mesut

1.5K posts

mesut banner
mesut

mesut

@mesut_oz

niyet samimi olunca hayal nasibe dönüşür kendi 🌍 sında 🔴⚪️

Katılım Haziran 2011
597 Takip Edilen279 Takipçiler
mesut
mesut@mesut_oz·
@mha93 Maksimum 3950 igne atar oda anlık herkesi bezdirmeye çalışıyorlar hak ettiği yere gidecektir 4850-5150
Türkçe
1
0
5
1.4K
mehmet haşim aydın
Şimdi bir çok yerde, neredeyse herkesin beklentisi Ons Altın için 3800 dolar/once... bu değer küresel aktörlerin oyunu içinde olamaz... yani siz oradan alacaksınız ve kazanacaksınız... böyle bir şey olması çok uzak ihtimal... oraya düşürecek olanlarda onlar olacağına göre niye size kazandırsınlar...son zamanda, her şey zorlama hareketlerle kafa karışıklığı yaratarak ilerliyor...ve çok uzak olma ihtimali olmakla beraber Teknik açıdan son noktanın 3980 dolar/once iğne hareketle olabilir...
Türkçe
54
9
462
58.2K
mesut
mesut@mesut_oz·
@Kuzeybeyi1 3950 gitmesi gerekiyor 140 dolarlık bir boşluğu daha var oraya gitmeden dönerse fake yükseliş olur bir şekilde iğne atması lazım
Türkçe
0
0
0
369
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Altın 130 dolar daha aşağı gitse dibi tamamlar 3950 burdan artık yavaş yavaş dönecektir buraya gitmeden dönüş yaparsa fake yükseliş olur hocam
Türkçe
0
0
0
127
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
altına laf söylemiyoruz analiz yapıyoruz. ayrıca onların linçleri onları umursayacağım anlamına gelmiyor. ben işimi yapmaya devam ederim
Öznur@Oznur1976Oznur

@cizimsiz77 Altina laf soyleyen linc yiyor😃

Türkçe
10
1
125
12.7K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mtnemtn Emeklerinize sağlık hocam hayırlı günler
Türkçe
0
0
0
136
MTN MTN
MTN MTN@mtnemtn·
#Endeks Endeks 317,06 dolar seviyesinden kapanış yaptı. Yukarı yönlü hareketin devam etmesi halinde 321–323 dolar bandı önemli bir bölge olarak takip edilebilir. Fiyatın bu bölgeye ulaşması durumunda, kendi adıma 320 dolar seviyesini stop bölgesi olarak değerlendirmeyi düşünüyorum. Çünkü teknik görünümde aşağı tarafta hâlâ test edilmesini beklediğim 310 dolar bölgesi bulunmaktadır. Bu nedenle yükselişler yaşansa bile aşağı yönlü riskin tamamen ortadan kalktığını düşünmüyorum. İçinde bulunduğumuz testere piyasasında her yukarı harekette stop seviyelerinin de kademeli olarak yukarı çekilmesi gerektiğine inanıyorum. Ancak piyasaların sürekli yükselmeyeceğini ve zaman zaman yukarı seviyelerden küçük yatırımcıya mal dağıtımı yapılabildiğini de göz ardı etmemek gerekir. Ayrıca teknik görünümde 310 dolar seviyesinin altında da takip edilmesi gereken farklı destek bölgeleri bulunmaktadır. Şahsi düşüncelerimdir. Yatırım tavsiyesi değildir. #xu100 #bist100 #endeks #bist #borsaistanbul #teknikanaliz
MTN MTN tweet media
Türkçe
22
36
183
4.2K
mesut
mesut@mesut_oz·
@HASOsyalmedya Yukardaki sarlara temas edeceğini düşünüyorum hasan bey 4850 brentde 80 doların altında kalırsa yavaş adımlarla altın yukarı
Türkçe
0
0
4
1.3K
HASAN
HASAN@HASOsyalmedya·
#OnsAltın🔅 tarafıyla ilgili yakın tarihli çok güzel sonuçlar aldık. Şu an itibariyle de 4100/4200 $ arasına sıkışmış durumda. Bu sıkışmanın yukarı yönlü bir aksiyon getirmesini bekleyen taraftayım. 4500 $ bölgesine doğru hafif adımlarla yükselmesi şu an temel beklentim Yakın tarihli 4000 $ bölgesi altında sert kapanışlar beklemiyorum. İğneler atsa bile lokal bölge olarak 4300 $ üstüne çıkıp yukarı iğnelemeler tekrar hızlı geleceğini düşnen taraftayım.
HASAN tweet media
Türkçe
41
50
860
87K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mtnemtn Çoktan toprak atmışlar buna hocam doğruları söyleyince bu ülkede kötü oluyorsun 👏👏
Türkçe
0
0
0
177
MTN MTN
MTN MTN@mtnemtn·
dedik yazdık çizdik söyledik ama inanmaşlardı.ytd #kontr #bist100
MTN MTN tweet media
Türkçe
12
18
118
3.6K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mha93 Hocam üst tarafta temas etmesi gereken sarlar var kesinlikle gidecek bir iki hafta gecikir fazla tutamazlar hele Brent 80 altında bir iki hafta oyalansın yeter tepe 4850 -5150
Türkçe
5
0
5
2.3K
mehmet haşim aydın
Çok farklı şeyler yaşanıyor… ancak bunun Trendle pek ilgisi yok… Parabolik yükselişi yaşatanlar… bugüne kadar görmediğimiz 36 saatlik düşüşü de yapanlardı…şimdi onlar şapkayı önlerine koydular… yeni hareketin nasıl olmasını düşünüyorlar ve planlıyorlar…bizim hedeflerimiz yerinde duruyor…geri sayımımız devam etmekle beraber biraz gecikebilir… ve vaz geçmek yok…
Türkçe
45
5
416
43.4K
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Evet 3750 ama önce 5100-5200 bandını test edeceğini düşünüyorum
Türkçe
0
0
2
1.2K
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
23 gün sonra altın da yeni bir kırılım var
Oktay Teknik Analiz tweet media
Türkçe
62
15
368
103.2K
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Hocam faizler asla artırmazlar panik satışı yaptırıyorlar son dip turlarını atıyor önümüzdeki haftalarda emtia ve özellikle gümüş tarafında ciddi yükseliş bekliyorum
Türkçe
0
0
1
358
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
Problem 3800 görmesi değil 4000 ile 3800 arasında bir fark yok.mesele yükseliş trendi mi düşüş trendi mi olacağı
Osman Aytoq@OsmanAytop4

