ολγα

1.3K posts

ολγα

ολγα

@olgast30

Katılım Mayıs 2014
359 Takip Edilen162 Takipçiler
ολγα
ολγα@olgast30·
@n_palaiopanou @nitsatrichaki @Jocoon5 δολοφονίες είναι και τα δύο..απλά σαν κομματόσκυλο που είστε δεν το δέχεστε
Ελληνικά
1
0
0
13
Nena Palaiopanou
Nena Palaiopanou@n_palaiopanou·
@olgast30 @nitsatrichaki @Jocoon5 Μην μας το λέτε.. Και τι ακριβώς εξισώνετε; Μια δολοφονία από τρομοκράτη με ένα τροχαίο δυστύχημα; Αφού δεν ντρέπεστε, τι να πω.. x.com/i/status/20679…
Nena Palaiopanou@n_palaiopanou

Αρχικά, τι σχέση έχει η κα Μπακογιάννη @Dora_Bakoyannis & την αναφέρετε; Δεν ήταν καν στο αυτοκίνητο μέσα η γυναίκα. Έλεος με την λάσπη σας. Ναι, δικάστηκε & καταδικάστηκε σε 3 έτη ποινή φυλάκισης με αναστολή. Και σε αυτό -για να σας προλάβω- ευθύνεται η νομοθεσία ΣΥΡΙΖΑ, με την οποία δικάστηκε.

