Netter Mavisi

1.1K posts

Netter Mavisi banner
Netter Mavisi

Netter Mavisi

@nettermavisi

Tipimiz yoksa tıpımız var.

Katılım Şubat 2015
1.2K Takip Edilen8.6K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Netter Mavisi
Netter Mavisi@nettermavisi·
Nikahıma da yetişemeyip "kanka benim yerime imza atsana" demekten korkuyorum
Türkçe
9
250
1.3K
0
Netter Mavisi retweetledi
Atilla Uslu
Atilla Uslu@ativittta·
Binlerce hekim arkadaşımız TUS yerleştirme sonuçlarının açıklanmasını heyecanla bekliyor. Mutlaka yerleştirmeler bilgisayar sistemi tarafından yapılmıştır. Sizlerden de bunu daha fazla geciktirmeden açıklamanızı bekliyoruz. @OSYMbaskanligi @drfahrettinkoca
Türkçe
1
88
300
51K
Netter Mavisi retweetledi
fromfeyza
fromfeyza@doktorumsubiri·
#tustercihsonuçlarıaçıklansın Artık belirsizlikten midemize giren kramplardan kurtulmak istiyoruz. Sınav ve tercih süreci zaten çok yıpratıcıyken lütfen artık daha fazla yormayın. Sizin için çok kolay bir işlemi binlerce insan günlerdir stres içinde bekliyor. @OSYMbaskanligi
Türkçe
0
8
12
2.2K
Netter Mavisi
Netter Mavisi@nettermavisi·
Sahadaki arkadaşlarımızın iş yükünü hafifletmek için, istediğimiz bölümlerde eğitimimizi devam ettirmek için, mezun olan hekim sayısı arttığı gibi sınava giren hekim sayısının da artması nedeniyle kontenjanların arttırılmasını talep ediyoruz #TUS2023baharkontenjanlarıartsın
Türkçe
2
21
32
7.7K
Netter Mavisi retweetledi
FA
FA@Faxxdb·
Üniversite Asistan Hekimleri Teşvik ödemede diğer Eğitim Araştırma Hastane Asistanlarıyla Söz verilen Eşitliği istiyor. 3.basamak hastanelere yapılan bu adaletsizliğin düzeltilmesini istiyoruz. @drfahrettinkoca @erolozvar @tcbestepe @RTErdogan #üniversiteasistanlarıyoksayılıyor
FA tweet media
Türkçe
0
40
46
0
Netter Mavisi retweetledi
milagros 🍉
milagros 🍉@drmilagross·
Yeni görev yerleriniz hayırlı olsun #dhy94
Türkçe
6
12
710
0
Netter Mavisi retweetledi
Furkan Temizayak
Furkan Temizayak@furkent·
Covidine de atamasına da tusuna da
Türkçe
2
28
383
0
Netter Mavisi retweetledi
balsu
balsu@balsubals·
Atanmışımdır
balsu tweet media
Türkçe
6
80
2.9K
0
Netter Mavisi retweetledi
Samet
Samet@burunsuzgourmet·
Hiç atanasım yok
Türkçe
0
3
56
0
Netter Mavisi retweetledi
Atilla Uslu
Atilla Uslu@ativittta·
Ben asistana şu hastanın ekg’sini çekin diyorum 10dk sonra intörn oralardaki iki stajyeri yakalamış “ekg çekmeyi öğrenmek ister misiniz bikaç hastada da pratik yaparsınız” diye işleri onlara kitlemiş. İntörnümüz tıptaki en önemli yeteneği kazanmış olarak eğitimini tamamlıyor.
Türkçe
10
67
3.4K
0
Netter Mavisi retweetledi
Atilla Uslu
Atilla Uslu@ativittta·
Cerrahiye dahiliyeden erkek bir asistan geldiğinde: -Dr bey ...... isimli hasta nerede yatıyor? +Nerden bileyim gidin hemşirelere sorun Dermadan kadın asistan geldiğinde:
Atilla Uslu tweet media
Türkçe
14
22
757
0
Netter Mavisi retweetledi
Bektaş
Bektaş@uberdersofa·
Polikliniğe bir teyze geldi. Eczacı yazdığım ilacın muadilini vermiş. İlaç aynı, isimleri farklı teyze, mesela biri omo diğeri ariel dedim. Hangisi omo dedi.
Türkçe
98
930
27.7K
0
Netter Mavisi retweetledi
raporlu batman
raporlu batman@Opalyancobenim·
Acilde hasta hayatını kaybedince, 1.5 saatlere varan kalp masajı yorgunluğunun üzerine tehditler, çığlıklar, saldırılar bir de öldürülme korkusu yaşardık Aile hekimi oldum, vefat durumunda, önce cenaze namazına katılıyorum, sonra taziye evine götürüp yemek falan ikram ediyorlar
Türkçe
6
36
854
0
Netter Mavisi retweetledi
A.Öz
A.Öz@dr_vaynci·
Az önce biri “doktor felan mısın?” diye sordu. Valla kardeş doktorum desem yalan olur, felanım
Türkçe
6
42
1.3K
0
Netter Mavisi retweetledi
Stratexe
Stratexe@strat_exe·
yine hayat dersleriyle dolu bir not
Stratexe tweet media
Türkçe
1
8
164
0