بلاتکلیف

464 posts

بلاتکلیف banner
بلاتکلیف

بلاتکلیف

@nami9310

Katılım Ocak 2026
64 Takip Edilen9 Takipçiler
Vahid haghighat
Vahid haghighat@vahid_haghighat·
@yaci_rad نه بابا. من شخصا ادارمون ۴۰ تومن میگیره نمیرم خودم تو خونه میزنم😂 ولی بیرون حدود ۳۰۰ تومنه تو قم میدونم
فارسی
2
0
1
2.1K
یآصمَنگولا
پسرا شماها انقدر پول اصلاح مو میدید؟!!
یآصمَنگولا tweet media
فارسی
576
1
307
161.1K
عدیم‌المثل
عدیم‌المثل@addimolmesl·
دخترخوشگله حواست باشه گلدن تایم زندگیتو با صبر کردن واسه یه لوزر از دست ندی
فارسی
53
192
6K
66.8K
میو
میو@Meowwwwimhere·
اقا چه فیلترشکنی نصب کنم ک باطری گوشیم بگا نره؟اصلا ربطی داره یا با جامپ جامپ ادامه بدم😂
فارسی
35
0
69
10.9K
خآن
خآن@_nakhodayebinam·
اون نخی که به زندگی وصلت کرده چیه؟
فارسی
334
1
246
45.5K
سارین🙂
سارین🙂@sariii_76767676·
به نظرتون عادیه که که یه پسر از دوس دخترش پول قرض بگیره؟
فارسی
256
0
305
34.7K
میو
میو@Meowwwwimhere·
دخترای ناز بهتریندستگاه برای کرلی کردن مو چیه؟من انزو خریدم اصلااااااا موهام کرلی نمیشه باهاش شیگلم بگیرم یا اتو یا ازین بابلیس مابلیسا😂
فارسی
239
3
453
72.5K
morvarid
morvarid@doriiimoriii·
چرا هیچوقت معرفتی که تو پسرا دیدم تو دوستای دخترم ندیدم؟:(
فارسی
107
4
259
15.3K
سنا ليميتى
سنا ليميتى@Sana_sebt·
این اپ دیتینگ تلگرام و ریختم همه پسرا رنج سنی ۲۲ تا ۲۸ای من ریدم تو شانسم
فارسی
67
0
640
98.6K
زیقیل
زیقیل@kooooki_17·
بچه ها واسه اصلاح ابرو چند می دین؟حس می کنم رفته تو پاچم😩
فارسی
242
0
238
44.4K
🦢
🦢@swanamtt·
بچه‌ها یه سوال دارم همه جواب بدین لطفاااا مخصوصا پسرااااا: من با یه پسری کم و بیش صحبت میکنم و تازه منو فالو کرده تو اینستا، بعد این میدونه من یه دوست صمیمی به نام شمیم دارم، و پنجشنبه که با شمیم بیرون بودم شمیم عکس دو نفره‌مونو استوری کرد و منم ری‌استوریش کردم ساعتای ۷-۸
فارسی
91
0
291
97K
𝔸ℕ𝔼
𝔸ℕ𝔼@llll00ll00llll·
تست هوش شما کدوم صندلی رو برای نشستن انتخاب میکنید🤓؟
𝔸ℕ𝔼 tweet media
فارسی
89
0
50
19.4K
بلاتکلیف retweetledi
Amin Parvin
Amin Parvin@AminP82·
اینی که وصل کردین بدجوری بوی فاضلاب می‌ده. زحمت بکشین یکی رو بفرستین یه نگاه بکنه شاید شبکه‌ی فاضلاب شهری رو بجای شبکه‌ی اینترنت به اون اینترانت وصل کرده باشین.
فارسی
8
28
603
6K
بلاتکلیف retweetledi
RADAR. رادار
RADAR. رادار@radar1918·
نت‌بلاکس: به نظر روند بازگشایی اینترنت ایران متوقف شده و در حال اعمال محدودیت‌های بیشتر برای جلوگیری از دانلود و استفاده از VPNها هستند کماکان هیچ اخباری مبنی بر اتصال کامل اینترنت دیتاسنترها وجود ندارد که مشخصاً برای جلوگیری از گسترش تانل‌ها و VPNها می‌باشد. میزان اختلالات در شبکه از دیروز بسیار بیشتر شده است، بسیاری از سرویس‌های گوگل و کلودفلر بسته شده اند و حتی قابلیت استفاده از گوگل پلی و اپ استور نیز وجود ندارد.
