
@d_kykyw @sanazisana منم کندلا بودم ولی هرچی شیو نکنی بهتره. شاید منظورش این بوده اگرم لازم بود بزنی نهایت دوبار بیشتر نشه 🙄
فارسی
گونهای از ماه
3.1K posts

@mooncheeki
☕ چای رو خیلی دوست دارم، خیلی.... اونی که چای دم میکنه رو خیلی بیشتر







اسم گاوایی که در تهیه این ماست مشارکت داشتنو روش نوشتن؛)