PıNaR

65K posts

PıNaR banner
PıNaR

PıNaR

@pnr_ida

İLaHi AdALeT-AhLaK-AşK❣️ VaTaNıM🇹🇷MusTaFa_M KeMaL_iM ATATÜRK_üM♥️🇹🇷BaBaM❤️

Norway, IN Katılım Ağustos 2011
263 Takip Edilen1.5K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
PıNaR
PıNaR@pnr_ida·
İnsanım diyebilmek, İnsanlık için en Kutsal Üç Ödeve Hizmet etmektir. AdaLeT , AhLaK ve AşK’a.
Türkçe
35
68
566
0
PıNaR retweetledi
Haber Aktif
Haber Aktif@haberaktifcom·
"Sazlıdere Gölü’nün yamaçlarında TOKİ ve Emlak Konut inşaatları tüm hızıyla sürerken, bölgedeki o tabela hâlâ duruyor: 'İÇME SUYU HAVZASIDIR. BU ALANDA HİÇBİR YAPIYA (KONTEYNER, TINY HOUSE, KARAVAN VB.) İZİN VERİLMEMEKTEDİR.'"
Türkçe
5
53
121
7.1K
Nurhan Çetinkaya
Nurhan Çetinkaya@nurhancetinkaya·
Okurken göz yaşlarıma hakim olamadım, çocuklarına bot mont alamayan garson teşekkür için Viski almış…) Adalar da ne halt döndüğünü İskeleden indikten sonra yoldan geçen herhangi bir adalıya sorsalar anlatır… 💬''Bir garson, çocuklarına yapılan bot-mont yardımına karşılık çalıştığı lokantadan bir şişe içki hediye etmek istiyor. Telefonda buna "emanet" diyor. Yardım yapılan gariban bir adama, "emanet" dediği şeyden dolayı rüşvet suçlaması yükleniyor. Ve bu kişi şu anda tutuklu.'
Cumhuriyet@cumhuriyetgzt1

Akılalmaz 'rüşvet' suçlamaları... 🔴Gazetemiz yazarı Murat Ağırel, Adalar Belediyesi operasyonunun perde arkasını anlattı: 💬''Bir garson, çocuklarına yapılan bot-mont yardımına karşılık çalıştığı lokantadan bir şişe içki hediye etmek istiyor. Telefonda buna "emanet" diyor. Yardım yapılan gariban bir adama, "emanet" dediği şeyden dolayı rüşvet suçlaması yükleniyor. Ve bu kişi şu anda tutuklu.'' 💬''Bir kadının evinin önüne, inşaatından artan demirler konmuş. Zabıta diyor ki: 'Buraya işgaliye cezası keseriz, kaldırmazsanız her gün ödemek zorunda kalırsınız.' Gülperi hanım 2 gün daha süre istiyor ve demirler kaldırılmıyor. Savcılık orada gizli bir şeyler olduğunu düşünüyor... ve Fırat Durak'a isnat edilen suç ne biliyor musunuz? Bu demiri kaldırmamak kaydıyla 300 bin lira rüşvet aldığı iddia ediliyor. Belediyenin keseceği ceza ne kadardı? 3.700 lira...''' cumhuriyet.com.tr/turkiye/murat-…

Türkçe
82
72
439
238K
PıNaR
PıNaR@pnr_ida·
@nurhancetinkaya @muratagirel Dikkat çekmeyin !!! Başka bir tweetinizde anlatın Bu haberin özelinde Oradaki insanların yaşadığı mağduriyet ve adaletsizliğe siz dokunun, sizde tekrar edin . Siyasetçiler kendi dünyalarında boğuşacak diye , yüzlerce masum insan haksızlığa uğruyor. Biraz vicdan, biraz aklıselim
Türkçe
0
0
4
332
Nurhan Çetinkaya
Nurhan Çetinkaya@nurhancetinkaya·
Murat Bey, Yazınızı okudum ve ne anlatmak istediğinizi anladım. Benim dikkat çektiğim nokta ise seçici gazetecilik anlayışıdır. Siz bugün bazı isimler açısından hukukun ve adaletin eksik uygulandığını sorguluyorsunuz. Aynı hassasiyeti geçmişte kamuoyunda tartışılan diğer olaylar için de göstermenizi beklemek en doğal haktır. Gazetecilik sadece önünüze gelen dosyaları aktarmak değil, kamuoyunda cevabı merak edilen soruların da peşine düşmektir. Bu nedenle size “Ercan’ı savunuyorsunuz” demedim; atların akıbeti gibi yıllardır tartışılan konuları ve Farsakoğlu döneminde neden görevden alındığı iddialarını da araştırmanızı söyledim. Eğer gazetecilik belgeye dayanıyorsa, bu belgeler de araştırılmalı ve kamuoyuyla paylaşılmalıdır. Adalet ve şeffaflık, kişilere göre değil, herkes için aynı ölçüde savunulduğunda anlam kazanır.
Türkçe
22
0
10
2.7K
Nurhan Çetinkaya
Nurhan Çetinkaya@nurhancetinkaya·
Bana Ercan’ı savunmayın. Madem araştırmacı gazetecisiniz, bir zahmet atların akıbetini de araştırın. Hatta Sayın Farsakoğlu döneminde neden görevden alındığını da inceleyin. Gazetecilik, tek tarafı değil, tüm iddiaları ve süreci araştırmayı gerektirir.
Murat AĞIREL@muratagirel

