زندگی نامه برفی.

61 posts

زندگی نامه برفی.

زندگی نامه برفی.

@mhdi9879

سر شار از امید.

Katılım Mart 2022
36 Takip Edilen2 Takipçiler
زندگی نامه برفی.
@maedema3 @karami007 @IsraelPersian بله درست می‌فرماید. حالا فهمیدین چه کفتار هایی هستین . وقتی ایرانی معترض رو میکشین میگین حقش بود جاسوس موساد بود همین بلا رو یکی دیگه سرتون میاره ما هم میگیم حقتون بود . باز حالا شما دیه بچتون از دولت میگیرین از اون بدبختا ۱ میلیارد و ۵۰۰ می‌گرفتین جسد تحویل بدین .عاقبت عن بودنه
فارسی
1
0
0
12
Shieye ALI
Shieye ALI@maedema3·
@karami007 @IsraelPersian لعنت خدا بر کسانی که برای اینها دعوت نامه فرستادند آنها رو عمو خطاب کردند. وقتی ما بچه هایمان را در خاک می‌گذاشتیم برایشان رقصیدند!
فارسی
2
0
0
34
اسرائیل به فارسی
به هلاکت رسید: زکی یوسف محمود ابومصطفی، تروریست عضو جهاد اسلامی که در جریان قتل عام ۷ اکتبر به کیبوتص نیر عوز نفوذ کرده و در ربودن کودک اسرائیلی یاگل یعقوب شرکت داشت، به هلاکت رسید.
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
660
1.1K
13.5K
197.9K
زندگی نامه برفی.
@HoseinT132733 @Alighazizade غرامت یا سرمایه گذاری همراه با سود نصف نصف ؟ یه قرون آمریکا غرامت نمیده اصلا برای چی باید غرامت بده ؟ مگه شکست خورده ؟ آمریکا اومده با سران جمهوری اسلامی اتمام حجت کرده و محرمانه گفته اگه توافق نکنی باقی موندتونم می‌زنم وعلاوه بر خواسته هام نفتتونم به عنوان غرامت جنگی میگیرم .
فارسی
3
0
0
6
Hosein T
Hosein T@HoseinT132733·
@Alighazizade اسکول توافق برای بقای حکومت نه توافق برای بقای آمریکا دست بالا جمهوری اسلامی داره ۳۰۰ میلیارد هم داره به ایران غرامت میده کسی که شکست می‌خوره غرامت میده جمهوری اسلامی قدرتمندترین حکومت ۲۰۰ سال اخیر بعد از ۲۰۰ سال شکست ایران و در اولین جنگ پیروز کرد همزمان اسرائیل و آمریکا را زد
فارسی
2
0
0
453
زندگی نامه برفی.
@avin_0a @IRMilitaryMedia خانوم عرزشی ، این کصشرا رو اینجا می نویسی بابتش جیره هم میگیری ؟ جیره ماه رمضانتون ریختن با توپ پر اومدی تو فضای مجازی گوه بخوری . مردم نون برا خوردن ندارن توی کص مغز دنبال اعدامی . ای کیر ترامپ تو کص ننت .
فارسی
1
0
0
35
خانوم وکیل⚖️
خانوم وکیل⚖️@avin_0a·
@IRMilitaryMedia چهره های کثیف بد ذاتشون هیچ نشونه ای از پشیمونی نداره حیف چی دقیقا؟ حیف ملینا نبود؟ حیف آیدا نبود؟ حیف نوشین نبود؟؟؟؟ ارازل و اوباشو باید تو ملع عام بکشنشون تا عبرت بقیه بشه
فارسی
12
0
11
1.6K
Iran Military Media ☫
Iran Military Media ☫@IRMilitaryMedia·
جرم: زنده سوزی ۲ انسان در مسجد پاکدشت این تصویر را خوب ببینید؛ اگر یک ماه قبل، با طناب پوسیده پهلوی به چاه نمی‌افتادند، اکنون در کنار دوستان خود بودند! می‌گویند "پشیمان هستیم" اما فایده‌ای ندارد. این ۲ جوان بزودی #اعدام خواهند شد. حیف از آن جوان ها و حیف از این جوان ها..
Iran Military Media ☫ tweet media
فارسی
626
358
4.3K
147.9K
زندگی نامه برفی.
@raha198265 @ehsaankaramy اینو بدون هیچ جبهه گرفتن خاصی میگم ، ایران با این همه سرمایه زمینی چرا ۸۰ درصد مردمش از فقر مینالن ، با چه سیاستی ۴۵ سال پسرفت کردیم ؟ نرخ تورم ۱۰۰٪ نرخ افزایش حوق۲۵٪. خب یا تهش تورم مردم رو می‌کشه یا تیر خلاص البته جدا از نیرو های مسلح که جیره غذایی و درمان رایگان دارن .
فارسی
1
0
0
33
☫☫☫💔nadin🥰
☫☫☫💔nadin🥰@raha198265·
@ehsaankaramy درد و بلای سپاه و بسیج و حشدالشعبی و مقاومت و حوثی و حماس و حزب الله بخوره تو سر توعه وطن فروش حروم زاده
