Ignasi Niubó Martí

774 posts

Ignasi Niubó Martí banner
Ignasi Niubó Martí

Ignasi Niubó Martí

@nasiniubo

Home de fer feines beneficiat pel dubte. Viticultura a @vallbetlem i cooperativisme a @AteneuBNord

Badalona Katılım Nisan 2011
253 Takip Edilen212 Takipçiler
MRW Clientes España
MRW Clientes España@MRW_clientes·
Os recordamos que las únicas cuentas oficiales de MRW en X son: @mrw_es y @MRW_clientes, las dos están verificadas. No facilitéis datos a cuentas que no tengan el tic azul.
Español
678
6
16
114.4K
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Vall de Betlem
Vall de Betlem@VallBetlem·
Avui,després de molts anys, han tornat a llaurar els cavalls a la #vinya del Monestir de Sant Jeroni de la Murtra. Una imatge que ens fa recordar els antics parcers que durant dècades van mantenir viva la cultura del vi a #Badalona.
Vall de Betlem tweet mediaVall de Betlem tweet mediaVall de Betlem tweet mediaVall de Betlem tweet media
Català
3
37
109
2.8K
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Oriol Lladó
Oriol Lladó@oriolllado·
Hi ha moltes maneres de col·laborar amb una cooperativa (al capdavall, projectes arrelats que articulen la ciutat). Jo sumo amb el meu capital social a la Sargantana i @VallBetlem. #Badalona +info: ateneubnord.cat/treball/
Oriol Lladó tweet media
Català
0
4
8
336
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Vall de Betlem
Vall de Betlem@VallBetlem·
El proper dissabte 25 d'octubre a les 10'30h del matí us proposem una visita combinada al monestir de Sant Jeroni de la Murtra i a la vinya de la Vall de Betlem. L'activitat també inclourà un tast de tots els vins produïts a la finca. No us ho perdeu!!valldebetlem.cat/post/descobrim…
Català
0
2
3
112
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Vall de Betlem
Vall de Betlem@VallBetlem·
Ja tenim a la venda els vins de l'anyada 2024. Els podeu comprar de diferents maneres:a la botiga de la pàgina web botiga.valldebetlem.cat O al nostre local del carrer Marina 68 a BDN els dimecres de 16'30h a les 20'30h. #malvasia #garnatxablanca #sumoll
Vall de Betlem tweet media
Badalona, Spain 🇪🇸 Català
0
3
10
236
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Josep Maria Mallarach
Josep Maria Mallarach@jm_mallarach·
Si demà a 2/4 de 7 de la tarda sou a Badalona o rodalies i us ve de grat, sapigueu que a Sant Jeroni de la Murtra, conversarem amb @oriolllado de patrimoni biocultural, respecte per la terra, agricultura periurbana, valors cultural i espirituals, etc, organitzat per @VallBetlem
Josep Maria Mallarach tweet media
Català
0
3
9
775
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Vall de Betlem
Vall de Betlem@VallBetlem·
Gran jornada ahir dimecres a la #vinya del monestir de Sant Jeroni de la Murtra amb la presentació dels llibres de la Roser Vernet @centrequimsoler, "Lo mig del món", i de la @JViejobueno "Quedar-se al tros", i també dels vins de l'anyada 2024 de la @VallBetlem .
Vall de Betlem tweet mediaVall de Betlem tweet mediaVall de Betlem tweet mediaVall de Betlem tweet media
Badalona, Spain 🇪🇸 Català
0
5
7
292
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Vall de Betlem
Vall de Betlem@VallBetlem·
Viu una experiència diferent a la vinya de Sant Jeroni de la Murtra. Tres converses de capvespre al voltant de la gastronomia, la identitat, el patrimoni i el paisatge acompanyades d'una copa de vi de la Vall de Betlem. Més info i inscripcions a tuit.cat/ou6iq
Vall de Betlem tweet media
Badalona, Spain 🇪🇸 Català
0
6
11
503
Ignasi Niubó Martí retweetledi
Oriol Lladó
Oriol Lladó@oriolllado·
Que bonica està la malvasia a la vinya de la valldebetlem.cat, a la falda de Sant Jeroni de la Murtra. El tòpic la descriuria com un ‘entorn incomparable’, i sí, és clar; per bé que en realitat hauríem de parlar també d'un capital inexplicablement menystingut a #Badalona.
Oriol Lladó tweet mediaOriol Lladó tweet mediaOriol Lladó tweet mediaOriol Lladó tweet media
Català
0
3
5
289
TOT Badalona
TOT Badalona@Totbadalona·
🎄Problemes tècnics impedeixen l’encesa de l’arbre de Nadal del Gorg. Diverses famílies que esperaven l’espectacle a les 18 h s’han trobat amb l’arbre apagat. S’espera que aviat es pugui resoldre la incidència. #Badalona
Català
14
13
65
18.7K
Ignasi Niubó Martí
Ignasi Niubó Martí@nasiniubo·
Allò que pretenia ser una reflexió sobre la crisi climàtica fins i tot donant espai a la història del moviment veïnal contra la contaminació resulta que era pur folklore . Penòs i vergonyant @ManifestaDotOrg #PDU3X art venut.
Entesa per a un gran parc litoral al Besòs@Parc3XBesos

Dons malauradament @ManifestaDotOrg no ha respectat la nostra acció artística. Entenem que han rebut la trucada de torn. Això no ho esperavem d'una entitat que fomenta l'art i que volia reflexionar sobre el futur de les 3 Xemeneies. #PDU3X

Català
0
0
0
33
Ignasi Niubó Martí
Ignasi Niubó Martí@nasiniubo·
@ManifestaDotOrg allò que pretenia ser una reflexió sobre la crisi climàtica fins i tot parlant dels moviments veïnals de protesta contra la contaminació resulta que era pur folklore. Penòs i vergonyant @ManifestaDotOrg @pdumetropolita
Entesa per a un gran parc litoral al Besòs@Parc3XBesos

Dons malauradament @ManifestaDotOrg no ha respectat la nostra acció artística. Entenem que han rebut la trucada de torn. Això no ho esperavem d'una entitat que fomenta l'art i que volia reflexionar sobre el futur de les 3 Xemeneies. #PDU3X

Català
0
0
0
2
Ignasi Niubó Martí
Ignasi Niubó Martí@nasiniubo·
Quant trigarem a prohibir les tovalloletes higièniques d'un sol ús? Avui a #Badalona després de la tempesta el mar ple d'aquest residu que no es descomposa. Eixugue-vos el cul amb paper de vàter per l'amor de Déu!!
Català
0
0
3
300