Sabitlenmiş Tweet
ْ
209.8K posts

ْ retweetledi
ْ retweetledi
ْ retweetledi
ْ retweetledi

فكري بالنقاب شكلك مرا حلو 🥹
Alex cabot@onmyJY
"وين احنا بشاونطن" "وين اغراضها" "عيالنا/بناتنا" "يعني صار عادي؟" "على ايامي"
العربية
ْ retweetledi
ْ retweetledi
ْ retweetledi
ْ retweetledi

They told me that the aespa lemon era is flopping lol
Pop House@_PopHouse
Highest first day sales of albums by kpop girl groups in 2026 so far:
English
ْ retweetledi
























