آیرتون سنای اسبق
188 posts

آیرتون سنای اسبق
@mlmlany80090
پیج قبلیم رو ندارم الان این رو دارم ریمپ کار با کله ای نامناسب
Katılım Nisan 2025
43 Takip Edilen42 Takipçiler

@mlmlany80090 متاسفممم برات چه جوری این نونا رو میخورید این فابریک بوده نو نو
فارسی

من یه رفیق دارم مکانیک بسیار حرفهای و خفنیه و از 99 درصد مکانیکایی که دیدم هم بیشتر حالیشه هم منصفتره.
گس وات؟ هیچی به زندگی اضافه نشد از این انصاف و مرام.
ابسولوتلی هیچی کاسب نیست.
بیست ساله مکانیک حرفهایه ولی درآمد خیلی کمی داره.
با شرف زندگی کن تا بگا بری.
آیرتون سنای اسبق@mlmlany80090
چون دزدیم این شمع رو الکی تعویض کردیم این حداقل ۳۰٫۰۰۰ تای دیگه هم کار میکرد:)) ولی چون تعویض کاریم، عوضش کردیم
فارسی

@Amir__saleh یه مثل ترکی هست که میگه "اونی که دلش ماهی میخواد، باید کونش تو آب باشه"
هر رشته و ورزشی اصول خاص خودش رو داره مخصوصا اتومبیلرانی که پای جون آدما در میونه
فارسی

@mlmlany80090 تعبیر قشنگی بود.😂😂😂 نگران نباش بالاخره یه روزی یه خیری پیداش میشه. منم مثل خودت منتظرم😁
فارسی

@nesoulihastam داخل راسته بازار کبابی مرتضوی
بغلش قصابی هست خودتون گوشت رو بخرید بدید بپزن
فارسی

@mlmlany80090 خیلیا نوشته بودن حافظ ، خوب بود من دوست داشتم اما خب ذهنم موند پیش کبابی آرین و یدونه نوشته بودن آقا فریدون داخل بازار که اونارم دفعه بعدی مسیرمون افتاد بناب میریم
فارسی

@nima_nfp1 چیزی نشده اخه ارزشمو بدونه
همینجوری از اول محل نمیذاره😂
فارسی











