Özcan Oğuz

976 posts

Özcan Oğuz banner
Özcan Oğuz

Özcan Oğuz

@ooguz

🏴 antifaşist 🌈 • free software activist @oydorgtr • @hackerspaceist • Fenerbahçe SK • TA2GNU • 0x3D975818 • kadıköy maarif • boun

Kadıköy, İstanbul Katılım Mayıs 2017
346 Takip Edilen603 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
Enjoy, I'm vaccinated! Sonunda, maalesef ki Türkiye'de olmayan, Gardasil 9 HPV aşımı oldum. Her ne kadar özellikle kadınlara ve diğer rahmi olanlara tavsiye ediliyor olsa da, herkes için #HPVaşısı çok önemli; hem kendimizi hem de partnerlerimizi korumak için. ⤵️
Özcan Oğuz tweet media
Türkçe
2
1
30
0
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
Kırk yıllık uyuşturucunun adı ne ara "yasaklı madde" oldu, ben bir şeyi mi kaçırdım? Ne kadar gazete, televizyon, medya kuruluşu ve bunların kafasının kayyımı olduğu kişi varsa yek avaz "yasaklı madde" ifadesini kullanıyor, nereden çıktı bu saçmalık?
Türkçe
1
0
4
446
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
sana geldim. gelmeyecektim. gelmemem için elli tane sebep saydım ama sebepleri saydıkça fark ettim ne kadar çok gelmek istediğimi
Özcan Oğuz tweet media
Türkçe
0
0
7
125
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@mertssmnoglu YunoHost'tayım ne zamandır, rakı masasında laf yemeden Jenkins kurup ayarlamışlığım oldu 5 dk'da sayesinde; çok memnunum
Türkçe
0
0
0
53
Mert Şişmanoğlu
Mert Şişmanoğlu@mertssmnoglu·
Self-hosted toolların kullanımı ve kurulumu kolay olması gerekiyor, karmaşık ve ağır olmamalılar. Bazen amacından şaşılıyor.
Türkçe
5
1
11
21.3K
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@buckberi Tayvan'ı dünyada Türkiye ve ABD dahil neredeyse hiçbir devlet tanımıyor, uluslararası olarak KKTC'den neredeyse hiçbir farkı yok. Sadece Çin Halk Cumhuriyeti değil, tüm dünya, Tayvan'ı Çin'in bir eyaleti olarak tanıyor. (bkz. Tek Çin politikası)
Türkçe
0
0
3
721
Recep Baltaş
Recep Baltaş@buckberi·
Aliexpress'in Tayvan'ı bayraksız ve Çin'in bir eyaleti olarak göstermesi hep komiğime gidiyor.
Recep Baltaş tweet media
Türkçe
34
9
1.2K
90.9K
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
En son Fethiyespor'a yenildiğimiz ve kupadan elendiğimiz maça gidebilmiştim, bu sabah baktım tam 12 yıl 5 ay olmuş, dile kolay. Bugün onca zaman sonra ilk defa Saraçoğlu'nda bir maça gitmek nasip oldu, sanki iki hafta önce son maça gitmişim gibi hissettim. Özlemişim.
Türkçe
0
0
1
162
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@ardadev Unsplash MCP'leri var ortalıkta farklı farklı kişilerin yazdığı, değerlendirilebilir
Türkçe
1
0
0
57
Arda Kılıçdağı - 🦣 @arda@micro.arda.pw
Anyone knows * A MCP server that lets me download royalty-free images or placeholder images? * Or a MCP server that proxies an image gen AI? I simply want to utilize some image stuff as placeholders on the agent loop, where the LLM I use is not capable of image generation.
English
1
0
1
332
Özcan Oğuz retweetledi
CryptoParty Istanbul
CryptoParty Istanbul@cryptopartyist·
📢 CryptoParty Istanbul 🪩 Dört yıllık bir aranın ardından yeniden; dijital ve kısmen fiziksel alanlarda kendimizi nasıl koruyabileceğimizi ve GnuPG, Tor, OMEMO ve VPN gibi araçları nasıl kullanabileceğimizi konuşacağız. 📅 16 Mayıs 2026 Cumartesi 🕝 14:30
CryptoParty Istanbul tweet media
Türkçe
0
1
4
156
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@ozgurozturknet neymiş o "yok artık" olan tam olarak söyleyin biz de öğrenelim. ayrıca o maçta deplasman yasağı vardı, galatasaraylı olarak o günü "yaşamış" değil ancak "izlemiş" olabilirsiniz
Türkçe
0
0
3
554
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