Utanmanız, vicdanınız ya da onurunuz var mı bilmiyorum. Ben hayatımda ilk kez isimlerini duyduğum, yolsuzluk suçlamasıyla tutuklanan insanların dosyalarını okuyup neyle suçlandıklarını kamuoyuna anlatmaya çalışıyorum. ‘’Kurunun yanında yaş da yanar’’ mantığının karşısındayım.Hele ki hukuki konularda.Hırsızlık,yolsuzluk yapan her kim ise hesap vermeli . Ancak bu dosyada ise rüşvet verdiği iddiasıyla tutuklanan kişi bir garson. Dosyadaki iddiaya göre; dört çocuk babası, maddi durumu kötü olan bu garsonun çocuğuna ve yeğenine bot, mont ve çanta yardımı yapılıyor. O da mahcup olup çalıştığı lokantadan bir şişe viski hediye ediyor. Telefon konuşmasında buna “emanet” diyor. Şimdi bu konuşmayı, bu yoksulluğu, bu mahcubiyeti alaya alıyorsunuz. Ben değil, mahkeme tutanakları konuşuyor. Belgeleri de aşağıya ekliyorum.Bu kişiyi tanımıyorum bilmiyorum.Telefon dinlemesende dahi bu durum alenen apaçık ortadayken tutuklanmasını duyuruyorum. Eğer bir insanın çocuklarına yapılan yardıma karşılık verdiği bir hediyeyi anlamıyorsanız, sorun benim gazeteciliğimde değil, sizin insanlara ve hayata bakışınızdadır. O kadar kötü insanlarsınız ki iyiliğin karşılıksız yapılabileceğine, insanların teşekkür etmek için hediye verebileceğine o kadar yabancı ki… Dünyadaki her ilişkiyi kendi zihinlerinizdeki çıkar hesaplarıyla açıklamaya çalışıyorsunuz. Bu ülkenin insanları hâlâ birbirine yardım eder, mahcup olur, teşekkür eder, “emanetin bende” der.Bunu bilmeyenler, Anadolu’yu da, Adalar’ı da, bu toplumun vicdanını da hiç tanımamış demektir. Asıl utanç verici olan ise, bir garsonun yoksulluğunu ve mahcubiyetini alay konusu yapabilmektir.

