Sabitlenmiş Tweet
Minimalogical
240 posts


@mahdi چنتا از این شرلوک هلمز ها به پست منم خوردن
حتی نمیدونن توی ایران وضع نت چیه بعد میخوان فعال سیاسی هم باشن و برای ملت های دیگه نسخه بپیچن!
فارسی

He is so stupid that he has no idea about how Iranians access 𝕏 from Iran. 🤣
I bet he also has no idea about the "West Asia" thing.
JerryRigEverything@ZacksJerryRig
@atf199631 gfys
English

@Teeegra باید سری G بگیری برای گیمینگ این برای تولید محتوا هست افزایش نرخ بروزرسانیش عمر باتری رو خیلی کاهش میده که برای اکثر کاربران این مدل کاربردی هم نداره
ولی وجدانا مشکلت فقط اینه؟ با قیمتش مشکلی نداری؟! 😒
فارسی

ماوس لاجیتک MX Master حتی 4 مشکل پولینگ داره که فقط ۱۲۵ هرتزست. یعنی موس فقط ۱۲۵ بار در ثانیه موقعیت خود را به کامپیوتر گزارش میده در حالی که مانیتورهای گیمینگ معمولا ۲۴۰ هرتز هستند به همین دلیل تقریباً در نیمی از فریمهایی که مانیتور نمایش میدهد اطلاعات جدیدی از موس دریافت نمیشود و نشانگر به صورت لرزان و با تأخیر حرکت میکند که تو مخیست این سختافزاری احتمالاً برای حفظ عمر باتری بوده و راهی برای افزایش نیست. تنها راهحل واقعی استفاده از موسی با نرخ پولینگ حداقل ۱۰۰۰ هرتز است مثل :
Logitech G502 X
Razer Pro Click V2
...

فارسی

@Janpanah2004 نقشه کل ایران شکل گربه هست دیگه!
تازه روی پرچمش هم یکی از فک و فامیلاشون هست
فارسی

@ghazaaleH من تابحال اسم این برند رو هم نشنیده بودم
خودت قهوه دم کنی بخوری خیلی به صرفه تره خوش طعم تر هم میشه ولشون کن اینارو
فارسی

@kazerila همین کثافت کاریارو کردن که من دیگه فقط مغز تخمه شرکتی میخرم که اونم دیگه اینقدر گرون شده توانش رو ندارم الان ی مشت مغز تخمه شده ۳۰ تومن
فارسی

@shiretaziyee من قبلا روزی دو پاکت میکشیدم الان رسیده به سه پاکت
پس از نظر فنی دو برابر نشده فقط ۵۰ درصد افزایش داشته
فارسی

@kakaoo_oo محکم باش روزهایی رو در پیش داریم که اوضاع فعلی دست گرمیه جلوشون
فارسی

@Lopiila اینا افتربرنرهایی (پس سوز) روی ماشیناشون نصب میکنن که اف ۳۵ بهشون مجهز نیست!
فارسی

@sun1936 من که ماهواره ندارم ولی توی تلگرام شنیدم خیلیا میگن قطع شده براشون
فارسی

@amirghaed11 دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
.
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
فارسی

@masoud_abadi_ Tell them this is a form of institutionalized hypocrisy in religion and politics that enables them to say one thing without any shame and do the opposite.
English

@KarbakhshR خب...
اولا دل خوشی نیست
دوما پولی برای خریدش نیست
سوما اینترنتی برای استفاده ازش نیست
برای چی باید برامون مهم باشه؟
فارسی

دیگه حتی اخبار تکنولوژی هم واسم جذاب نیست.
نه دل خوشی مونده و نه پولی…
Izzi Boye@izziboye
The Galaxy S26 Ultra is finally here! Couldn't make it to the Unpacked event but trust that a review is coming soon! That new privacy display feature is definitely something to look forward to.
فارسی

@Rosha62199 من که نه جایی رو دارم برم نه وسیله ای برای رفتن پس خیالم راحته!
وقتی آپشنی نیست تصمیم گیری ساده تر میشه
برای مثال در خرید گوشی اگه فقط در یک رنگ و یک حجم باشه با آسودگی بیشتری خرید میکنی یا وقتی ۱۰ رنگ باشه در ۴ ظرفیت حافظه مختلف؟!
تعدد آپشنها باعث سردرگمی بیشتر میشه
فارسی

@minimalogical بخدا بگه برید مننمیرم .اوننسری یه مسیر ۲ ساعت رو۱۰ساعتتو.جاده بودیماونم ترافیک اونم ماشین پر ادم ....مناونسری قشنگ جنگزده شدهبودم .
فارسی
















