Sabitlenmiş Tweet
Peter
5.3K posts


Als je de actie op het moment van de schop met de rechtervoet heel vertraagd afspeelt zie je dat zijn rechterbeen opeens zijn linkerbeen wordt; het is AI gegenereerd. Je kunt beelden niet meer direct vertrouwen.
Think Tank@corn_kt
नेमार का शानदार किक, लियोन मेसी सिर्फ देखता रह गया असंभव सा गोल खा लिए। यह गोल नहीं देखा तो #FIFA फुटबॉल का जलवा नहीं देखा । नेमार जब लय में हो तब क्या रोनाल्डो,क्या मेसी कोई नही टिकता सामने इस ब्राजील फुटबॉल के तूफान के सामने। 👁️⚽🥅
Nederlands

@VictorVlam Onze democratie wordt vooral uitgehold en ondermijnd door rechtspopulisme en partijen met fascistoïde opvattingen en handelswijzen.
Nederlands

Dit zou te gek voor woorden zijn. Als we van Europa niet eens meer een bescheiden 10% op de NPO mogen bezuinigingen, wat mogen we dan nog wel bepalen in Nederland? Onze democratie dreigt uitgehold te worden door een verstikkend keurslijf van regels.
Spreekbuis.nl@Spreekbuisnl
Bezuinigingen op NPO mogelijk in strijd met Europese Media Freedom Act; Raad van State vraagt betere onderbouwing: spreekbuis.nl/bezuinigingen-… #NPO
Nederlands

@MilanSchenk Door stelselmatig dit soort termen te gebruiken proberen jij en Forum bepaalde opvattingen te normaliseren. Stapje voor stapje. Quasi verongelijkt doen bij kritiek is fascistoïde gedrag. FVD hangt een ideologie aan van witte suprematie. Dat kan, maar kom er eerlijk voor uit.
Nederlands

Wat een vertoning in de Tweede Kamer zojuist.
Zowel PRO-Kamerlid als D66-minister geven tijdens debat aan geen enkel probleem met positieve discriminatie te hebben.
Wanneer ik constateer dat zij inheemse Nederlanders schijnbaar willen verdringen, krijg ik te horen dat ‘we dat begrip niet kennen’ en dat het ‘verstandig zou zijn het niet te gebruiken’.
Als zelfs de term ‘inheemse Nederlander’ niet meer gebruikt mag worden, is het einde zoek. Op deze manier wordt inhoudelijk debat simpelweg onmogelijk gemaakt.
Nederlands

@MonaKeijzer Triest was vooral het kabinet Schoof, de PVV, BBB, NSC en VVD. Deze ongelofelijke shitshow is het grootste politieke dieptepunt OOIT.
De BBB en jij hebben NIKS voor elkaar gekregen. En het conservatie, fascistoïde en vooral populistische ‘bolwerk’ implodeerde.
Ken je plaats.
Nederlands

Transparantie. Publieke media. Open overheid. Totdat het een D66-er of andere progressievo niet uitkomt.
“Wat slecht.” ⬇️
GeenStijl@geenstijl
Minister Letschert (D66) blijft erbij: censuur door BNNVARA is prima
Nederlands

@lidewij_devos Tuurlijk, alle boeren kunnen blijven, krijgen extra subsidie en mogen uitstoten wat ze willen. Want de boeren zijn belangrijk voor NL.
Aldus de fascisten van de nazipartij met haar ongebreidelde populistische retoriek.
Nederlands

@DePrikVan Ja de vreemdelingenhaat tot grote hoogte gebracht, de verhuftering van de samenleving doen opbloeien en het ondermijnen van de rechtsstaat tot kunst verheven.
Nederlands

@MichaelDDS Ja uiteraard. De Baudetjugend. Uit het handboek fascisme.
Nederlands

Terwijl het kartel klaagt en de deugmedia in paniek raken, bouwt FVD gewoon door. De eerste publiek gefinancierde Renaissanceschool opent in Almere haar deuren — onderwijs gericht op kennis, cultuur en zelf leren nadenken in plaats van woke-indoctrinatie.
Dít is hoe je een land terugverovert: niet met klagen, maar met een eigen ecosysteem dat het establishment doodsbang maakt. Petje af.
dagelijksestandaard.nl/politiek/bouwe…
Nederlands

@ongehoordnedtv @FDF_Nederland TERECHT EN IK HOOP DAT ZE NU HET HELE LAND PLATLEGGEN ZODAT DIT MINDERHEIDSKABINET HARD WEG VLUCHT. WANT ZOALS NEDERLANDERS NU BEHANDELD WORDEN IS NOG NOOIT GEBEURT BUITEN EEN OORLOG OM DAN. DIT LAND WORDT BESTUURD DOOR HET WEF, NGO'S, WHO EN ANDERE DUBIEUZE FAMILIES.
Nederlands

"Als de stikstofplannen doorgaan zullen de boeren dat niet pikken en gaan we de trekkerleiders bij elkaar roepen" aldus voorman van @FDF_Nederland, Mark van den Oever. Nieuwe boerenacties zijn op komst als dit kabinet vasthoudt aan zijn huidige beleid. Bekijk hier zijn column.
Nederlands

@CVT1986 @rodewijntjes Je moet wel blind, kleingeestig of een enorme fascist zijn om dat oprecht te geloven. In jouw geval vermoedelijk alledrie.
Nederlands