dün ales'e girdim, kitapçığın ambalajını ortadan yarmak için bi saat uğraşanlara mı daha çok şaşırdım, yoksa salonun yarısının sınava gelmemesine mi bilmiyorum. 1200 lira sınav alooo???
Türkçe
1
0
6
314
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@ismetimooo pes'te alfabetik sıradan dolayı varsayılan stadyumdu, belki etkisi vardır
Türkçe
0
0
6
910
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@DuvenAlpaslan 10 saniyelik bir web aramasıyla Türkiye'de şirket ve dernek unvanlarında "Türk, Türkiye" gibi ifadelerin kullanımının CB (eskiden Bakanlar Kurulu) iznine tabi olduğunu bulabilirdiniz, ama etkileşim ve farklı bir ülkeyi övüp memleketi yermek tatlı tabi
Türkçe
0
0
2
77
Alpaslan Düven
Alpaslan Düven@DuvenAlpaslan·
İngiltere’de bir şirket veya dernek kurduğunuz zaman, “British” yani “Britanyalı / Birleşik Krallık’a ait (genel anlam)” kullanamazsınız. Bunu kullanmak için resmi desteğe ihtiyacınız var. Yani bir resmi kurumun şirket veya derneğinizi destekleyen referanslar vermesi gerekiyor. Öyle her önüne gelen “British” ismiyle şirket veya dernek kuramıyor. “Türk” diye başlayan şirket ve derneklerin sayısını çoktur. “Türk/Türkiye” ile başlayan şirket ve dernekleri yeniden incelemeli ve resmi izin olmadan kullanmalarına izin verilmemelidir.
Türkçe
5
12
30
2.1K
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@cubukluzone neden başka takım tutmuyorsunuz? renklerinden, armasından, kültüründen bu kadar rahatsızsanız s. gidin galatasarayı tutun
Türkçe
0
0
13
571
Çubuklu Zone
Çubuklu Zone@cubukluzone·
Fenerbahçe modernleşmeli, zihnini temizlemeli. Yeni logo, yeni stat, yeni anlayış…
Çubuklu Zone tweet media
Türkçe
100
40
629
110.4K
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@ckurtdereli007 @DegajSportscom bir konuda haksızsınız: çok uzun yıllar boyunca (2011-2012 de dahil) maraton tribününün *tamamı*, okul açığın da çoğu bloku kombine olarak satılmıştı. bi sezon 38k kombine vardı ama stat cehennem gibiydi. (görüntü de bizim değil 29 mart 2011 türkiye avusturya maçından bu arada)
Türkçe
0
0
0
131
C.KURTDERELİ
C.KURTDERELİ@ckurtdereli007·
@DegajSportscom Kombinelerin yaygınlaşması , kendilerini kulübün sahibi sanan kongre üyelerine öncelik verilmesi ve bu üyelerin sosyo ekonomik durumları nedeniyle eski taraftar yapısı yok oldu. Çare kombinelerin azaltılması ve önceliklerin sona ermesi aksi halde artık Fenerbahçe stadı yok
Türkçe
3
2
52
3.9K
Degaj Sports
Degaj Sports@DegajSportscom·
2011’de Şükrü Saraçoğlu. Santrada omuz omuza rakip oyuncuyu bile gaza getiriyor. 🥲
Türkçe
10
47
2.4K
187.2K
Özcan Oğuz retweetledi
Özgür Yazılım Derneği
🏞 Bu bayram tatilinde yapılacak üç şey: 📋 1. Sevdiklerinizle birlikte vakit geçirmek 2. ÖzgürKon'a oturum başvurusu göndermek! Yoğun istek üzerine, oturum başvuruları bayram sonuna kadar uzatıldı. 23 Mart 2026 gün sonuna kadar konuşma, atölye, panel, buluşma veya ders gibi oturum önerilerinizi göndermeyi unutmayın!
Özgür Yazılım Derneği tweet media
Türkçe
0
10
21
4K
Özcan Oğuz
Özcan Oğuz@ooguz·
@asyouorder @roverandomm eğer atıflarda araya başka kaynak girmiyor ve arka arkaya aynı kaynağa birden fazla atıf yapmak gerekiyorsa (ör. aynı makale ya da aynı eserin farklı sayfaları gibi), atıf yapılan kaynağı tekrar yazmak yerine kolaylık olsun diye "ibid." yazılır, latince ibidem ~"aynı yerden"
Türkçe
2
0
293
57.5K
emir
emir@asyouorder·
@roverandomm İbid ne kingo söyle de şok olalım
Türkçe
2
0
124
163.4K
Cobby
Cobby@roverandomm·
Doktora dersindeyiz makale tartışıyoruz yanımdaki arkadaşa hoca “makalede hangi kaynaklar kullanılmış” dedi. Arkadaş “sürekli ibid diye bir kaynaktan bahsediyor ama anlamadım, aradım bulamadım” dedi
AkademiKadro@akademi_kadro

İlk akademik şokunuz⤴️

Türkçe
18
11
2.1K
1.2M