@cizimsiz77 Hocam 3800 görme olasılığı güçlendi diyebilirmiyiz

Türkçe
10
2
147
21.6K
mesut
mesut@mesut_oz·
@Kuzeybeyi1 Gapları almaya gidiyor oradan tekrar yukarı doğru toparlanma başlıyacaktır
Türkçe
0
0
2
663
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Emtialar aşağıdaki Gapları alıp yukarı doğru toparlanmaya başlayacaktır
Türkçe
0
0
0
484
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Emtia tarafında Altında küçük bir Gap var 4280 civarı gümüşte 68,20 buralara temas edip yukarı dönecegini düşünüyorum hocam tabi İran tarafından bir arıza çıkmazsa
Türkçe
0
0
2
1.1K
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
saat 16 dan itibaren fed fiyatlanmaya başlar
Türkçe
14
1
167
26.8K
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Sabit tutacaklar tabi trump ın arkadaşı mrkz bankası başkanı ters yapıp 0,5 puan indirebilirlerde
Türkçe
0
0
2
984
𝑲𝒖𝒛𝒆𝒚𝒃𝒆𝒚𝒊
Dünya Kupası'nda İspanya, turnuvaya ilk kez katılan Yeşil Burun Adaları ile 0-0 berabere kaldı. Neler oluyor hayatta ..
𝑲𝒖𝒛𝒆𝒚𝒃𝒆𝒚𝒊 tweet media
Türkçe
15
2
94
5.9K
mesut
mesut@mesut_oz·
@yunuspaksoy Kasım daki abd seçimlerine kadar uyduruk bir antlaşma tabi ufak tefek ihlal olur ama 5 ay çok büyük bir sıkıntı olmaz sonrası daha büyük Kâbus
Türkçe
0
0
1
859
Yunus Paksoy
Yunus Paksoy@yunuspaksoy·
SON DAKİKA — ÜST DÜZEY 2 ABD’Lİ YETKİLİ İLE BULUNDUĞUM TOPLANTIDAN: -İRAN’A HİÇBİR PARA ÖDENMEDİ -İSRAİL’İN LÜBNAN’DAN ÇEKİLMESİ ANLAŞMADA YOK -HÜRMÜZ’DEN GEÇİŞ ÜCRETSİZ OLACAK -YAPTIRIMLARIN KALKMASI İRAN’IN PERFORMANSINA BAĞLI -İRAN’IN YENİDEN İNŞASI İÇİN 300 MİLYAR $ MASADA -MÜZAKERE SÜRECİNDE ABD ORDUSU BÖLGEDE KALACAK -MUTABAKAT 24-48 SAATTE PAYLAŞILACAK
Türkçe
215
182
2.2K
436K
mesut
mesut@mesut_oz·
@yunuspaksoy Günlük Trumpın saçmalık saatleri geldi İran antlaşma için planlanmış programımız yok diyor
Türkçe
0
0
2
1K
Yunus Paksoy
Yunus Paksoy@yunuspaksoy·
SON DAKİKA — TRUMP: -Anlaşmanın yarın imzalanması planlanıyor ve imzalanmasından hemen sonra Hürmüz Boğazı HERKESE AÇIK olacak. -Obama’nın onlara yaptığı, 1,7 milyar dolarlık gıcır gıcır nakit para da dahil olmak üzere yüz milyarlarca dolarlık ödemelerin aksine, hiçbir para el değiştirmeyecek. -Uygun bir zamanda, her şey sakinleştiğinde, güzel B-2 Bombardıman uçaklarımız ve onların zeki pilotları sayesinde güçlü, dağların derinliklerine gömülmüş olan Nükleer Tozu gidip alacağız -İster İran'da ister Amerika Birleşik Devletleri'nde olsun, bunu seyreltip imha edeceğiz. -İran ve tüm Orta Doğu ile gelecekte de uzun süre birlikte çalışmayı dört gözle bekliyoruz. -Umuyoruz ki bu sürecin tamamı hızlı, kolay ve sorunsuz bir şekilde işleyecektir. Eğer işlemezse, umuyoruz ki bir daha asla kullanılmayacak olan nihai alternatife sahibiz!
