Nimet

10 posts

Nimet

Nimet

@nimetlim

Katılım Ağustos 2025
65 Takip Edilen0 Takipçiler
Nimet
Nimet@nimetlim·
@Busradde_ İyi gün dostları pusuda bekliyordu gün doğdu. Maçı yense en iyi yenilse en kötü. İtidali bulamayan itibar suikastçileriyle kaynıyor ortalık.
Türkçe
0
0
2
111
Büşra Dede
Büşra Dede@Busradde_·
Arda Güler’in maç sonucu yaptığı açıklama: “Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Tüm halkımızdan özür dileriz.” #MilliTakım
Türkçe
35
7
207
11.4K
Nimet
Nimet@nimetlim·
@Ebru_ucarr Çok şükür aklı başında vicdanlı bir yazı gördüm. İnsanlar yenilgi şoku ile akıl şirazelerini kaybetmiş gibi davranıyorlar, ben bu zavallılara maçtan daha çok üzülüyorum! Futbolcuların itibarlarına bu kadar yersiz hakaret etme haddini nerden alıyorlar? Pes.
Türkçe
0
0
2
155
Ebruu🇹🇷
Ebruu🇹🇷@Ebru_ucarr·
Biz var ya, başlı başına bir linç ülkesiyiz. Turnuvanın başında tüm futbolcuları yere göğe sığdıramadık. “Altın çocuklar”, “bizim çocuklar”, “hadi gençler” dedik; övgüler havada uçuştu. Ama takım elenince aynı insanlara demediğinizi bırakmadınız. Tiplerinden girip sülalelerinden çıktınız. Hakaretler, küfürler, tehditler havada uçuşuyor. Eleştiri yapmak başka, insanları hedef göstermek başka. Ahlak adı altında yapılan şey çoğu zaman eleştiri değil, düpedüz linç kültürü. Bu insanların da bir ailesi, bir hayatı, bir onuru olduğunu bazen unutuyorsunuz. Turnuvaya girerken kazanmak kadar kaybetmenin de ihtimaller arasında olduğunu hepimiz biliyorduk. Burada kimseyi savunmanın ya da haklı çıkarmanın derdinde değilim. Sonuçta onlar bu vatanın evlatları. Her şeye rağmen göğüslerinde ay yıldızlı formayı taşıdılar. Küfür etmeden de, aşağılamadan da eleştiri yapılabilir.
Türkçe
21
7
86
3.8K
Nimet
Nimet@nimetlim·
@sevdaturkusev Arda gol atsaydı dünyanın en iyisi derdi herkes. Bi tutarlı olun. Yenilince neden en kötü oluyor! İyi gün dostları bi sakin olun 😊
Türkçe
3
0
2
321
sevda turkusev
sevda turkusev@sevdaturkusev·
Arda Güler: Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda daha iyisini yapacağız, ben de Milli Takım kariyerimde bu turnuvayı unutturabilmek için elimden geleni yapacağım.
Türkçe
134
19
381
30.7K
Nimet
Nimet@nimetlim·
@forzacimbom Buraya kadar gelmekte başarı ama iyi gün dostları bunu göremez, düşünce saldırmak için bekler şu anda olduğu gibi. Ben gurur duyuyorum ve teşekkür ediyorum…
Türkçe
1
0
0
1.9K
Forza Cimbom
Forza Cimbom@forzacimbom·
Hakan Çalhanoğlu: "Kendimizle gurur duymamız gerekiyor. Nerelerden nereye geldik."
Forza Cimbom tweet media
Türkçe
1.5K
25
802
4.1M
Nimet
Nimet@nimetlim·
@trtspor Çoğu İnsan hep bekler boş konuşur boşver Arda, buraya kadar gelmekte bir başarı, teşekkür ediyorum.
Türkçe
0
0
0
605
TRT Spor
TRT Spor@trtspor·
🗣🎙 Arda Güler: Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda daha iyisini yapacağız, ben de Milli Takım kariyerimde bu turnuvayı unutturabilmek için elimden geleni yapacağım.
Türkçe
1.2K
72
2.6K
1.8M
Nimet
Nimet@nimetlim·
@trtspor Teşekkürler yine de… Buraya kadar gelmekte bir başarı..
Türkçe
0
0
0
132
TRT Spor
TRT Spor@trtspor·
🗣🎙 Uğurcan Çakır: Tüm ülkemizden özür diliyorum. Onları gururlandırmak isterdik ama başaramadık.
Türkçe
394
8
273
282.2K
Nimet
Nimet@nimetlim·
@dijital_baba Bu tür küçümsemeleri size hiç yakıştıramıyorum. İnsan nihayet. Hata da yapsa böyle söylemek hiç uygun gelmiyor bana.
Türkçe
0
0
0
9
Nimet
Nimet@nimetlim·
@ysmnksknsvm @kolifa06 Naif diye yazılmaz. Nahif diye yazılır. Madem eleştiri yapacaksınız doğrusunu yazın.
Türkçe
0
0
1
90
yaseminkeskin
yaseminkeskin@ysmnksknsvm·
@kolifa06 çok itici biri, ayrıca naif derken a harfi uzatılmaz. eline mikrofon alıp sahnelere çıkan kişi de önce kelimeleri düzgün telaffuz etsin.
Türkçe
4
0
8
2.2K
kolifa
kolifa@kolifa06·
Seviyorum bu adamı
Türkçe
47
107
4.5K
111.5K
Nesrin Sıkıcı
Nesrin Sıkıcı@NesrinSIKICI·
@kolifa06 Naif keşimesini hatalı telaffuz ediyor , komik de değil maalesef
Türkçe
1
0
3
2.1K
Nimet
Nimet@nimetlim·
@Ferhatarslandr İnternetin fişi tüm dünyada çekilir umarım. Nerdeyse herkes kendini kaybetti…
Türkçe
0
0
7
356
Doç. Dr. Ferhat Arslan
Doç. Dr. Ferhat Arslan@Ferhatarslandr·
Biraz internet ve elektrik kesintisi Açlık ve ölüm korkusu Bize belki de insanlığımızı getirecek Çocuklar baba ana nediri, kadın kocanın kıymetini, koca hanı olan hanımını, komşu komşunun külünü bilecek. Belki de olması gereken olacak. Bilinmez.
Türkçe
15
33
494
15.2K