Türkçe
18
9
75
31.3K
Kabile
Kabile@birike52472·
@nurhancetinkaya Buna kim inanır Kadir İnanır oda dün Vefat etti eyvahlar olsun 😂
Türkçe
1
0
2
1.3K
PıNaR retweetledi
Murat AĞIREL
Murat AĞIREL@muratagirel·
Utanmanız, vicdanınız ya da onurunuz var mı bilmiyorum. Ben hayatımda ilk kez isimlerini duyduğum, yolsuzluk suçlamasıyla tutuklanan insanların dosyalarını okuyup neyle suçlandıklarını kamuoyuna anlatmaya çalışıyorum. ‘’Kurunun yanında yaş da yanar’’ mantığının karşısındayım.Hele ki hukuki konularda.Hırsızlık,yolsuzluk yapan her kim ise hesap vermeli . Ancak bu dosyada ise rüşvet verdiği iddiasıyla tutuklanan kişi bir garson. Dosyadaki iddiaya göre; dört çocuk babası, maddi durumu kötü olan bu garsonun çocuğuna ve yeğenine bot, mont ve çanta yardımı yapılıyor. O da mahcup olup çalıştığı lokantadan bir şişe viski hediye ediyor. Telefon konuşmasında buna “emanet” diyor. Şimdi bu konuşmayı, bu yoksulluğu, bu mahcubiyeti alaya alıyorsunuz. Ben değil, mahkeme tutanakları konuşuyor. Belgeleri de aşağıya ekliyorum.Bu kişiyi tanımıyorum bilmiyorum.Telefon dinlemesende dahi bu durum alenen apaçık ortadayken tutuklanmasını duyuruyorum. Eğer bir insanın çocuklarına yapılan yardıma karşılık verdiği bir hediyeyi anlamıyorsanız, sorun benim gazeteciliğimde değil, sizin insanlara ve hayata bakışınızdadır. O kadar kötü insanlarsınız ki iyiliğin karşılıksız yapılabileceğine, insanların teşekkür etmek için hediye verebileceğine o kadar yabancı ki… Dünyadaki her ilişkiyi kendi zihinlerinizdeki çıkar hesaplarıyla açıklamaya çalışıyorsunuz. Bu ülkenin insanları hâlâ birbirine yardım eder, mahcup olur, teşekkür eder, “emanetin bende” der.Bunu bilmeyenler, Anadolu’yu da, Adalar’ı da, bu toplumun vicdanını da hiç tanımamış demektir. Asıl utanç verici olan ise, bir garsonun yoksulluğunu ve mahcubiyetini alay konusu yapabilmektir.
Murat AĞIREL tweet mediaMurat AĞIREL tweet mediaMurat AĞIREL tweet mediaMurat AĞIREL tweet media
Türkçe
43
233
1.7K
61.8K
PıNaR retweetledi
Murat AĞIREL
Murat AĞIREL@muratagirel·
Utanmanız, vicdanınız ya da onurunuz var mı bilmiyorum. Ben hayatımda ilk kez isimlerini duyduğum, yolsuzluk suçlamasıyla tutuklanan insanların dosyalarını okuyup neyle suçlandıklarını kamuoyuna anlatmaya çalışıyorum. ‘’Kurunun yanında yaş da yanar’’ mantığının karşısındayım.Hele ki hukuki konularda.Hırsızlık,yolsuzluk yapan her kim ise hesap vermeli . Ancak bu dosyada ise rüşvet verdiği iddiasıyla tutuklanan kişi bir garson. Dosyadaki iddiaya göre; dört çocuk babası, maddi durumu kötü olan bu garsonun çocuğuna ve yeğenine bot, mont ve çanta yardımı yapılıyor. O da mahcup olup çalıştığı lokantadan bir şişe viski hediye ediyor. Telefon konuşmasında buna “emanet” diyor. Şimdi bu konuşmayı, bu yoksulluğu, bu mahcubiyeti alaya alıyorsunuz. Ben değil, mahkeme tutanakları konuşuyor. Belgeleri de aşağıya ekliyorum.Bu kişiyi tanımıyorum bilmiyorum.Telefon dinlemesende dahi bu durum alenen apaçık ortadayken tutuklanmasını duyuruyorum. Eğer bir insanın çocuklarına yapılan yardıma karşılık verdiği bir hediyeyi anlamıyorsanız, sorun benim gazeteciliğimde değil, sizin insanlara ve hayata bakışınızdadır. O kadar kötü insanlarsınız ki iyiliğin karşılıksız yapılabileceğine, insanların teşekkür etmek için hediye verebileceğine o kadar yabancı ki… Dünyadaki her ilişkiyi kendi zihinlerinizdeki çıkar hesaplarıyla açıklamaya çalışıyorsunuz. Bu ülkenin insanları hâlâ birbirine yardım eder, mahcup olur, teşekkür eder, “emanetin bende” der.Bunu bilmeyenler, Anadolu’yu da, Adalar’ı da, bu toplumun vicdanını da hiç tanımamış demektir. Asıl utanç verici olan ise, bir garsonun yoksulluğunu ve mahcubiyetini alay konusu yapabilmektir.
Murat AĞIREL tweet mediaMurat AĞIREL tweet mediaMurat AĞIREL tweet mediaMurat AĞIREL tweet media
Nurhan Çetinkaya@nurhancetinkaya

Okurken göz yaşlarıma hakim olamadım, çocuklarına bot mont alamayan garson teşekkür için Viski almış…) Adalar da ne halt döndüğünü İskeleden indikten sonra yoldan geçen herhangi bir adalıya sorsalar anlatır… 💬''Bir garson, çocuklarına yapılan bot-mont yardımına karşılık çalıştığı lokantadan bir şişe içki hediye etmek istiyor. Telefonda buna "emanet" diyor. Yardım yapılan gariban bir adama, "emanet" dediği şeyden dolayı rüşvet suçlaması yükleniyor. Ve bu kişi şu anda tutuklu.'

