Kişisel yorumum 35 yaşından küçüklerin memur olmaması yönünde herkes gidip piyasada biraz çalışsın farklı zorluklarla ebesi sikilsin memur olunca değerini anlasın göt baş sallamasın diye
🎙️ Zlatan Ibrahimović, Arjantin’in Avusturya galibiyetinin ardından Lionel Messi’nin etkisi hakkında:
“Messi’yi izlemeye takıntılıyım.
Bunun nedeni arkadaşım olması değil.
Nostalji de değil.
Çünkü bunca yılın ardından hâlâ bir futbolcunun, topa her dakika dokunmadan bir maçı nasıl kontrol edebildiğini anlamaya çalışıyorum.
Bugün Arjantin’i izledim ve dikkatimi çeken ilk şey skor olmadı.
Messi hareket ettiğinde Avusturya’nın verdiği tepkiydi.
Sola attığı tek bir adımda savunmacılar onu takip ediyor.
Orta sahaya doğru biraz geriye geldiğinde takımın bütün dizilişi değişiyor.
Omzunun üzerinden attığı tek bir bakış… ve panik başlıyor.
Bu futbol değil.
Bu psikolojik savaş.
İşte bu yüzden insanlar onu sadece gol ve asistlerle değerlendirdiğinde gülüyorum.
Çünkü izledikleri şeyi gerçekten anlamıyorlar.
Messi sadece Arjantin’in en iyi oyuncusu değil.
O, Arjantin’in sistemi.
O, onların özgüveni.
O, onların inancı.
Takım arkadaşlarının sahaya çıkarken imkânsızın mümkün olduğuna inanmasının sebebi o.
İnsanlar bana sürekli ‘GOAT’ tartışmasını soruyor.
Hangi tartışma?
Cidden.
Hangi tartışma?
Benim için ortada bir tartışma yok.
Bu tartışma televizyonların içeriğe, sosyal medyanın ise kavgalara ihtiyaç duyması nedeniyle var.
Ben futbol izlediğimde bir tartışma görmüyorum.
Messi’yi görüyorum.
Sonra da geri kalan herkesi.
Bu, diğer efsanelerin olağanüstü olmadığı anlamına gelmiyor.
Sadece hiçbir oyuncunun bir maçı, bir takımı ve tüm bir futbol neslini Messi’nin etkilediği şekilde etkilediğini görmedim.
Ve bugün bunu bir kez daha hatırlattı.
Hat-trick yapmasına gerek yoktu.
40 metreden gol atmasına da gerek yoktu.
Sadece Lionel Messi olması yetti.
Ve bir anda Arjantin tamamen farklı bir takım gibi görünmeye başladı.
İşte büyüklük budur.
Her şeyin sana bağlı olması değil.
Sen oradayken herkesin daha iyi hale gelmesi.
Kariyerimde büyük oyunculara karşı oynadım.
Büyük oyuncularla aynı takımda oynadım.
Ama Messi, izleyip de içimden gerçekten:
‘Bu normal değil.’
dediğim tek oyuncu oldu.
Üstelik en korkutucu tarafı şu:
Rakipler onun ne yapacağını çok iyi biliyor.
Ama yine de onu durduramıyorlar.
Bu yüzden artık karşılaştırmalarla vakit kaybetmiyorum.
Bazı oyuncular efsane olur.
Bazıları ikon olur.
Messi ise kendine ait bir kategoriye dönüştü.
Ve bugünkü performansın ardından bana hâlâ tüm zamanların en büyük futbolcusunun kim olduğunu soruyorsanız…
Yanlış soruyu soruyorsunuz.
Doğru soru şu:
Futbol bir daha onun gibi bir oyuncu üretebilecek mi?”
@mitralyoz04@pusholder Aslında bahçede olanı almak zorunda yani yaptığı pek yasalda değil ama ben işin o tarafında değilim 100 yıl önce farklıydı, 10 yıl sonra kuralı kanunu farklı olacak ama bizim duygularımız vicdanımız baki diye düşünüyorum
@Snaksamyemegii@pusholder İşte bu inisiyatif meselesidir, herif bunu almamış, bu senin yapacağın birşey (ki bunu gerçekten de takdir ederim) ama bunu içeri sıvışandan beklemek saçma yani, adam bu inisiyatifi almamış ve pek te pişman durmuyor,ortada bir suç yok bir ceza da olmamalı, vicdanen kötü birşey bu
@mitralyoz04@pusholder 1-2 dakika geç gelir kapıda ne derse desin almam ama eli yarı açık kapıya dokunan birisininde yüzüne kapıyı kapatmam 2 adım ve 1 saniye için
@Snaksamyemegii@pusholder O anki görevlinin yerine koyun kendinizi, koca bir sene boyunca çalışmış ama geç kalmış birinin nasıl yalvaracağını düşünün, o an onunla herkesin önünde başbaşa kaldığınızı bi düşünsenize, yada hiç sallamamıştır belki bilemeyiz zaten ama suçu içerdekinde aramak çok saçma gercektn
@mitralyoz04@pusholder Hayatta insanın bin bir türlü hali var 5 saat önce çıksa bile başına her şey gelebilir o yüzden büyük konuşmamak lazım ayrıca öğrenci hatalı veya değil bu pek mühim değil görevlinin yaptığı hareketin karşılığı vicdana sığan bi durum değil
@hoyateg@woahang@theepicmap İt doesnt mean to "it wont be", I heard that many billioner jew move to china to start their plans, I think the all fornalities process pass, now the new target is China, and they will make real the their plans on China easier. No one dont know how many agent in China. good luck!
@XitanWen88005@theepicmap No need to be the strongest, they have vassal state. the make them to do whatever that what they want to do. they can make the europe attack china when they want, do you think the europe can refuse them? I dont think so..
Yaşın ilerledikçe egon da kibrin de artıyor.
Sen geleceğin hakan çalhanoğlusu olma yolunda hızla ilerliyorsun.
Dikkat et çok itici olmaya başladın ya aklını başına topla ya da bir kaç seneye kalmaz Türkiyeye geri dönersin.
Saha da sadece kameraya oynayıp şov yapıyorsun bizim bildiğimiz arda gülerden eser kalmamış....
@woahang@theepicmap Since whole years you make alliance with every single dictator for stand against to west(!)and then you betrayed all of them,and now all of your allies has collapsed and you still making practice to invade tiny land 😅😂 yes you get the taiwan so what? Then what? Get a life jacki
@volkangal@fRkAnCa55@nocontextfooty Sktr lan ibnetor, senin gibi karı oyunu mu izleyeceğimize birşey izlemeyiz daha iyi aq git dantel falan ör yada arkadan vurdur ikiside hepsi aynı şey zaten sana kalmış