171 posts

† banner
†

@neverleavemebe

how big would you dream, if u knew you couldn't fail?

Katılım Şubat 2021
96 Takip Edilen17 Takipçiler
†
@neverleavemebe·
az önce muğla bodrum yolundaki btc 999 plakalı CLA 45s kiminse araban çok güzeldi bro tekerine taş değmesin 🧿
Türkçe
1
0
1
452
†
@neverleavemebe·
@onurizmm_ üstad lovers nasıl sence sandal ağacı kokusuna bayılırım kremsi değil de o derinden gelen tütsülü versiyonuna, sandal diyorlar da böyle bir vibe var mı sence
Türkçe
2
0
0
740
Onur
Onur@onurizmm_·
Bu işten anlıyoruz
Onur tweet media
Türkçe
36
13
452
51.6K
†
@neverleavemebe·
@enes_ttk usta tek hekim 2 saatte 100 ne demek ya, biz de küçük ilçedeyiz 3 sevk 1 arrest 2 kırmızı totalde 12 saatte 100 hasta totalde 2 hekim öldük amk insan işi değil
Türkçe
0
0
6
1.1K
enes
enes@enes_ttk·
Bayram tatiline değil memleketlerinin ilçe acilini meşgul etmeye gidiyor sanki herkes. Bu ne yahu, 2 saatte 100 hasta girişi nedir! Tek hekim bunla nasıl baş etsin ? Hepsi de kendini hasta sananlar. Bunun sonu ne zaman gelecek ?! Olan gerçek hastalara oluyor.
Türkçe
13
17
434
23.8K
†
@neverleavemebe·
@Bscmaloski @kekeyapistir la bu insanlar nerde yetişiyor hepiniz ardahanda mı doğup büyüyonuz şu şortu yazlık yerde 10 erkekten 5i giyiyor amına soktum barzoları gay falan demişler bir de
Türkçe
0
0
16
2K
blako
blako@kekeyapistir·
kışın giyinme işini hallediyoz da yazın direkt şu rezillikteyiz ya
blako tweet media
Türkçe
104
387
16.2K
1.4M
†
@neverleavemebe·
@aciltipdoktoru her nöbet kaşar hekimliğe bir adım daha yaklaşıyoruz..
Türkçe
1
0
3
815
Dr.Mustafa Arar
Dr.Mustafa Arar@aciltipdoktoru·
Acilde bir zaman sonra hastanın istediğini yapmak,onunla tartışmaktan daha kolay olduğu için hastanın her istediğini yapmaya başlıyorsun.
Türkçe
24
10
699
48.5K
†
@neverleavemebe·
@hmz__krbdk başhekimin tek telefonuyla vip olarak siyasilerin akrabalarıyla ilgilenince kimsenin sesi çıkmaz, başka doktorun bir hastası olunca herkes nasıl aslan kesilmiş :D bu kadar kaypak bir millet olamaz aq.. bakacağız kardeşim, birbirimize biz sahip çıkmazsak kimse çıkmaz, bakacağız
Türkçe
4
1
308
10.1K
Hamza
Hamza@hmz__krbdk·
1-Her acilde triyaj vardır %1 kalp krizi şüphen olsa sıra beklemeden en kötü sarı alana yatırırlar 2-Tıbbı Deontoloji T. göre doktorların hastanede önceliği vardır, kanunlarla korunur, torpil değildir 3-Keyfi olarak acil servise başvuru bu kadar kolay olmasa 1,5 saat beklemezsin
Elit Medya@elitmedyaa

Kalp krizi şüphesiyle hastaneye giden kadın, yaklaşık 1,5 saat geç alınınca hıçkırıklarla ağladı. Kadın, o anları sosyal medyada paylaşarak viral oldu. •“Öne doktor tanıdığım yok diye içeri girmedim.” •“Başka biri ‘ben doktorum’ deyip teyzesini torpille muayene ettirdi.”

