@Busradde_ İyi gün dostları pusuda bekliyordu gün doğdu. Maçı yense en iyi yenilse en kötü. İtidali bulamayan itibar suikastçileriyle kaynıyor ortalık.
@Ebru_ucarr Çok şükür aklı başında vicdanlı bir yazı gördüm. İnsanlar yenilgi şoku ile akıl şirazelerini kaybetmiş gibi davranıyorlar, ben bu zavallılara maçtan daha çok üzülüyorum! Futbolcuların itibarlarına bu kadar yersiz hakaret etme haddini nerden alıyorlar? Pes.
Biz var ya, başlı başına bir linç ülkesiyiz.
Turnuvanın başında tüm futbolcuları yere göğe sığdıramadık. “Altın çocuklar”, “bizim çocuklar”, “hadi gençler” dedik; övgüler havada uçuştu.
Ama takım elenince aynı insanlara demediğinizi bırakmadınız. Tiplerinden girip sülalelerinden çıktınız. Hakaretler, küfürler, tehditler havada uçuşuyor.
Eleştiri yapmak başka, insanları hedef göstermek başka. Ahlak adı altında yapılan şey çoğu zaman eleştiri değil, düpedüz linç kültürü.
Bu insanların da bir ailesi, bir hayatı, bir onuru olduğunu bazen unutuyorsunuz.
Turnuvaya girerken kazanmak kadar kaybetmenin de ihtimaller arasında olduğunu hepimiz biliyorduk. Burada kimseyi savunmanın ya da haklı çıkarmanın derdinde değilim.
Sonuçta onlar bu vatanın evlatları. Her şeye rağmen göğüslerinde ay yıldızlı formayı taşıdılar.
Küfür etmeden de, aşağılamadan da eleştiri yapılabilir.
Arda Güler: Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda daha iyisini yapacağız, ben de Milli Takım kariyerimde bu turnuvayı unutturabilmek için elimden geleni yapacağım.
@forzacimbom Buraya kadar gelmekte başarı ama iyi gün dostları bunu göremez, düşünce saldırmak için bekler şu anda olduğu gibi. Ben gurur duyuyorum ve teşekkür ediyorum…
🗣🎙 Arda Güler: Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda daha iyisini yapacağız, ben de Milli Takım kariyerimde bu turnuvayı unutturabilmek için elimden geleni yapacağım.
Biraz internet ve elektrik kesintisi
Açlık ve ölüm korkusu
Bize belki de insanlığımızı getirecek
Çocuklar baba ana nediri, kadın kocanın kıymetini, koca hanı olan hanımını, komşu komşunun külünü bilecek. Belki de olması gereken olacak. Bilinmez.