asekaccoww 🐈

6.2K posts

asekaccoww 🐈 banner
asekaccoww 🐈

asekaccoww 🐈

@ofasekaof

sorunluyum dedim, dedi super!

Katılım Temmuz 2023
298 Takip Edilen685 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
asekaccoww 🐈
asekaccoww 🐈@ofasekaof·
benim yanmaktan yana yok endisem
Türkçe
0
1
29
8.5K
asekaccoww 🐈
asekaccoww 🐈@ofasekaof·
Yazın acık ara en iyi hitini vermişler hayatımıza hos geldınız ya
Türkçe
0
0
3
85
mstf
mstf@mstfyim·
bizim göndermelerin gizlilik
mstf tweet media
Türkçe
4
4
477
20.9K
asekaccoww 🐈
asekaccoww 🐈@ofasekaof·
Yılların acısını söküp atardık yanında ben olsaydım
Türkçe
0
0
3
114
asekaccoww 🐈
asekaccoww 🐈@ofasekaof·
@gokceism oglum bu sorularda kesın sayıya bakmayacaksınız kı ortalama verılerı ınceleyeceksınız, hangı ayda degıl hangı mevsımde en cok yagıs almıs, ortalama sıcaklık max kac olmus mın kaca dusmus degerlendırıp gecıceksın
Türkçe
0
0
3
299
gece
gece@gokceism·
Handan sorusu MEB kitabına göre iptal ediliyorsa, Coğrafya sert karasal sorusu da iptal edilmeli. ​ÖSYM grafiğinde en az sıcaklık -20’yi geçiyor, MEB'de -10 derece. Sınavda en çok yağış 7. ayda, MEB'de 8. ayda. Yağış en fazla ÖSYM'de 50-100mm MEB'de 150mm. #yks26
gece tweet mediagece tweet media
Türkçe
147
41
1.2K
181K
zehra🇹🇷
zehra🇹🇷@everythingzeraa·
hala o hocayı izleyen var mı ya kadir hoca yeter de artar bile
Türkçe
5
1
88
5K
asekaccoww 🐈
asekaccoww 🐈@ofasekaof·
KALBİM SENLEYKEN KÜT KÜT ATIYO KÜT KÜT ATIYO
Türkçe
0
0
5
205
asekaccoww 🐈
asekaccoww 🐈@ofasekaof·
Aynen kardesım bende zara larsson falan dınlıyorum
Türkçe
0
0
5
157
lina🩸
lina🩸@linasacc1·
@ofasekaof +kırık obp😂💕 beni yok etmeye calisiyorlar
lina🩸 tweet media
Türkçe
1
0
1
154
znts
znts@zntswashere·
@Xmaxi287 bu eleman dediğin mstf hoca efendidir yalnız hırt adam
Türkçe
1
0
2
249
irgat
irgat@irgat01·
su soruyu dogru yaomisim aq
irgat tweet media
Türkçe
29
0
130
26.2K
N3hir
N3hir@deliyimlanben11·
@ofasekaof @irgat01 Aynısını bulup cos2x işaretledim my name is sığr pro
Türkçe
1
0
0
21
İlayda🪩
İlayda🪩@ilaylammlom·
İlk mezunların obp güncellemesine gerek var mı
Türkçe
19
0
230
61K
asekaccoww 🐈
asekaccoww 🐈@ofasekaof·
@psikolojistiyor Bıldıgım kadarıyla her dersın yapılabılme oranına gore ıslıyor buna gore ders bazında bı katsayı alınıyo ve puan hesaplarken bu kullanılıyor
Türkçe
0
0
0
560
psikoloğumsu
psikoloğumsu@psikolojistiyor·
Standart sapma nasıl işliyor, soru bazında mı branş bazında mı etkiliyor? Bilgisi olan var mı?
Türkçe
11
0
26
9.5K