Ruknettin

4.1K posts

Ruknettin

Ruknettin

@mitKurnaz15

Katılım Ağustos 2021
349 Takip Edilen9 Takipçiler
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@FabrizioRomano Niconun istememesi bu transfere enfel oluşturmaz mı ? Real istiyor diye alabiliyor mu sadece
Türkçe
0
0
0
2
Fabrizio Romano
Fabrizio Romano@FabrizioRomano·
🚨🔵⚪️ EXCLUSIVE: Como agree deal with Real Madrid to BUY Nico Páz on permanent move, here we go! 💣🇦🇷 Agreement reached as Como will re-buy Nico Páz from Real Madrid. Nico wanted to stay at Como. ℹ️ Real Madrid will keep control on Nico and mantain BUY BACK CLAUSE. ⚪️🫱🏻‍🫲🏼
Fabrizio Romano tweet media
English
3K
8.5K
132.9K
15.8M
Ertem Şener
Ertem Şener@ertemsener·
Evet artık yokuz. Kimi tutacaksınız?
Türkçe
1.2K
3
436
209.2K
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@KikKiki146864 @bayrakmedya Namazda niyet farzdır. O niyette de niyet ettim Allah rızası için diye başlar araştır bilgi çağındayız
Türkçe
0
0
1
506
Kik Kiki
Kik Kiki@KikKiki146864·
@bayrakmedya Sünni muslumanlar namazı kendileri için kılarlar,Allah rızası için kılma hikaye.
Türkçe
13
0
13
19.9K
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
📢 Abdülkerim Durmaz: 🔸"Evlendiğimizde eşim başörtülü değildi; beraber geziyor, içiyor ve eğleniyorduk. Bir akşam eve geldiğimde eşim, başörtüsü takmaya ve beş vakit namaz kılmaya başlayacağını söyledi. 🔸Ben de ona sadece kendi kararı olduğunu, namazını kılıp başını örtmesini ancak benim yaşam tarzıma karışmamasını söyledim. 🔸Ben eve geç geliyor, içkili dönüyordum. Eve geldiğimde eşimi abdestini almış, seccadesini sermiş namaz kılarken görüyordum; sabah namazı vaktinde geldiğimde de aynı sahneyle karşılaşıyordum. 🔸Kendi kendime eşimle ikimizin aynı anda doğru yolda olamayacağımızı, birimizin hata yaptığını düşünmeye başladım. 🔸O zamanki hayatım bana doğru geliyordu; Allah’ı ve peygamberi inkar etmiyor, sadece dünyevi zevklerin hepsini yaşıyordum. Sadece inanmanın yeterli olacağını zannediyordum ama içten içe hep sorguluyordum. 🔸Sonra ben de namaz kılmaya başladım ama namazım çok enteresandı; yatsıda meyhanede, sabah ise içki yüzünden sızmış olduğum için sadece öğle, ikindi ve akşam namazlarını kılabiliyordum. 🔸Yaklaşık 3 ay boyunca camiden çıkıp meyhaneye gittim. Belki de beni kurtaran o süreç oldu; sonunda namaz, o hayatı kovdu. 🔸Aynı zamanda meal okumaya başladım. 'Namaz insanı bütün fuhşiyattan ve kötülüklerden korur' ayeti dikkatimi çekti. 🔸Ayet bende tecelli etmiyordu, kıldığım namazın sadece 'aletli jimnastik' veya 'akrobasi' olduğunu, namaz kötülükleri uzaklaştırmıyorsa sadece aerobik yapmış olduğumu anladım. Zamanla o ayetin bende tecelli ettiğini düşünüyorum."
