آیرتون سنای اسبق

188 posts

آیرتون سنای اسبق

آیرتون سنای اسبق

@mlmlany80090

پیج قبلیم رو ندارم الان این رو دارم ریمپ کار با کله ای نامناسب

Katılım Nisan 2025
43 Takip Edilen42 Takipçiler
Abolfazl Tabatabaiee
Abolfazl Tabatabaiee@Abolfazltb55·
@mlmlany80090 متاسفممم برات چه جوری این نونا رو میخورید این فابریک بوده نو نو
فارسی
1
0
1
7
آیرتون سنای اسبق
چون دزدیم این شمع رو الکی تعویض کردیم این حداقل ۳۰٫۰۰۰ تای‌ دیگه هم کار میکرد:)) ولی چون تعویض کاریم، عوضش کردیم
آیرتون سنای اسبق tweet media
فارسی
46
0
400
54.7K
Saint Farhad
Saint Farhad@Farhad_Nomad·
من یه رفیق دارم مکانیک بسیار حرفه‌ای و خفنیه و از 99 درصد مکانیکایی که دیدم هم بیشتر حالیشه هم منصف‌تره. گس وات؟ هیچی به زندگی اضافه نشد از این انصاف و مرام. ابسولوتلی هیچی کاسب نیست. بیست ساله مکانیک حرفه‌ایه ولی درآمد خیلی کمی داره. با شرف زندگی کن تا بگا بری.
آیرتون سنای اسبق@mlmlany80090

چون دزدیم این شمع رو الکی تعویض کردیم این حداقل ۳۰٫۰۰۰ تای‌ دیگه هم کار میکرد:)) ولی چون تعویض کاریم، عوضش کردیم

فارسی
2
0
5
80
آیرتون سنای اسبق
@Amir__saleh یه مثل ترکی هست که میگه "اونی که دلش ماهی میخواد، باید کونش تو آب باشه" هر رشته و ورزشی اصول خاص خودش رو داره مخصوصا اتومبیلرانی که پای جون آدما در میونه
فارسی
0
0
0
11
𝑨𝒎𝒊𝒓 𝑺𝒂𝒍𝒆𝒉
خطاب به اونی که میگه چرا تو خیابون گاز میدی ، چون فدراسیون اتومبیلرانی دو سالی میشه که دزدی رو یاد گرفته برای 200 متر گاز دادن 2500 میگیرن حالا مبلغی که از تماشاگران میگیرن بماند
𝑨𝒎𝒊𝒓 𝑺𝒂𝒍𝒆𝒉 tweet media
فارسی
4
1
5
196
landcruiser
landcruiser@landcruiserfj75·
۴/۵ صبحه و به این امید بیدار شدم که رو گوشیم ببینم پیام اومده برنامه کنسله و بخوابم ولی متاسفانه هیچ پیامی ندارم و باید برم. ببینیم بز کوهی سحرخیزتره یا ما، خواهیم دید چه خواهد شد😊
فارسی
2
0
13
809
shahinakha
shahinakha@shahinakhaa·
@mlmlany80090 تعبیر قشنگی بود.😂😂😂 نگران نباش بالاخره یه روزی یه خیری پیداش میشه. منم مثل خودت منتظرم😁
فارسی
1
0
2
39
آیرتون سنای اسبق
رو یکی کراش زدم که اندازه سگ فلج خیابون بهم محل نمیذاره
فارسی
5
0
7
386
Sj
Sj@doublemarke·
@mlmlany80090 خدایش بلت بودم اینطوری میشد؟
فارسی
0
0
0
415
Sj
Sj@doublemarke·
ترموستات خریدم رفتم پیش مکانیک گفتم عوضش کنه گفت وقت ندارم گفتم به کتفم اومدم خونه خودم عوضش کردم چسب اب‌بندی و... زدم ولش کردم تا اوکی شه بعد دو روز اومدم دیدم که کلن مغزیش و فراموش کردم بندازم
فارسی
18
0
402
30K
Negin
Negin@nesoulihastam·
روز تعطیل تراز 🙂‍↔️ کباب بناب (اینجا انتخاب رستوران خوب سخته چون تعدادشون زیاده اما بهمون حافظ رو پیشنهاد دادن خوشمزه بود خیلیا هم گفتن برین آرین) و بستی خیلی خوشمزه مراغه بستنی آبشار( اومدین اینجا حتما فالوده هم امتحان کنین)
Negin tweet mediaNegin tweet mediaNegin tweet mediaNegin tweet media
فارسی
5
0
54
5.2K
Negin
Negin@nesoulihastam·
@mlmlany80090 خیلیا نوشته بودن حافظ ، خوب بود من دوست داشتم اما خب ذهنم موند پیش کبابی آرین و یدونه نوشته بودن آقا فریدون داخل بازار که اونارم دفعه بعدی مسیرمون افتاد بناب میریم
فارسی
1
0
1
120
آیرتون سنای اسبق
بلوغ فکری یعنی اینکه کم مصرف ترین ماشین ها هم وقتی من دارم باهاشون رانندگی میکنم کم مصرف ترین نیستن:))
فارسی
0
0
3
91