Kamal Mstafapur
3.9K posts

Kamal Mstafapur
@mstafapur1
ارشد حقوق بشر ورودی ۸۸ دانشگاه شهیدبهشتی
piranshahr Katılım Haziran 2024
92 Takip Edilen89 Takipçiler
Kamal Mstafapur retweetledi

@aghazadeh_13721 به جرات میگم، فقط بنیاد مستضعفان از دولت بیشتر دارایی داره
فارسی

یاکار میکنید یا #مجبورید کارکنید.
#مفتخوری_ممنوع
نادر آقازاده@aghazadeh_13721
دقت کردید اون جماعتی که سرشون تو آخور #ستاداجراییه چقد زوزه میکشن؟ #دیرین_دیرین
فارسی

@iam_MRT_ باید گوش و چشم رو باز کنه تا ببینه یا نه؟
بدبختی اینه که تعصب، چشم رو بر واقع بینی می بنده
البته منافع و پول مفت هم بی تاثیر نیست.
فارسی

@darooghehh آقا مهدی یه سوال داشتم به عنوان یک ایرانی اهل سنت، لطفا جواب بدید.
منبع درآمد این مداحان کجاس؟
دعوتشون که می کنن، دنگی پول جمع می کنن براشون یا از بیت المال پول میدن بهشون چی؟
فی سبیل که مطمئنا نیس
فارسی

والله ،بالله ،تالله #مداح نباید در سیاست دخالت کند. سیاست سواد و ذکاوت خود را میطلبد. درک اشتباه از موضوعات، و گاهاً تریبون جریانهای سیاسی شدن ظلمی بزرگ و خیانت است به سید الشهداء(ع).
چه زیبا فرمود حافظ:
هزار نکتهٔ باریکتر ز مو این جاست
نه هر که سر بتراشد قلندری داند
بهنام عبداللهی@behnam_ir
کسی دیده جایی رهبری به صراحت بگویند من با مذاکره مخالفم؟! اگر نه، باید دادستانی بابت نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات رسمی، علیه سید رضا نریمانی اعلام جرم کند. اگر برخورد از همین سطوح شروع شود، فردا-پسفردا همکارانش تهدید به قتل نمیکنند.
فارسی

@Mohadeseh1133 اراذل و اوباش سردار آزمون رو محروم کردند.
اینهایی که خودشون برا ۱۰ تومن همه خط قرمزهاشونو رد می کنن.
فارسی

@maghsoudi61 عجب استدلال معقول و منطقی کردی
همینطور ادامه بده
آفرین
فارسی

@z_basash اون که فرمودید قطعا بله، چیزی نمونده بود تشریف ببرن کاخ سفید رو حسیسنیه کنن، ولی به نظرم فامیلیتونو عوض کنین بهتره
فارسی

@WandererMeh یکی ازآشناهای ما،توسرعت نه خیلی زیاد،دراثربارندگی دریه پیچ،چپ کرده بود،بحث پیش اومد،گفتم اگر ماشین ای اس پی داشته باشه، احتمال واژگونی خیلی کم میشه، گفت ماشین منم داره، اتفاقا همیشه روشنش می کنم و چراغش روشن بود اینبارهم!
بنده خدا نمی دونست وقتی چراغ روشنه یعنی ای اس پی خاموشه!
فارسی

@yarazavi من این بخش آخر رو درک نمی کنم
مگر قرآن توصیه به بخشش نکرده حتی در قصاص؟؟
این خونخواهی ضد اون نیست؟
فارسی

آقای منان گویا تصمیم گرفتهاند مثل سنوار؛ ایران را به غزه تبدیل کنند.
لکن اینجا چیزی به نام #عقلانیت وجود دارد و ما با جنگ یا مذاکرهی معقول هرگز چنین اجازهای نخواهیم داد.
درباره خونخواهی هم شیعه گاهی ۱۴۰۰ سال صبر میکند چون اصل بر مانایی فکر و جریان تشیع است نه غزهسازی!
محمد منان رییسی@Raesi_ir
عَبرة بدون عِبرة ؟! فلسفه اشک و عَبرة بر حسین(ع)، عِبرة از داستان حسین(ع) است. عَبرهای که منتج به بیداری نشود عِبرةسوز است و نه عِبرةساز! تا جایی که خونخواهی #امامت را با مُشتی گندم و ذرت معامله خواهی کرد!
فارسی

@m_rezaei1988 مذمت رابطه با آمریکا چه ربطی به اپل واچ و آیفون داره اخوی؟؟؟
نرخ روز ملاکه؟
اونو دریاب
فارسی

@abuezrail کمتر فحش می دم ولی خدایی خیلی خری.؟
البته یه چیز بهت بگم، من خودم چون دهاتی هستم، زیاد با حیوانات سروکار دارم، قشنگ معلومه همزادپنداری حسادتگونه باعث شده این عکسو درست کنی.
قشنگ نیست، نکن این کارا رو، آخرعاقبت نداره
فارسی

@sajjadtavasoli ر بطی نداشت ولی همینطوری گفتم البته
صرفا جهت اطلاع
فارسی

@sajjadtavasoli در شهرستان ما که اکثریت قریب به اتفاق ۹۹.۹۹۹درصد اهل سنت هستیم و کلا مذهب و فرهنگ ما عزاداری نداریم بالکل، چندین ماه از سال به خاطر عزاداری شما، عروسی کلا تعطیل، عواقبشم از کار بیکار شدن کل تالارها و تمام کسانی است که اونجا کار می کنن، تصور کن.
فارسی

@sajjadtavasoli جسارتا اولا بالغ بر ۲۰۰ کشور در دنیا هست که شیعه نیستن و امنیت هم دارن کم و بیشتر از ایران
دوما همهی ایرانیان شیعه نیستن.
استثنای چی؟
شاید هم من درست متوجه منظور شما نشدم.
و ممنون که پاسخ دادید
فارسی

@hamianeenqelab شما کی شدی نماینده ملت ایران اخوی؟؟
انتخاباتی چیزی رای آوردی و بالای ۵۰درصد آرا رو کسب کردی؟؟
فارسی

خواست ملت ایران که چه در جلسات حضوری و چه در پیامهای فراوان به بنده اعلام کرده و یا از رهبر معظم انقلاب طلب میکنند به شرح ذیل است:
۱- آزمایش هرچه سریعتر هستهای
۲- بهبود فضای عدالت در کشور
۳- بهبود معیشت و قدرتخرید مردم
۴- آویزانکردن و مصادرهاموال مفسدان اقتصادی
۵- برکناری مدیران نالایق
۶- مبارزه با نفوذ و شناسایی خائنین
۷- خونخواهی رهبر فقید و عزیز ما، شهید سیدعلی خامنهای کبیر و همه شهداء مظلوم جنگ رمضان
از آنجا که در شرایط فعلی دسترسی مستقیم به رهبر جوان و عزیزمان امکانپذیر نیست(حداقل برای بنده)و مطمئن هستم حتما فضای مجازی مورد توجه ایشان است، از این طریق پیام مردم رنجدیده کشورمان را خدمت ایشان اعلام میدارم؛
به لطف پروردگار، #ایران همیشه پاینده است؛
فارسی

@talabeh_sirjani خوب شد گفتی
خداوند منتظر حرف شما بود که انجام بده
رفت تو برنامه
#شعر
فارسی

















