Sabitlenmiş Tweet
هیچکس
558 posts


@footfuniran بازی ایران و بلژیک دو تا آقا که طرفدار بلژیک بودن ردیف جلوییم بودن
اینقدر که پر شور از ایران دفاع میکردم، تو نیمه دوم وقتی بلژیک حمله میکرد دلشون نمیومد ذوق کنن، وقتی بازیکنشون اخراج شد برگشت بهم گفت حقش بود! بازی تموم شد با هم عکس یادگاری گرفتیم🥹
گوگولی های ناز با اخلاق
فارسی

@BlueLpida نتیجه گیری عجیبیه ولی من به نظرم این که اینجا اینطور گفتی باعث شده خیلیا خوشحال بشن که از خودت بد گفتی، حاضرم شرط ببندم اگر خوب گفته بودی دیده نمیشد
فارسی

من مهسام
سه سال گذشته و الان یه روانی ناموفقم
تیرماه 1405
Elpida 🥨@BlueLpida
من مهسام، یکی از اهدافم برای پنج سال دیگه اینه که یه روانشناس امن و موفق باشم. فروردین 1402
فارسی

@antimonologue یه سوال، چیزی مثل سفید برفی کافی نیست؟ جدی من هیچ مشکلی با هیچ نژادی ندارم صرفا چیزی که تو ذهن آدم یه شکل و شمایل مشخص داره رو خواهشاً تغییر ندن، من یه عمر برام
اسنیپ دقیقا آلن ریکمن بوده من واقعا کمتر تغییر هایی دیدم که دلچسب باشن در نهایت
فارسی

@mk_sh_m ببین منم برام دیدن یه اسنیپ متفاوت سخت خواهد بود ولی باید ببینیم چطور میشه مطمئنا سازندهها یه چیزی دیدن که اینکارو کردن. باید ببینم و اگه بد بود گند بزنیم توش اونوقت
فارسی

چرا اینقدر رنگ پوست براتون مهمه؟ چرا واقعا؟!؟
چرا فکر نمیکنین که اینطوری یه دختر یا پسر لاتین تو هاگوارتز نماینده داره و میتونه باهاش همزاد پنداری بیشتری کنه و حالش بهتر بشه!
مثلا من واقعا موقع برخوردن به کاراکترهایی با اسم فارسی و ایرانی حس خوبی پیدا میکنم تو هر مدیایی!
MCU Persian 🇮🇷@MCUpersian
بعد از اسنیپ عزیز، هرماینی هم رنگین پوست شد:) من شخصا ریدم به عقایدتون پن: کست سریال هری پاتر هستند
فارسی
هیچکس retweetledi
هیچکس retweetledi

@rezarazavi69 همچین سیلی تو ایران هزاران کشته میداد با توجه به مدیریت، متاسفانه متوجه نمیشی...
فارسی

@lunatique_lapin @Mirza_Samadi کم مونده با قضاوت ظاهر دیگران فکر کنی روشنفکری، جدا یه سری افراد رو درک نمیکنم چطور اینقدر پست و حال به همزن هستن.
فارسی

@Mirza_Samadi من نمیتونم با زشتا و دروغگوها مهربون باشم متاسفانه :)
فارسی

@neda_beni_ @hourIyhoroscope جدا کدوم احمقی به استرولوژی اعتماد داره؟ حتی ارزش بحث و صحبت ندارم.
فارسی

@neda_beni_ @star624 البته بعید میدونم ستاره جدیدی تولید بشه ها صرفا بر افزایش میکنن تا جایی که میدونم
فارسی

یه فکت جالب در مورد ستاره ها که احتمالا نمیدونستید
یه سری ستاره دوتایی(binary stars) داریم که دور هم میچرخن یا اصطلاحا میرقصن
و اگه خیلی به هم نزدیک باشن میتونن موادشونو به هم منتقل کنن و ستارهی جدیدی درست کنن :)))
Astropics@astropics
So many stars ✨
فارسی
هیچکس retweetledi


