Ελληνικά
2
0
0
25
Georgia Ilia
Georgia Ilia@Jocoon5·
Μια αξία κόρη ,αξιοπρεπείς.. όλα αυτά τα χρόνια δεν επενέβη πουθενά... Αλλά μπορώ να αντιληφθώ πλήρως τι εννοεί...
Ελληνικά
5
8
58
2.2K
nitsatrichaki
nitsatrichaki@nitsatrichaki·
@Jocoon5 @n_palaiopanou Ο οδηγός της μητέρας της που σκότωσε το παλικάρι μπροστά στην βουλή, τι απέγινε ?Αυτό το παλικάρι δεν ήταν άνθρωπος?Άνθρωπο σκότωσε ο οδηγός της και έπρεπε να μείνει φυλακή, σε όλη του την ζωή. Είναι φυλακή άραγε?
Ελληνικά
2
0
1
67
ολγα
ολγα@olgast30·
@Jocoon5 θέλει Η το αξιοπρεπεις και ανάθεμα αν ξέρεις και εσύ και η κόρη τι σημαίνει η λέξη αυτή
Ελληνικά
0
0
0
37
ολγα retweetledi
Maira
Maira@67Morgana·
Ασχολείστε με τι αυτοκίνητο πήγε η Καρυστιανού στο νοσοκομείο που είναι γιατρός κ εργάζεται κ δεν ασχολείστε με το ΚΩΛΟΣΟΓΟ που σας έχει αφήσει χωρίς δόντια να μην μπορείτε ούτε το σανό που σας ταΐζει να φάτε 🤡
Ελληνικά
6
173
740
8.2K
ολγα
ολγα@olgast30·
Λατρεύω λαδερά αλλά το σημερινό είναι καθαρά να προωθήσει ο Νικος Θωμας τη συνεργασία του με το λάδι Μολών Λαβε ...το έχω αγοράσει πριν λίγα χρόνια δεν είναι και κάτι σπουδαίο #MasterChefGR
Ελληνικά
0
0
10
486
ολγα
ολγα@olgast30·
@Athin06956611 ευτυχώς που σώζονται τα κομματόσκυλα ...αυτό μας φτάνει
Ελληνικά
0
0
0
12
Athinα
Athinα@Athin06956611·
@olgast30 Δε θα είχε σωθεί.
Ελληνικά
1
0
0
14
ολγα
ολγα@olgast30·
ποιοSafe House μωρέ? η Κυριακή Γρίβα μαχαιρώθηκε έξω απο το αστυνομικό τμήμα..βγάλτε το σκασμό πια με τόσες μπούρδες που λέτε #fosstotounel
Ελληνικά
1
0
10
257
ολγα
ολγα@olgast30·
@Athin06956611 ναι φταίει ότι δεν είχε panic buttom kai safe house αλλως θα είχε σωθει...την παλεύεις ?
1
0
0
19
Athinα
Athinα@Athin06956611·
@olgast30 Μαχαιρωθηκε πισώπλατα έξω απ το αστυνομικό τμήμα, στο πεζοδρόμιο φεύγοντας. Ούτε ο διπλανός δεν μπόρεσε να αντιδράσει.
Ελληνικά
1
0
0
25
ολγα
ολγα@olgast30·
@sult190671474 @apo_elena48466 Μαφία κανονική είναι εκεί κάτω...έχω καταγωγή και είναι γνωστά αυτά...κράτος εν κράτει επικρατεί
Ελληνικά
0
0
1
14
sult1906
sult1906@sult190671474·
@apo_elena48466 είχα ακούσει διάφορα για την Ντόρα στην Κρήτη... κανονικά νταβατζιλίκι
Ελληνικά
1
0
1
81
sult1906
sult1906@sult190671474·
Ποιοι πολιτικοί είναι από πίσω; #fosstotounel
Ελληνικά
1
0
7
857
ολγα
ολγα@olgast30·
@sult190671474 ένας που υπήρχε τον έφαγαν...Καραιβαζ και κανείς συνάδελφος σε εισαγωγικά δεν τόλμησε να το πιάσει το θέμα...φράγκα να βγάζουν και όλα καλά
Ελληνικά
0
0
3
23
sult1906
sult1906@sult190671474·
@olgast30 δεν υπάρχει ούτε ένας δημοσιογ΄ραφος τέτοιος, όλοι σκουλήκια του συστήματος είναι.
Ελληνικά
1
0
3
28
ολγα
ολγα@olgast30·
όταν βρείτε τα κότσια να αποκαλύψετε τα πολιτικά πρόσωπα που κρύβονται πίσω μονίμως σε όλα ,τότε θα λέγεστε δημοσιογράφοι...τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε #fosstotounel
Ελληνικά
1
0
22
403
ολγα
ολγα@olgast30·
@mulatu188 butavete αλοιφή με επιφύλαξη πάντα, ρώτα και το φαρμακοποιο...την είχα χρησιμοποιήσει στα χέρια μου σε αντιστοιχη περίπτωση και με ανακουφισε...
Ελληνικά
0
0
1
346
Nellie Oleson
Nellie Oleson@mulatu188·
η μανα μου εχει παθει εκζεμα σε βαθμο κακουργηματος, βγαζει αιμα στο μισο μπουτι, δεν πιανει τιποτα απο φαρμακευτικη αλοιφη καμια ιδεα εχετε? της εχω βαλει Fissan και Bepanthol Eczema
Ελληνικά
66
1
47
14.6K
ολγα
ολγα@olgast30·
@Akamatra1 εγώ έχασα τους γονείς μου το 20 και δεν είχα λεφτά να τους θάψω...ακόμα πιο τραγικό