فارسی
1
3
53
5.4K
بلاتکلیف retweetledi
iSegar0 || سگارو
iSegar0 || سگارو@iSegar0·
شمارو نمیدونم ولی این اینترنتی که الان دسترسی دارم بهش، هرچی هست بجز اینترنت. در استانه ۳ ماه قطع، اختلال و نابودیِ کار و زندگی مردم، اینترنتی را «برگرداندند» که طبق مصوبه خودشان باید به وضعیت قبل از ۱۸ دی برمی‌گشت؛ یعنی دقیقاً همان دوره‌ای که فیلترینگِ گسترده، مسدودسازی IP و دامنه‌ها و قطع دسترسی به پروتکل‌هایی مثل IPv6 ،UDP و QUIC در شدیدترین حالت ممکن بود. دنیا در این ۳ ماه جلو رفت، اما شما ما را ۶ ماه نسبت به جهان عقب‌تر بردید. ۳ ماه از عمر، جان، سرمایه، فرصت و اعتماد مردم گرفته شد؛ بدون حتی یک عذرخواهی. و حالا همان اینترنت ناقص، محدود و ازکارافتاده را دوباره تحویل داده‌اید و اسمش را «بازگشایی» گذاشته‌اید. اینترنت واقعی یعنی دسترسی آزاد و پایدار به تمام پروتکل‌ها؛ نه نسخه‌ای دستکاری‌شده که فقط اسم اینترنت را یدک می‌کشد. روی «طرح تبعیض آمیز اینترنت طبقاتی پرو» همه این پروتکل‌ها در دسترس بود؛ یعنی وقتی پول بیشتری می‌گرفتید، ناگهان همه‌چیز ممکن می‌شد. سؤال ساده است: مگر امروز مردم پول اینترنت نمی‌دهند؟ دسترسی کامل به اینترنت، لطف و منت نیست؛ حداقلِ وظیفه‌ شماست. هرکسی این توییت را می‌بیند اگر اینترنت واقعی می‌خواهد، باید فریاد کند که این وضعیت عادی‌سازی نشود. مسئول مستقیم این وضعیت، شخص مسعود پزشکیان و ستار هاشمی هستند و باید بابت این سطح از سرکوب دیجیتال و اینترنت ناقص مورد سؤال و بازخواست قرار بگیرند. خبرنگارها، رسانه‌ها و فعالان حوزه فناوری هم باید بپرسند: این چه اینترنتی است که به مردم تحویل داده‌اید؟ #اینترنت_یا_برای_همه_یا_هیچکس #اینترنت_حق_ماست_نه_لطف_شما @drpezeshkian @HashemiSattar @SharghDaily
iSegar0 || سگارو tweet media
فارسی
66
677
4.6K
111.8K
بلاتکلیف retweetledi
A L I
A L I@Ialwayslearning·
الان وضعیت نت طوریه که هم دهن مردم رو بستن که اینترنت وصل شد هم دهن پایداری هارو میبندن که ببین اینترنتی در کار نیست و هم واقعا عموم مردم با دو بار کلنجار رفتن برای وصل شدن بیخیال میشن و میرن دوباره تو همون اپ های ایرانی. مطالبات رفع فیلترینگ قبل دی هم که شوخی شد سیاست ینی این!
فارسی
8
18
234
4.5K
بلاتکلیف retweetledi
Azadeh Mokhtari
Azadeh Mokhtari@AzadeMokhtari·
به شکلی #اینترنت را وصل کردند که هست اما در حقیقت نیست. سرعت نت در حد یک حلزونِ سالمند است. حق مسلم انسان امروزی از زندگی را،با هزار نمایش و داستان به او "مثلا"برگرداندند اما در حقیقت یک بستری را ایجاد کردید که ملت در آن مغزشان بیاید در دهانشان و وسط روزگار تورم‌زده عصبی‌تر شوند.
فارسی
7
15
279
4K
بلاتکلیف retweetledi
AmiR Rashidi
AmiR Rashidi@Ammir·
حجم اختلال روی شبکه خیلی بالا است. ترافیک هم هنوز زیر ۵۰ درصد است. اینترنت وصل نیست.
فارسی
12
154
1.9K
39.3K