ملیکا جید
514 posts


@zagrosdaughter @MJShafaei این راستای پادشاهیخواه علوم انسانی چه میفهمن چیه!
فارسی

@MJShafaei چیزایی که میگین پایه هستن بدون علوم انسانی، خیلی راحت ممکنه به نتایج غیراخلاقی وحشتناکی ختم بشن. نمونش تو تاریخ هم هست.
فارسی

@lady_for_law هدیه تهرانی خوشگل نیست. خوشگل که تو شهر زیاده. هدیه تهرانی مثال زیباییه. ایده امر زیبا. میدونید چی میگم؟!🙃
فارسی

دنیا همه جوره به نفع خوشگل هاست
خوشگل که باشی نمیگن وسط بازی
نمیگن از رانت هم استفاده هایی کردی
نمیرن روابطت رو با فلان ادم سیاسی بررسی کنن
حتی نمیگن نزدیکانت از اخلاق خوبت به ستوه اومدن
ولی مثلا امیرحسین قیاسی باشی
ولت نمیکنن که اره تو ساکت بودی و ...
ای شانست قیاسی :)
پروین@parvinsoheili
عکس رو مرتضی اتابکی به مناسبت تولد هدیه تهرانی منتشر کرده.
فارسی

@javad_farahani فقه پویا شیعه.🙃 البته الان فقها چنین نظری ندارند اما میشه به سمتش حرکت کرد.
فارسی

@minsok98 @javad_farahani لبلباب ماجرا اینه که به نظر من وقتی رابطه مبتنی بر رضایت طرفین باشه، نامشروع نیست. ولی خب من که صاحب رای و فتوا نیستم! 🙃
فارسی

@melikajeid @javad_farahani تاحالا همچین متن سنگینی راجب توضیح تو رابطه بودن نخونده بودم
مغزم درد گرفت
فارسی

@javad_farahani معاطات یعنی انشای عقد بدون لفظ و صرفا با رفتاری که دلالت بر قصد انشا بکنه. فقها قائلن که معاطات در غالب عقود راه داره به جز نکاح؛ و نکاح لزوما باید لفظ منعقد بشه. اما در مقابل میشه گفت اگر اثر نکاح ایجاد رابطه زوجیت باشه،صرف رفتار و عمل هم میتونه دلالت بکنه بر رضایت بر ایجاد اثر
فارسی

دوران دانشگاه شب امتحانی بودم و اصلا آدم درس خوندن تو فرجه نبودم ولی چون تندخوانم و ذهن قوی دارم نمرههای خوبی میگرفتم. با دوست صمیمیم هم تو رقابت بودیم، بیچاره هی میگفت تو داری دروغ میگی که فرجه درس نمیخونی و شب امتحانی هستی!!
برگهای حضار کی ریخت؟؟👇🏻
S_H_i_N@dr_sheen__
دبیرستان، یک همکلاسی داشتم که رقیب بودیم. در روز اگر دوبار زنگ میزدم خونهشون، یکبارش رو حتما حموم بود! وقتی میگفتن حمومه میفهمیدم دبیر خصوصی داره. یکروز آزمون داشتیم. گفتم من هیچی نخوندم! گفت خفهشو، دیشب ساعت ۳شب هنوز چراغ اتاقت روشن بود! واقعا با باباش بعضی شبا میومد چک میکرد!
فارسی

@laviedeniloufar دوتا کتاب داره قاسم پورحسن یکی درباره فارابی و دیگری درباره ابنسینا. اونجا توضیح میده که فلسفه اسلامی نه صرفا حاشیه یونان بلکه تفکری اصیل با مختصات ویژه خود نظیر اندیشه ایرانی بوده است. برای مثال میتوان مفهوم هستی نزد ابنسینا و فارابی را مقایسه کرد با فهم یونان از مفهوم هستی.
فارسی

@alimoonchildali قبل از بازنشستگی بابام، روزی ۴ تا. بعد از بازنشستگی بابام روزی ۸ تا.🙃
فارسی