@rodewijntjes Erudiet, welbespraakt en met een goed hart. Verkeerd begrepen door links, zoals gewoonlijk.
Nederlands

Historische zegetocht: Forum voor Democratie verpulvert de concurrentie onder Lidewij de Vos.
dagelijksestandaard.nl/politiek/histo…
Nederlands

@BasJanssen18 Ja eens. Het had 3-0 kunnen/moeten zijn maar het had ook 2-2 kunnen staan. Dat zegt veel. Bij toplanden zie je die verdedigende kwetsbaarheid toch zelden.
Nederlands

@peter_trol77 Gravenberch en Reijnders moeten dat samen beter regelen. Kregen ook stevig op hun donder van De Jong. Van Hecke moet scherp blijven. Begin was goed, maar laatste twintig minuten zeer matig.
Nederlands

@Alexand26765581 Spelers spelen bij topclubs in de basis. Lijkt me sterk. Het is bijna kinderlijk, het gemak waarin een minder team het middenveld kan doorkruisen en vervolgens tot grote kansen leidt.
Nederlands

@peter_trol77 Zou het niet gewoon aan de spelers liggen? Koeman hoef je nl geen verdedigen uit te leggen.
Nederlands

@EelcoHoecke Een vd volksgezondheid verantwoordelijke minister, probeert in een op dat moment uiterst onzekere situatie, NL te behoeden voor chaos, vastlopende zorg en onnodige overlijdens. Een arts gaat vervolgens tegen alle richtlijnen in experimenteren op mensen met paardenmiddelen.🤡
Nederlands

Ik wil dat Hugo de Jonge naar aanleiding hiervan ook uit al zijn bestuurlijke functies wordt gezet. Sta ik daar alleen in? nieuwrechts.nl/111497-kritisc…
Nederlands

@ongehoordnedtv @superjan Ach jeetje, Powned geeft een kijkje in de keuken van fascisten sekte FVD en alle fascisten (wellicht aangezet en/of betaald door broodheer Forum) als door een wesp gestoken. Met een directe aanval op de messenger Powned, zij zijn nu tegenstanders. Viel te verwachten natuurlijk.
Nederlands

Oprichter @superjan is helemaal klaar met Powned.
Jan Bennink: “Ik heb Powned mede opgericht. Maar staan zij nog wel achter hun doelstellingen?” Grootverdieners, kirrend op schoot bij de mainstream. Bij schnabbelen bij de commerciëlen. Jan: “Hou ze aan hun eigen regels!”
De Bergsma & Bennink Podcast terugkijken? Dat kan hier: youtu.be/OdHXfrTKFcI

YouTube
Nederlands

@MonaKeijzer Nee want onze bruggen zijn toch wel een stuk belangrijker dan onze defensie, de mensen in Oekraïne en ontwikkelingshulp… man man man…. hou toch gewoon op met je ongelofelijke, rechts-populistische afbraakpolitiek. Echt Mona, stop met dit theater.
Nederlands

Geld naar asiel. Geld naar Oekraine. Geld naar defensie. Geld naar ontwikkelingshulp. Veel geld… En ondertussen zakken we door onze bruggen en liggen de benodigde wegen en spoor er straks niet terwijl we gestaag toegroeien naar 20 miljoen inwoners. 🙄
telegraaf.nl/binnenland/min…
Nederlands

@ongehoordnedtv Eenzijdige, rechtspopulistische shitshow wederom. Pure stemmingmakerij. @abflipse gevalletje dunning-kruger, struikelt over zijn zelfoverschatting, @lyd20211 over haar haat en @EWagensveld crimineel, haatzaaier, die we eerder moeten geloven dan AIVD aldus Edwin W.
Nederlands

@MonaKeijzer @KnBouwm Puur fascisme. Anderen betichten van wat jezelf continu doet. Complexe onderwerpen sterk versimpelen en er vervolgens een rechts-populistische draai aan geven. Daar blink je in uit. Maar NL heeft er niks aan. Je hebt 2j aan het stuur gezeten, iedereen heeft het kunnen zien.
Nederlands

Rake woorden van @KnBouwm over een compleet vastgelopen land. “Als je als linkse partij inhoudelijk de discussie niet kunt winnen, dan plak je er gewoon een eng labeltje op. Dan roep je heel hard ‘extreemrechts’ of ‘radicaal’. Je hoeft het niet meer te hebben over waarom statushouders voorrang krijgen op een huurwoning, want degene die daar kritiek op heeft is toch al geframed als een halve fascist. Lekker makkelijk.” opiniez.com/2026/06/16/het…
Nederlands

@MichaelDDS Puur fascisme, alles omdraaien. Het is de fascistische beweging zoals FvD die NL probeert te beschadigen. Misbruikmakend van de democratie en VvMU, met leugens, misleiding, ophef, populisme en wij-zij verdeling, kwetsbaar NL de eigen nazistische opvattingen op te dringen.
Nederlands

PowNed maakt een knip-en-plak-"documentaire" om FVD te beschadigen. Lidewij de Vos rekent er op tv genadeloos mee af. Zulke NPO-hitpieces bewijzen vooral één ding: het kartel is bang. Hoe harder Hilversum trapt, hoe duidelijker waar de pijn zit. dagelijksestandaard.nl/politiek/tegen…
Nederlands




