Zeynep Özsoy

3.7K posts

Zeynep Özsoy banner
Zeynep Özsoy

Zeynep Özsoy

@ozeynep

Katılım Ocak 2010
512 Takip Edilen257 Takipçiler
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@VodafoneTR 25dakika hatta beklemek normal bir şey midir???? İşte bu yüzden iptal etmek istiyorum onu da yapamıyorum
Zeynep Özsoy tweet media
Türkçe
1
0
1
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@VodafoneDestek uygulamada lounge kullanımı bende görünüyor eşimde görünmüyor ikimizde red tarifeliyiz acil sorunumuzu çözer misiniz
Türkçe
1
0
1
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@VodafoneDestek saatlerdir müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıyoruz lütfen acil dönüş yapar mısınız ?
Türkçe
0
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@Trendyol telefonlarınızdan çağrı merkezine ulaşamıyorum. Market uygulamanız bölgemde var olmasına rağmen bende çıkmıyor. ? Acil yardımınzı
Türkçe
1
0
0
0
Zeynep Özsoy retweetledi
Mikdat Kadıoğlu
Mikdat Kadıoğlu@Mikdatca·
Ben yetkili ve etkili olsam bu salgını afet olarak ele alır, en azı 1 yıllık eylem planı yapardım. Her afet gibi bu salgın için operasyon, bilgi-planlama, lojistik, finans-idari işler bir bütün olarak ele alınmalı. Şu an müdahale, ön iyileştirme dönemindeyiz...
cüneyt baydar@cneytb

@Mikdatca Normala ne zaman döner acaba pandemi 1 ay herhalde

Türkçe
9
18
141
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@VodafoneDestek arama asistanım çalışmıyor! Telefonum kapalıyken gelen aramalar mesaj olarak düşmüyor
Türkçe
1
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@VodafoneDestek arama asistanım çalışmıyor ! Redli olduğum halde dakikalardır çağrı merkezinden kimseye ulaşamıyorum!!!???
Türkçe
1
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@SuratKargoTR üstelik şu anda kargo takipte kargo devir yazıyor? Bu nasıl bi çalışma sistemidir ?? Hem aranmıyorum, hem ulaşamıyorum??
Türkçe
0
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@SuratKargoTR gün içerisinde Kozyatağı şubenizi defalarca aramama rağmen telefonlar hiç açılmadı. Kargom bugün gelecekken aranmadım bile.
Türkçe
1
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@iettdestek bu duraktan e-58 geçmiyor mu? 1 dk var yazısını gördüm ve yine ortada otobüs Yok!!! Geçmiyorsa geçmeyecekse neden yazılıyor ?
Türkçe
1
0
1
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@iettdestek şu an ıspartakule blokları (taksim yönü) durağındayım. Otobüs saatleri tutarlılık göstermiyor.
Türkçe
0
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@ietttr @iettdestek Web sitesinde durakta 25 dk önce gelmesi gereken e-58 hala gelmedi. Gececek otobus gösteriyor ama o dk.da geçmiyor
Türkçe
2
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
18:00 de Bağcılar'dan çıkıp 23:15 de eve varmak 😱allahımm Nasıl bir korkunçluktu bu böyle
Türkçe
0
0
1
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
@VahapMunyar Vahap bey o yol çok kötü 😔 biz gazeteden 6 da çıktık 11de evdeydim
Türkçe
0
0
0
0
Zeynep Özsoy
Zeynep Özsoy@ozeynep·
Saat:21:24 ve 20dk dır olduğumuz yerde duruyoruz! Kontaklar kapalı! Acaba kaçta eve varırız 😡
Türkçe
1
0
0
0