پری آسودهخاطر
13.2K posts

پری آسودهخاطر
@pari_sa92
هر نوری هر چقدر هم ناچیز باشد بالاخره روشنایی است...
Katılım Kasım 2016
1.2K Takip Edilen1K Takipçiler

از مساجد یزد تا برج ایفل پاریس


خورشیدسوخاری@kharshyd
باز ژانر موردعلاقهمترند شده. از ۱۷ تا ۲۷ از صحرای شلمچه تا ویرانههای آسپندوس
فارسی

@pari_sa92 خانم شما چجوری اینهمه تونستید؟ 🥲😂
ما هر چقدر تلاش میکنیم تهش از یزد رسیدیم به تهران😭
فارسی

@irani146736 الان یعنی چی؟ قیافه منو خواستی مسخره کنی؟ قیافه بازیگر نقش فهیمه رو؟
فارسی

@Eli_271145 نمیدونم، میتونی اسکرول کنی و از چیزی که خوشت نیومده رد شی
فارسی

@asaku_ukasa همه مذهبیا که به نظام وصل نیستن که
ما یک خانواده عادی با تم مذهبی بودیم که من دوزم از همه بیشتر بود
فارسی

@pari_sa92 شما بهت می خوره دختر مثلا رئیس بنیاد جانبازان یک شهر کوچیک بوده باشی.
جز اون سران اصلی نیستی.
رده ی دهم نظام به اونور
فارسی

@Azizazizii1 اتفاقا من اصلا گیر نبودم،تقریبا همه دوستام بیحجاب بودن و با حراست دانشگاه به خاطر اینکه به دوستام گیر میداد دو سه بار بحثم شد حتی😅
فارسی

@pari_sa92 اون عکس باحجابتون وایب اونایی داره که به همه چی گیر میدن 😂
شما واقعا نه خودتون که بقیه رو هم نجات دادین 👏🏻
فارسی

@MRaskhi والا من یزدی نیستم ولی یزد زیاد میرفتیم چون خواهرم عاشق یزده، مسیرم این بود که به نشانهها دقت کردم و دست از گول زدن خودم در مورد دین برداشتم
فارسی

@pari_sa92 چه خوب شد فر قشنگ موهاتون زیر چادر نموند و زیر نور افتاب درخشید😍
فارسی

@OHANZEEnm من سالها توی ایران هم بیحجاب بودم، و بارها ماشینم رو پارکینگ خوابوندم.
فارسی

@pari_sa92 ناراحت نشین ولی شماهایی که تا ایران بودین با این ریخت و قیافه ظاهر میشدین و عامل سرکوب زنهای ایرانی از سرتون نمیافتاد و تا پاتون رسید اون ور رنگ عوض کردین هیچ خوشم نمیاد. اگه تو ایران بودین و تو مبارزه زنهای دیگه شریک بودین برای من یکی ارزشمند بود
فارسی

@Marypour66 راستش خانواده من مذهبی نرمال هستن و هیچوقت فشاری روم نبود برای حجاب یا هر اعتقاد دیگهای و همش انتخاب خودم بود، خواهرم از اول حجاب نداشت و نداره.
فارسی

@pari_sa92 واکنش خانواده تون به بی حجابی شما چی بود؟ البته اگر مایلید تعریف کنید
فارسی

@mehdi4325 واقعا دیدن پاریس برام خیلی هیجان انگیز بود،البته آرایشم بیتاثیر نبود😅
فارسی

اون روز لب دریا یه اباس خیلی باز پوشیده بودم
شوهرم میگه ببین این همه سال ج ا مارا از چه نعمتی محروم کرده😅
پری آسودهخاطر@pari_sa92
از مساجد یزد تا برج ایفل پاریس
فارسی

@nimasohrabi74 فهمیدم چرا وقتی یهو یه کلمه هلندی میگم، هلندیا هاج و واج نگام میکنن😅
فارسی











