری اصیل با مختصات ویژه خود نظیر اندیشه ایرانی بوده است. برای مثال می‌توان مفهوم هستی نزد ابن‌سینا و فارابی را مقایسه کرد با فهم یونان از مفهوم هستی.
فارسی
0
0
0
11
نیلوفر
نیلوفر@laviedeniloufar·
راسته که ما چیزی به اسم فلسفه اسلامی نداریم و به‌جاش «حکمت» داریم؟
فارسی
42
0
83
7.2K
ملیکا جید
ملیکا جید@melikajeid·
@alimoonchildali قبل از بازنشستگی بابام، روزی ۴ تا. بعد از بازنشستگی بابام روزی ۸ تا.🙃
فارسی
0
0
1
40
kiana
kiana@kiana_mkt·
واسه کسی که تازه میخواد کتاب خوندن شروع کنه پیشنهادتون واسه اولین کتاب چیه؟
فارسی
191
2
177
23.8K