Türkçe
33
78
2.3K
240.4K
†
@neverleavemebe·
@nilufercgenc @Holybreath 400gr kıymaya tuz karabibere ek olarak 1 çorba kaşığı sirke 1.5 çorba kaşığı pekmez eklemeyi deneyin pişman olmayacaksınız
Türkçe
1
0
2
296
Nilüfer Genç
Nilüfer Genç@nilufercgenc·
Bu şekilde yapıp lavaşı çıkarıyorum, arkasını da pişirip diğer tarafı çevirince geri koyuyorum, bir çok smash burgerden daha lezzetli oluyor, sadece kıyma, tuz ve karabiber , en azından ne yediğimizi biliyoruz ve hangi koşullarda piştiğini. Lavaşı kapatıp bir tur da lavaşla pişirince ekstra lezzetli oluyor.
Türkçe
2
0
16
25.5K
Le Rasim
Le Rasim@Holybreath·
Kıymanın lavaşa çiğken yapıştırılması bi rahatsız etti beni ya, sonradan pişirilse de o lavaş bi gitti bende
Türkçe
21
4
1.5K
546K
†
@neverleavemebe·
@hamaratse sikilirmibuzumab sokulurmubumubab
Türkçe
0
0
1
1.3K
ACABşe #6284üuygula
ACABşe #6284üuygula@hamaratse·
tipfak sinav sorulari be like: asagidakilerden hangisi kullanilmaz a) yarraminbasimubab b) ananinamizumab
Türkçe
11
139
3.4K
97.4K
†
@neverleavemebe·
@DrMehmetBasturk iftardan sonra çok yediği için midesinden boğazına acı su gelen hastanız kalp krizinden vefat etsin de ondan sonra hekimlere paranoyak diye seslenin, herkesin hekimin işi hakkında bir yorumu var şaka gibi nasıl bir dönemde doktorluk yapıyoruz biz ya
Türkçe
1
0
5
1.4K
Mehmet BAŞTÜRK
Mehmet BAŞTÜRK@DrMehmetBasturk·
Doktorsun, hastanın ayağı ağrıyor acaba emboli mi attı? Atrial fibrilasyon olabilir mi diye ekg istemek için hemşire hazretlerinden izin istiyorsun. O adam ayak ağrısıyla kalbi ilişkilendirebildiği için doktor zaten. Herkes kendi işini en güzel şekilde yapsa ne güzel olacak.
Türkçe
35
71
3.1K
254.7K
†
@neverleavemebe·
@nuhuyanik01 @SedatAtlas79 benim hastanede nöbette olmadığım gün benim adıma giriş açılmış bir tane de değil, enjeksiyon için giriş yapılmış ben evde uyuyorum o sırada, bunların hepsini tek tek kontrol edip düzelttirmem mi lazım? yine kime sorarak alındığı belli olmayan baştan savma bir karar
Türkçe
1
0
5
309
Nuh
Nuh@nuhuyanik01·
@SedatAtlas79 Sedat bey onay zaman kaybı kadar değil kısa bir zaman toplu onay yapabilir.üç beş dakika aylık bazda
Türkçe
6
0
0
2.6K
Uzman Mutemet (Sedat ATLAS)
Uzman Mutemet (Sedat ATLAS)@SedatAtlas79·
T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan “Sağlık Hizmetlerinin Faturalandırılmasında Hekim Onayı” konulu düzenleme ile hekimlere, MEDULA sistemi üzerinden her bir işlem için ayrıca e-imza onayı yükümlülüğü getirilmiştir. Hekimler zaten: * Muayene, ameliyat ve tüm tıbbi işlemleri kendi dijital kimlikleriyle sisteme kaydetmekte, * Reçete ve raporlarda e-imza kullanmakta, * Çok katmanlı idari ve mali denetim süreçlerinden geçmektedir. Buna rağmen aynı işlemler için ay sonunda tekrar tekrar onay istenmesi; ▪️ Mükerrer iş yükü oluşturmakta, ▪️ Hekimi hasta başından uzaklaştırmakta, ▪️ İdari süreçleri hekimin üzerine yıkmakta, ▪️ Hukuki ve cezai sorumluluğu tek taraflı artırmaktadır. Hekimin görevi faturalama denetimi değil, sağlık hizmeti üretmektir. Bu uygulama mevcut haliyle sürdürülebilir değildir. Sağlık hizmetinin niteliğini ve erişilebilirliğini riske atmaktadır. HEKİM-SEN olarak; ✔️ MEDULA ön incelemesinin idari birimlerce yapılmasını, ✔️ Şüpheli dosyaların hekime yönlendirilmesini, ✔️ Tek e-imza ile entegre sistem altyapısına geçilmesini talep ediyoruz.
Uzman Mutemet (Sedat ATLAS) tweet media
Türkçe
16
78
448
64.2K
†
@neverleavemebe·
@koraytopcu yeni üretilen spekulumun yaygınlaşmama sebebi erkek egemen toplummuş AHAJSJWOEKWKRZ gerçekten sosyal medyada yaşamaktan beyniniz eriyor ya
Türkçe
0
0
4
1.5K
†
@neverleavemebe·
@obsgynefe @tibbiyelisozluk yoğun yapmasam nasıl öğrenecektim ne demek ya :D bir acilcinin 250 hasta içinden acil hastayı bulacağım diye göt yırtmasaydım nasıl öğrenecektim? demesiyle aynı şey saçma sapan argüman sunmayın, klinikte bir dolu öğrenilecek iş var pansuman ve sonda bunlardan değil emin olun :D
Türkçe
0
0
5
498
efe
efe@obsgynefe·
@tibbiyelisozluk Burada yanlış olan nedir anlayamadım? Bunlar zaten intörnün ve asistanın görevi değil midir? Yoksa nasıl öğrenecekler? Ben Türkiye’nin en yoğun kliniklerinden birisinde kadın doğum asistanlığı yaptım. Yoğun yapmasam nasıl öğrenecektim? +++
Türkçe
9
0
18
5.1K
Tıbbiyeli Sözlük
Tıbbiyeli Sözlük@tibbiyelisozluk·
Değerli baş hekimler, Siz sırf günü kurtaracaksınız diye ASİSTAN HEKİMLERE (BRANŞ HEKİM ASİSTANI ! DEĞİL ) ANGARYA İŞ YÜKLEMEYE KALKARSANIZ BUNUN ADI SANIRIM MOBBİNG OLUR,SİZİN ADINIZ DA MOBBİNGÇİYE ÇIKAR.. AMAN HA SAKIN HA.. SONRA İFŞA OLURSUNUZ FİLAN.. DİKKATLİ OLUN BENCE..
Tıbbiyeli Sözlük tweet media
Türkçe
44
74
539
74.5K
†
@neverleavemebe·
@parafesorfinans @ZamHaberAjans 8-9 saat sonra en uç yan dal uzmanına bile randevu bulabiliyorken 2 yıldır ağrısı olan adamın acile gelip 'sallanmayı' beklemesi :D senden bir de finans tavsiyesi alan mı var amk
Türkçe
0
0
4
224
Hisse Parafesörü
Hisse Parafesörü@parafesorfinans·
@ZamHaberAjans Belki bugün dayanamayacak seviyeye gelmiştir. Bazı yüzsüz kendini bir şey sanan doktorların bu tribal enfeksiyonlu hareketlerine de ayar oluyorum. Sanki çok doğru düzgün bakıyorlar da, gittik gördük kaç tanesi sallayıp duruyor.
Türkçe
10
0
134
8.2K
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
2 yıldır bel ağrısı çeken hastanın acile gelmesini paylaşan acil doktoru, aralarında geçen sohbeti sosyal medyada paylaştı.
Türkçe
43
8
449
166.8K
†
@neverleavemebe·
@benoktae @Domatiskoyan @pinocuq sizden ricam birkaç ay önce yaptığınız birkaç saatlik acil ziyaretinize dayanarak genelleme yapmayı bırakmanız, bu anlatılan olaylar size küçük geliyor farkındayım ama yaşayan bilir yaşayan anlar, burada cümle kurmaya çalışmaktan çok daha zor şeyler
Türkçe
2
0
0
46
†
@neverleavemebe·
@benoktae @Domatiskoyan @pinocuq ben acil servis nöbetinde gece 3te 50 saattir uyuyamıyorum diyen hasta muayene ediyorsam, bir bacağım diğerinden daha kısa gibi diyerek hasta ambulansla hastaneye gelebliyorsa inanın bunlar hastanın suçu değil bunun önünü alamayan sistemin suçu
Türkçe
1
0
2
52
pino
pino@pinocuq·
bu hastalara biri dur desin. boğuldum artık. sinir katsayım hat safhada. çok sakinim ama hiç sakin değilim. içten içe beni yiyip bitiriyo bu iş. tükeniyorum. maaşının da amk. BEN DOKTORLUK YAPMAK İSTİYORUM. yeter ya.
Türkçe
32
25
1.2K
114.2K
†
@neverleavemebe·
@bozothekng @lallikow @BurakSomkaya reis katılıyorum bizim meslekte 'dallama' tabir edebileceğimiz iletişim sıkıntısı olan insan çok ama şu 2 dakikalık videodan öyle şeyler söylendi ki doktora, yazık aq harbiden üzülüyorum konuşanların %90ı şu ortamda 24 saat dayanamaz, kimseye de anlatamıyorsun bunu
Türkçe
0
0
2
76
Burak Somkaya
Burak Somkaya@BurakSomkaya·
- Bana hava ver + Kullandığın ilaç var mı? - Bana hava ver + Kronik bir rahatsızlığın var mı? - Bana hava ver Yandaki kişi Doktora küfür eder. Doktor kalem fırlatır. Sonuç Doktor görevinden alınır. Sebep; Hastaya gereksiz ilaç vermedi, sülalesine küfür eden ergene kalem attı
GZT@gztcom