Bayrak Medya tweet mediaBayrak Medya tweet media
Türkçe
143
232
4.4K
1.4M
Serdal Adalı
Serdal Adalı@SerdalAdali_x·
Değerli Beşiktaşlılar; Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Ligde ve EuroCup'ta verdiği şampiyonluk mücadelesiyle, taraftarımızın yarattığı müthiş basketbol kültürü ve atmosferiyle gurur kaynağımız olan basketbol takımımız bu sezondan itibaren Avrupa'nın en üst düzey organizasyonu EuroLeague'de mücadele edecek. Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına EuroLeague yakışırdı. Biz de Yönetim Kurulu olarak üzerimize düşeni yaptık. Beşiktaşımızı layık olduğu arenada görecek olmanın, ülkemizi en üst seviyede temsil etmenin gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu başarıdan ötürü başta Özkan Arseven olmak üzere Basketbol İcra Kurulumuzu ve başantrenörümüz Dusan Alimpijevic'i yürekten kutluyorum. Şimdi hep birlikte, EuroLeague'de adından söz ettirecek, büyük zaferlere imza atacak bir organizasyon kurmak için kolları sıvıyoruz. Bütün Beşiktaşlıları, EuroLeague sezonlarımızda destekleriyle pay sahibi olmaya davet ediyorum. EuroLeague Beşiktaşımıza hayırlı uğurlu olsun Önümüzdeki sezondan itibaren, Avrupa'nın en büyük organizasyonunda buluşmak üzere...
Türkçe
819
562
8.5K
309.4K
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@yagosabuncuoglu Ya guirqssy bulunmaz bir nimet ve senin tek eksiğin verceeksin parayı alacaksın zaten oyuncu satacaksın ama guirassy almadığın için çok pişman olacaksın
Türkçe
0
0
0
512
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@sametdgn1 bu seyirci cidden gsrip ulan neye gülüyonuz alkışlıyonuz mesela bütün tip kollarıyla doldurmuş salonu
Türkçe
0
0
0
335
samet dogan
samet dogan@sametdgn1·
Hayatında bir dakika bile Erdoğan’ı beğenmemiş kişi devrimci bir duygu taşımamıştır. Davos’ta sevmedin hadi İsrailcisin diyelim, 15 Temmuz’da da mı hissetmedin. O kişi hayata ya mahalle baskısıyla bakıyordur ya da mezhepsel saiklerle. Diktatörlük arıyorsan da orası sizin mahllenizdir, bugün küfürler etriğiniz Kılıçdar’ı seçim zamanı eleştirenlere neler yaptığınızı henüz unutmadık.
Dilsiz Muhalif@dilsizmuhalif