Türkçe
111
82
1.2K
405K
mesut
mesut@mesut_oz·
@SabriAmca1453 Brent petrol 89 doların aşağısında kaldığı sürece altın da hareket başlar
Türkçe
0
0
0
142
Sabri Amca
Sabri Amca@SabriAmca1453·
İslam Memiş'in "Temmuz'da altın 8.000 TL" hedefine son iki hafta! Sizce bu sefer tutar mı ❓❓❓
Türkçe
129
16
160
86.2K
Yunus Paksoy
Yunus Paksoy@yunuspaksoy·
🚨🚨SON DAKİKA — TRUMP: ABD BU GECE, İran'ı ÇOK SERT VURACAK. Yakın bir gelecekte, Hark Adası'nı ve diğer petrol altyapı noktalarını ele geçireceğiz. Tıpkı hem Venezuela hem de Amerika Birleşik Devletleri için harika bir şekilde işleyen Venezuela örneğinde olduğu gibi, onların da Petrol ve Gaz Pazarlarının tüm kontrolünü üstleneceğiz.
Türkçe
224
153
1.4K
347.8K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mtnemtn Hocam ikinci hedefiniz kısa vadede geleceğini düşünüyorum 👏👏
Türkçe
0
0
0
177
MTN MTN
MTN MTN@mtnemtn·
#Altın #Gold ons fiyatı şu an 4.085 dolar seviyesinde. Daha önce bu seviyelerden ve olası hedeflerden bahsetmiştik. Ancak piyasa yapıcıların, medya ve sosyal medya üzerinden oluşturduğu algılar nedeniyle bu tür teknik seviyeler çoğu zaman yeterince dikkat çekmeyebiliyor. Teknik görünümde ons altında önemli tepki bölgesinin 3.965 dolar civarı olduğunu düşünüyorum. Elbette bu seviyeler matematiksel çizgi gibi çalışmaz; yaklaşık 3.915–4.015 dolar bandı aynı bölgenin parçası olarak değerlendirilebilir. Bu bölgeye gelecek olası geri çekilmelerde altında kademeli pozisyon alınabileceği kanaatindeyim. Zamanlama tamamen piyasa yapıcının elinde olduğu için aceleci davranmamak gerektiğini düşünüyorum. Altının 3.965 dolar bölgesinden destek bulması halinde teknik görünümde yukarı yönlü potansiyel devam ediyor: 📌 1. Hedef: 4.550 Dolar 📌 2. Hedef: 4.965 Dolar Diğer taraftan piyasa yapıcının ters senaryo üretmesi durumunda 3.900 dolar bölgesi risk ve stop bölgesi olarak takip edilebilir. Mevcut teknik yapıda, 3.965 dolar bölgesi görülmeden gerçekleşecek yukarı hareketlerin önemli bir kısmının yanıltıcı (fake) yükseliş olabileceğini düşünüyorum. Her zaman olduğu gibi son karar sizlerindir. Yatırım tavsiyesi değildir. #gold #altın #onsaltın #xauusd #teknikanaliz #emtia #bist100
MTN MTN tweet media
Türkçe
37
50
227
16K