🔴KOAH hastasına hakaret nedeniyle disiplin cezası alan doktor, istifa etti 📌Horasan Devlet Hastanesi'nin acil servisine solunum sıkıntısı yaşadığı gerekçesiyle müracaat eden KOAH hastası Cumhur Tunç'a (68), hakaret edip, tedavi uygulamadığı iddia edilen, yanındaki oğluna kalem fırlattığı görülen Dr. K.Z.M.'ye aylık kesme cezası verilerek görev yeri değiştirildi 📌Dr. K.Z.M., ceza sonrası görevinden istifa etti

Türkçe
207
275
6K
570.7K
†
@neverleavemebe·
@bozothekng @lallikow @BurakSomkaya haklı çıkmak için kabullenmiyorsun diyorsun hala, gece nöbetlerde textbook okuyan ben miyim sen misin nerden geliyor bu özgüveniniz ya keşke oturup bir kahve içebilsek seninle
Türkçe
0
0
2
100
†
@neverleavemebe·
@bozothekng @lallikow @BurakSomkaya abi aynı şeyden bahsediyoruz :DD spo2si doktorun önündeki kağıtta yazıyor diyorum acil müdahale gerekiyor olsa zaten hastayı rese çekelim oksijen açalım arkadaşlar diye order verirdi doktor diyorum nesini anlatamadım?
Türkçe
1
0
2
80