Deniz Göktaş, YouTube'da yayınladığı yeni stand-up gösterisinde, Recep Tayyip Erdoğan'la ilgili de espriler yaptı: "Biraz tatsız bir şey söyleyeceğim. Ben Recep Tayyip Erdoğan'ı hiç sevmedim. Hayatımda bir dakika bile. Ama..."

Türkçe
131
119
1.6K
117.7K
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@yektakopan @idgoktas Yekta abi sen çocukluğumuzun seslendirme kahramanısın komedi deyince şu güzel ülkemde akla gelen başrollerdensin sırf tipli diye komik olmayan sırf her şeyi eleştirmiş diye bu güzelleme neden ?
Türkçe
1
0
0
706
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@RustemBatum Standup ın atasına stand up olmayan bir gösteriyi izle önerisi vay be beyin bedava
Türkçe
0
0
2
518
Rustem Batum
Rustem Batum@RustemBatum·
Türkiyeyi ilk “stand up”la tanıştıran kişi olarak (yıl 1989) Cem Yılmaz’a önerim Deniz Göktaş’ın son gösterisi “Ölü Deniz”i izlemesi. Umarım “zihin açıcı” bazı şeyleri farkedip o da etkilenir…
Türkçe
136
73
1.4K
98.6K
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@bernalacin35_5 Valla sayın Laçin buna komedi demek için Hasan mezarcıyı getirmek lazım anca o güler bunlara. Gerçek gülmeden bahsediyorum para ile tutulan zevksiz seyircilerden değil
Türkçe
0
0
0
211
Rümeysa Ak
Rümeysa Ak@akrumeysa5·
Gösteriyi izlerken umarım başına bir iş açılmaz diyorsun. Sonra fark ediyorsun ki adam gösteri boyunca sahnede kellesi koltukta konuşuyor, gösterinin adını da Ölü Deniz koymuş. Daha nasıl anlatsın. Deniz Göktaş zekası, cesareti ve mizah kalitesiyle gerçekten başka bir seviye.
Rümeysa Ak tweet media
Türkçe
450
959
26.4K
1.6M
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@eceuner12 Ohooo amaç bir bir ortaya çıkmaya başladı tüm aynı düşünenler yüksek ihtimalle zerre izlemeden fikir olmadan aynı şeyleri yazmaya başladı. Ne mesela Ece Hanım gülünen bir cümle yazsanıza ve açıklamasını
Türkçe
0
0
2
209
Solcu Gazete
Solcu Gazete@solcugazete60·
Komedyen Deniz Göktaş, gösterisinde Ekrem İmamoğlu ve Erdoğan ile ilgili şakalar yaptı: — "İmamoğlu... Cezaevinde benden daha sosyal bir hayatı olduğu kesin. Gardiyanı bağlamıştır, avukatlarla geyik yapıyordur, kafa dinliyordur gibi geliyor. Zaten içeriden gelen haberler de öyle." — "Erdoğan'ın, utangaç bir diktatörden kendi kimliğiyle barışık bir diktatöre geçişi... Yani bizim başımıza gelenleri düşünmezseniz, bir birey için çok önemli bir ilerleme. İşte o internetteki kişisel gelişim videolarını sadece iyi niyetli insanlar izlemiyor, bu adamlar da izliyor. Belli ki bir gün çok iyi bir videoya denk geldi ve dedi ki: 'Evet ya, 30 yıldır niye kendini kısıtlıyorsun? Toplum baskısı, milletin yazdığı metinler, anayasa falan... Kendin ol ya! Kendin ol. Kır kabuklarını Tayyip ya!'"
Türkçe
47
60
1.6K
267.2K
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@sergendeveci Eeheheheehe pğlum güldüm öldüm ya. Hangi şakasıydı hatırlamıyom ama adamın tipi çok komikti sadece ona güldüm. Yoksa 30 dk sonra hala daha herhalde şaka şimdi geliyor diye düşündüm. D.l.y.r.k felan dedi orası herhalde şakaydı ama herkes zeki tabigülmekten donuna sıçtı ama ben mal
Türkçe
1
0
1
1.2K
sergen deveci
sergen deveci@sergendeveci·
Daha nice yapacağın oyunlar ve yazacağın oyunlar için şimdiden minnettarız Deniz, muhakkak beğenmeyenler olacak ve muhakkak mimikleri oynamayanlar da olacaktır. Şaka naçizane bizce ve bence bu Deniz. Senden öğrenilecek öyle çok şey var ki ve yine örnek alınacak şüphesiz Bakarsın bir kapı açılır sonra herkesin şaka eşiği değişir, gelişir. Bir şeye beraber gülebilirsek, acısı baki kalır bakarsın. Değişmeyen şeye en azından birileri şaka yapmış olur. Dokunulmaz ve görülmez olmaktansa şayet, iyi bir şaka iyidir be :) Teşekkürler Deniz, binlerce kez teşekkürler
Deniz Göktaş@idgoktas

İkinci gösterim Ölü Deniz, bugün 20:00’da, youtube kanalımda yayında. Harbiye’de çektik, 90 dakika, olduğu gibi, size emanet. sevgiler. tam şurada olacak: youtu.be/ksaVzHyClto?is…