فارسی
3
0
192
4K
cheshm_abi
cheshm_abi@chawshin_83·
#فوری 🚨🚨🚨 رسانه‌های آمریکایی: «چند ساعت آینده بسیار حیاتی خواهد بود»
فارسی
99
230
5K
151.1K
زندگی نامه برفی.
@hazrate_kia @RezaVaisi ایران سر حماقت داره مردمشو از نون خوردن میندازه ، وقتی میدونی آقای قدرت تو کل جهان اول آمریکا هست چرا بهش مرگ می‌فرستی چرا باهاش مذاکره نمیکنی نتیجش تو بهترین حالت میشه تحریم و نون نداشتن مردم . نون از خونه مردم بره دین و آبرو هم باهاش می‌ره تازه غیرت هم باهاش می‌ره .این واضحه
فارسی
0
0
0
43
حضرت کیا
حضرت کیا@hazrate_kia·
@RezaVaisi خاک بر سر اون ایرانی که شماهایی یهودی رو لایک میکنن!
فارسی
8
0
44
991
Morad Vaisi
Morad Vaisi@RezaVaisi·
حمله نزدیک است.ناو هواپیمابر لینکلن رسید.مانور هوایی آمریکا مقدمه حمله است.مهم‌ترین نشانه جلسه چهار نفره فرمانده سنتکام با فرمانده ارتش اسرائیل و دو معاون اطلاعات و عملیات اوست. این یعنی کدام اهداف نهایی شدند.خامنه‌ای،مقامات و فرماندهان ارشد بعلاوه ساختارهای سرکوب و مراکز موشکی
فارسی
576
1.8K
14K
322K
زندگی نامه برفی.
@Mikassa98 @Saraamnn طرف بعد سه ماه آشنایی و چندین بار دیت میاد میگه من از همون اولم تو دیت اول ازت وایب خوبی نگرفتم . یکی نیست بگه خو مادر جنده چرا اینو تو دیت اول نگفتی میخواستی حسابی مارو تلکه کنی . بعضی از دخترا خیلی حروم زاده هم هستن یارو تا عقد اومده گفته برام عادی شدی رفته مهرشو گذاشته اجرا
فارسی
1
0
0
58
Mika
Mika@Mikassa98·
@Saraamnn چرا پسرا به جا این اعصاب خوردیا نمیرن یه سکس ورکر پیدا کنن و برا اون خرج کنن؟ جدا هدفشون اشنایی و قرارو عشقه یا فقط سکس؟ اگر هدفشون اولیه که نباید اینجور پیشنهادات رو بدن هدف دوم اگر مدنظرشونه گو میخورن با دختر اصیل و خانواده دار بازی میکنن و اینجور رفتار صگ کی باشنوا
فارسی
5
1
43
4.4K
SARA
SARA@Saraamnn·
جوری که زیدی خودشو کنسل کرد🥲
SARA tweet media
فارسی
680
18
2.1K
296.2K
Ahou
Ahou@deerbhii·
@Saraamnn چجوری دور زدنو حساب کرده که ۱۰۰ تومن پول بنزین شده
فارسی
6
0
15
10.6K
Eliya
Eliya@mk_eliya·
جدی جدی خیانت تو متاهل ها انگار خیلی بیشتر از مجرداس
فارسی
10
0
86
2.9K
زندگی نامه برفی.
@mk_eliya تو بازی رفت فور دد یه دختره رو دیدم داشت گریه میکرد نزدیکش شدم ببینم چرا بجا حمله گریه می‌کنه نسخمو پیچید . برای دومین بار از دور بهش تیر اندازی کردم نمرد دویید سمتم یه خشاب کامل روش خالی کردم بازم نمرد نسخمو پیچید دیگه تصمیم گرفتم سمتش نرم .
فارسی
0
1
0
29
Eliya
Eliya@mk_eliya·
آقا وقتی یه دختر تو خیابون داره گریه میکنه باید چیکار کنیم؟ الان تو کوچمون دختره داشت زار میزد من سریع رد شدم راحت گریه کنه
فارسی
31
0
252
6.7K
زندگی نامه برفی.
@malificentangl خب رابطه جنسی با هر کسی یه لذتی داره یه مریضی هایی هم که خودتون مطلع هستین داره حتی کاندوم هم نمیتونه بعضی از اچ پی وی ها رو جلوشون بگیره . وقتی با کسی که قبلاً سکس داشته ازدواج کنی در بهترین حالتش اگر مریضی نگیری ممکنه نتونی اونجوری که میخواستی ارضا بشی یا طرفو ارضا کنی و طلاق
فارسی
0
0
0
40
Sina Valiollah ⁦⁦
Sina Valiollah ⁦⁦@sinavaliollah·
قطعاً! چون مزدوری که با گوشی آمریکایی از تو آینه ماشین کره‌ای، از خود عنش با عینک آلمانی و چادر چینی عکس بگیره و با فیلترشکن اروپایی بیاد تو توییتر آمریکایی و گوه هموطنان داغدار ایرانیش رو بخوره و به جانی بودنش افتخار کنه محاله انسان باشه. ۱۰۰٪ درست میگی. #MahsaAmini #مهسا_امینی
Sina Valiollah ⁦⁦ tweet media
فارسی
4.3K
17.8K
77.7K
0