mostafa
515 posts

mostafa
@noone102789
Be you and don't be a copy of others
Katılım Nisan 2022
153 Takip Edilen18 Takipçiler

200 جنية انستاباي + اشتراك شهر كاس العالم للي هيتوقع من اللاعب الي هيسجل اول هدف في مبارة اليوم
برعاية السيرفر الاقوى @Arenastore4us

Doha, Qatar 🇶🇦 العربية

@ciirusclouds @football_li5 اعتقد عدم الاحتفال بيخلي موقفه افضل
من انه يحتفل
العربية

@football_li5 ليه ماخذين الجنسية وساحبين على منتخبهم دامهم بيسوين فيها اخلاق بعد الهدف
العربية

@ak4e4 @football_li5 مش كل الناس متوفر لها ظروف المعيشة الجيده زي دول الخليج
العربية

@Bojjaan_Krikc مش لما نكسب الاول ماتش فى المونديال الاول
+عوز تلعب كرة بواحد من كفر الدوار
العربية

@Joooo_Ayman @Ahmed19LFC مش ذكاء من اداره السيتي
انتوا بتدفعوا مرتبات كبيره جدا
العربية

@Ahmed19LFC ريان شرقي بـ 45 مليون بس ❤️
جيهي بـ 20 مليون بس ❤️
العربية

@Aywa_anaBen0a اعتقد والعلم عند الله شكل في الشوط الثاني ده اللي هنبدا بيه ضد بلجيكا
العربية

دي حاجة الناس محتاجة تعرفها … طالما القرار اتاخد نرمي الي فات ونبص على الي جاي ونتمنى الأمور تتعدل للأحسن .. إنما الي هيستنوا خسارة الفريق عشان يشمتوا ومدعين الحنكة دول مش مشجعين دي ناس مشخصنة جامد
Chris Williams@Chris78Williams
🧵 My own personal view: draw a line under everything, the choice is made, go again in August with one huge swell of support. We can’t go into a new season hoping for failure to say “I told you so”, nor should people circle like vultures in anticipation.
العربية

@Aywa_anaBen0a جامد اوى شكلة
بس في لاعبين اخوات قبل كده لعبه في نفس المستوى؟
العربية

@EMADBENESA النمره اللي عملها سلوت على تين هاج في ماتش 3-0 غلته
ابو تريكة شخص فلاح
الفلاح ما يحبش اي حد عنده شخصية
العربية

مبروك عليهم ولكن يامهرج يلي تكييل بمكيالين موسم الماضي ليفربول فاز بخط هجوم نونيز ودياز عادي جدا الفرق هالموسم تقول أرسنال يستحق
والموسم الماضي تقول ليفربول لا يستحق فقط لانه بداية الموسم قلت سلوت مش حيرفع دوري وف الأخر رفعه على خشمك وبين انك مهرج مش محلل ف لهذا ريحنا من هبدك انت والقناة ل موظفاتك وزعجتنا بيك
كأس العالم™@TrendEPL
🚨🚨🚨🚨محمد أبو تريكة ساخرًا: آرتيتا خد دوري بخط هجوم مارتينلي و تروسارد وغيوكيرس و ساكا ينهار ابيض.
العربية

@Waleed_AlRamahi ضروري لا مين كمارا
وظهير ديناميكى يلعب بالقدمين
بالسترا أو كادي أوغلو
ومدافع يساري يقدر يلعب ظهير
العربية

والله مايضحكني الا الي يبي ينتصر لرايه كل شوي ويشغلنا يقول شبيحة سلوت ويجلس يشبح لكلوب يعني هاه شوفوني صح وانتو غلط
اي شخص يمدح سلوت كان بفترته الاولى وفعلا كان ممتاز خصوصا باول 6 شهور سالفة تجلس كل شوي تحاول تتصيد ع الناس انت طفل وجالس تثبت لنا صغر عقلك
مافيه احد حاليا يمدح سلوت لانه سيء لكن تغلط على الناس كل شوي وتحلب موضوع سلوت وكلوب انت سبك والله الله يرزقك محتوى احسن من الغثى ذا والتصنع الي تعيشه
العربية