Türkçe
27
34
2.1K
125.9K
Ruknettin
Ruknettin@mitKurnaz15·
@Muskoc136463 @TKRgazete En azından ben yapamayacağımı kabul ediyorum bu kabul edememiş bir de üstüne proje adamı olduğundan a deyince gülen seyircileri doldurmuşlar
Türkçe
1
0
0
41
TKR
TKR@TKRgazete·
Komedyen Deniz Göktaş: "Ata Demirer'i öldürmeye çalışsalar korumaya çalışırım, kurşunun önüne geçmeye çalışırım. Ama kilo vermesine rağmen hala benim için koruması zor bir insan, şu anki kilomla yarım Ata Demirer, 2 Akın Gürlek koruyabiliyorum."
Türkçe
85
144
7.7K
2.5M
Murat Özen
Murat Özen@Muratozen1903·
🚨Beşiktaş’ın yeni sezon formaları 29 Haziran’da 6099 TL’den satışa çıkıyor. Hayırlı olsun 🦅 @ortacizgicom
Türkçe
218
51
2.7K
142.8K
Dürbün
Dürbün@durbunhaber·
📢Fatih Altaylı: ⭕ "Adını verip, başını belaya sokmak istemediğim bir dostumun görüşlerini paylaşmak istiyorum bugün. ⭕ Türk futbolunun tam göbeğindedir. ⭕ Onun desteği olmadan futbolda bir federasyon kurulmaz, kurulamaz. ⭕ Ama federasyon başkanı kim olursa olsun ondan desteğini ve yardımını da esirgemez. ⭕ Kendisini ise federasyon yönetimlerinde pek görmeyiz. İşine gücüne bakan, doğru düzgün bir adamdır. ⭕ Mevcut federasyon başkanı ile de arasının pek iyi olduğu söylenemez fakat açık açık bir muhalefet de yapmadığını bilirim. ⭕ Milli takımın Dünya Kupası finallerinden en erken elenen takım olmasına çok üzüldüğünü tahmin ediyordum. Fikrini sorunca derdini döktü. ⭕ “Türkiye’nin Dünya Kupası’nda başarılı olamamasının elbette birçok nedeni var ama yine de iki konuda önlem alınsa idi her şeye rağmen bir üst tura çıkardık. ⭕ 1. Kamp yeri doğru seçilseydi: Haziran ayında Arizona’da sıcaklık 50 derece. Gölgede. Milli takım idmanı 50 derecede, güneşin altında yani herhalde 60-70 derece hissedilen bir sıcaklıkta yaptı. Sonra 20 dereceye soğutulmuş otelde konakladı. Oradan kalktı, 50 derecelik kuru sıcak bir iklimden maç yapmak için 29 derece ama nemli Los Angeles’a, okyanus kıyısına gitti. Buna bir de jet-lag’i ekle. Hangi spor hekimine, fizyolojiste sorsan bunun intihar olduğunu söyler. Kardeşim, İbrahim Bey sen FIFA Başkanı’nın yakın arkadaşı olduğunu söylüyordun. Söylesene Infantino’ya, kankana sana başka bir yerde kamp versin. Vermiyor mu, git kirala. Paran mı yok! Para var ama bunu düşünecek bilgi, donanım var mı! ⭕ 2. Hazırlık maçları: Rakiplerinin oyun sistemine uygun takımlarla hazırlık maçı yapsana. Belli ki Paraguay ve Avustralya senin gücünde olmadığı için savunma yapacak. İkisi de fizik futbol oynayacak. Sen de ona uygun takımlarla maç ayarlasana. Hazırlık maçı kazanmak için değil, hazır olup olmadığını anlamak için yapılır. Sen Amerika ile her türlü baş edersin. Açık oynayan takım. Sen de açık oynuyorsun. Ama diğer ikisi öyle değil. Bunlarla berabere kalsan 2 puan, Amerika’yı yen 5 puan. Çıkarsın üst tura. Ki doğru hazırlansan onları da yenersin. En azından iddianı son maça taşırsın. ⭕ Sana bir de bilgi vereyim. ⭕ Cumhurbaşkanımız bu rezalete çok ama çok sinirlenmiş. ⭕ Amerika maçına iş insanları, siyasiler ile büyük bir çıkartma yapmak üzere tüm hazırlıklar yapılmış. Tam bir gövde gösterisi yapılacakmış. Hatta belki tribünde Trump ile yan yana maç izlemek için de bazı çabalar varmış. Peş peşe iki yenilgi tüm bu hazırlıkları boşa çıkarmış.” ⭕ 24 yıl sonra gittiğimiz bir Dünya Kupası’nı böylesine boşa harcamış olmanın bir bedeli olur mu bilmem. ⭕ Ama bana gelen bilgiler böyle. ⭕ Çok iyi olduğu söylenen bu jenerasyon elbette ilerde de başarılar elde edecektir. ⭕ Kesin olan, bunun bu federasyon ve bu başkan ile olamayacağı. ⭕ Belli ki, irmik var, yağ var, tencere var. ⭕ Olmayanın ne olduğu da belli."
Dürbün tweet media
Türkçe
81
84
982
254.6K
Yoshi
Yoshi@YoshiEnomoto_·
Maç bu gece 2:00'de. Japonya'yı tutacak mıyız?
Yoshi tweet media
Türkçe
282
10
826
36.2K