Ελληνικά
0
0
0
47
Ακαμάτρα
Ακαμάτρα@Akamatra1·
Ο άλλος έχασε τον γιο του στο εξωτερικό και δεν μπορούσε να επαναπατρίσει τη σορό λόγω capital control. Τραγικό #stoxiliosto
Ελληνικά
1
2
23
1.3K
ολγα
ολγα@olgast30·
@FEMNA110064 «όσο μακριά και να πετάξεις η αγάπη μου θα σε φτάνει» με αυτή τη φράση και μόνο τα είπε όλα
Ελληνικά
0
0
20
3.1K
FEM🖕NA
FEM🖕NA@FEMNA110064·
Ο Τραϊανός δεν έφυγε ποτέ από το νοσοκομείο. Αρνήθηκε να βάλει αποκλειστική γτ εκείνος την έπλενε και της μιλούσε. Οι γιατροί τον παρακάλεσαν να την αφήσει να "φύγει" στο τέλος κ να μην την κρατάει πια. Αυτή η αγάπη πρέπει να εκθειάζεται γτ είναι σπάνια. Και κρατάει για πάντα.
FEM🖕NA tweet media
Ελληνικά
28
300
2.9K
76.9K
ολγα
ολγα@olgast30·
@fyahroots στύψε ένα λεμόνι και πιες το
Ελληνικά
0
0
1
153
Black Uhuru 🍉🤜🤛✌🍉
Για πείτε....θα ζήσω ή να αρχίσω να σας χαιρετάω έναν έναν 🤟🏽
Black Uhuru 🍉🤜🤛✌🍉 tweet media
Ελληνικά
36
5
43
6.6K
Στάθης Δρογώσης
Στάθης Δρογώσης@stathisdrogosis·
είδα λίγα πλάνα και πιστεύω ότι ο τύπος είναι κανονικός προδότης και πράκτορας.Πιστευω επίσης ότι σίγουρα τον παρακολουθούν τουλάχιστον άλλα δύο κράτη.Ειναι ένας προδότης κανονικός εμμονικος και πληρωμένος κιόλας
Ελληνικά
17
23
252
32.4K
Apostolis
Apostolis@__Apostolis__·
@olgast30 @gio_Kk23 Μιλάω εκ πείρας που έχω δει πάμπολλους αριβίστες πολιτικάντηδες, να μην έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο καί νά πατούν επί πτωμάτων για μιά... πολιτική καριέρα. Ε, αυτή η... "κυρία" το κάνει στην κυριολεξία. Πατάει επί τού πτώματος τού παιδιού της !
Ελληνικά
1
0
0
9
Giorgos_K.K.
Giorgos_K.K.@gio_Kk23·
Υπάρχουν πολλά «πολιτικά τίποτα» που έχουν την επικοινωνιακή δυνατότητα να αυτοπροβάλλονται ως «κάτι». Κανένα από αυτά τα «τίποτα» όμως δεν έχει υπάρξει τόσο «τίποτα» και στην επικοινωνία ταυτόχρονα ‼️ Η #Καρυστιανού είναι πιο «τίποτα» από όσο φαίνεται.
Ελληνικά
26
85
387
6.4K
ολγα
ολγα@olgast30·
@__Apostolis__ @gio_Kk23 μιλάς εκ πείρας σαν γονιός που έχει χάσει παιδί και το λες με τόση σιγουρια?
Ελληνικά
1
0
0
8
Apostolis
Apostolis@__Apostolis__·
@gio_Kk23 Η... χαροκαμένη μάνα που επιχειρεί να χτίσει πολιτική καριέρα πατώντας πάνω στον τάφο τού σκοτωμένου παιδιού της ! Ντροπή και αηδία μόνο...
Ελληνικά
2
0
5
55
ολγα
ολγα@olgast30·
@Julian_Free_ μα ο κάθε πικραμένος υπάρχει ήδη στη βουλή και μας πηδάνε στου ξαναλέω...αν εσύ νιώθεις απειλή από έναν καμένο τύπο που ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΙ δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο.εγώ χτυπάω το κατεστημένο με το να μην μασάω ότι να θέλουν να μου πασάρουν...και αυτός ο τύπος δεν θα βγει
Ελληνικά
0
0
0
6
Julian Free
Julian Free@Julian_Free_·
@olgast30 εσύ πως χτυπάς το κατεστημένο; βρίζεις τον Μητσοτάκη στο τουίτερ ;
Ελληνικά
1
0
0
7
Julian Free
Julian Free@Julian_Free_·
Μέλος του κινήματος Καρυστιανού θα κατέβει με την καμπάνια "ψηφίστε με μην σας γ...σω"
Julian Free tweet media
Ελληνικά
5
4
16
643
ολγα
ολγα@olgast30·
@Julian_Free_ γράψε και άλλα τότε..βρήκες την αιτία του κακού...έναν βλάκα που κάποτε έλεγε μαλακίες..θα το χτυπήσουμε έτσι το κατεστημένο σύντροφε
Ελληνικά
1
0
0
5
Julian Free
Julian Free@Julian_Free_·
@olgast30 πόσο μάλλον σε ένα κίνημα που ξεκίνησε από την κρατική δολοφονία των Τεμπών τώρα που το ξανασκέφτομαι και λίγα έγραψα
Ελληνικά
1
0
0
11