Türkçe
131
617
3.4K
197.7K
PıNaR retweetledi
Prof. Dr. Güner Sönmez
Prof. Dr. Güner Sönmez@DrGunerSonmez·
İnsan bunca zulüm, bunca haksızlık görüp de rahat yatabilir mi!! Bu dünyanın hesabı ahirete kalmamalı.
Türkçe
36
286
2.7K
55.3K
PıNaR retweetledi
PıNaR retweetledi
Dr. Jülide Sarıkaya Kurdoğlu
Suriyeliler, geçici sığınmacıdır. Yasa diyor ki: Savaş biterse, geçici sığınmacılar evlerine dönmelidir. Türkiye’de kalamazlar. Savaş bitti, Suriyeliler ülkelerine geri dönmelidir. Türk milletinin evlatları işsiz bir şekilde umutlarını tüketirken hangi hakla bunu yaparsınız?
Daily Türkist@DailyTurkst

⚠️ Suriyeliler artık rahat rahat çalışacak! İçişleri Bakanlığı, Suriyelilerin çalışma izni zorunluluğunu kaldırdı! Bakan Mustafa Çiftçi: “Suriyelilerin karşıladığı iş gücü ihtiyacını da dikkate alarak çalışma izni alma zorunluluğunu kaldırdık. Geçici koruma kapsamındaki yabancılara çalışma izni muafiyeti getirdik.”

Türkçe
117
1.1K
3.9K
47.6K
PıNaR retweetledi
Berna Özgül
Berna Özgül@bernaozgull·
Fotoğrafta gördüğünüz kişi abim Motokurye Samet Özgül. Trafikte uyardığı 3 kişi tarafından boğazından bıçaklanarak katledildi! 🔴 20 suç kaydı olan 2 kişi serbest bırakıldı! 🔴 19 yaşındaki katilin “pişmanım” sözüyle müebbet hapis cezası 25 yıla indirildi! 🔴 Bu adaletsiz karar şu an Yargıtay incelemesinde. Bu ülkede adalet suçluyu koruyorsa, biz o adaleti kabul etmiyoruz. Alışmayacağız, susmayacağız! @RTErdogan @adalet_bakanlik @abakingurlek @TC_icisleri @mustafaciftcitr #SametÖzgülİçinAdalet
Berna Özgül tweet media
Türkçe
16
565
2.6K
15.6K
PıNaR retweetledi
abdullah naci
abdullah naci@abdullahnaci·
çok yakışıklı bir adamdı kadir inanır, ama bu topraklara özgü bir yakışıklılık. hormonlu, parıltılı, janjanlı, plastik bir yakışıklılık değil. tamamen doğal ve organik. mahallemizden, köyümüzden, etramızdan. o yüzden kimi oynarsa oynasın oturuyordu üstüne.
abdullah naci tweet media
Türkçe
34
162
3.8K
54.1K
PıNaR retweetledi
Mücella Yapıcı
Mücella Yapıcı@MucellaYapici1·
Vallhi ben hayatımda ilk kez valinin sözüne inanıp Gezi parkına giderken gözaltına alındığımda 62 yaşındaydım...Çıplak arama da dahil felaket koşullarda geçen 4 günlük gözaltı süreci süreci sonucunda polise mukavemetten ifademi alan savcı bana uzun uzun baktı ve sen dedi polise mukavamet ettin mi? Dedim ki : "Sayın Savcı, eğer gencecik polisimiz bu yaşımda onlara mukavemet ettiğimi söylüyorsa bu benim için oldukça karizmatik bir durum olur..." "O ne demek" dedi... "Benim yaşımdaki kadın arkadaşlarım anca torun bakıyor, bana baksanıza..." dedim... Bana ters ters baktı yaz kızım dedi; "Polise mukavemet etmemiştir..." Sonra suç örgütü kurmak ve yönetmek iddiası ile yargılama sürecini başlattı... Yıllarca yargılandım ama tutuksuz...Üç beraaten sonra 71 yaşında hüküm giydim...18 ay sonra gönlümü ve aklımı Bakıköyde tutsak bırakarak dışarıdaki gözaltı dünyasına katıldım... Şimdi bu distopik ve kara mizah gibi suçlamaları ve tutuklulukları duyunca içim yanıyor... Bir de bir ricam olacak lütfen hala hayatla mücadele etmekte olan bizlere şefkatle bile olsa bir "Teyze" demeyin...Adımız var bizim...
★ Kartacalı ★@KartacaLi_

79 yaşındaki TEMA vakfı üyesi, Mülkiye akademisyeni, gazeteciler, Boğaziçi öğrencileri ve hatta astrolog bile tutuklanıyor. Eskiden öyle miydi ya?

Türkçe
92
1.4K
7.6K
310.6K
PıNaR retweetledi
TRT Arşiv
TRT Arşiv@trtarsiv·
Yeşilçam'ın unutulmaz filmlerinin başarılı jönü Kadir İnanır’a Allah’tan rahmet, yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyoruz.
Türkçe
8
82
660
50.4K
PıNaR retweetledi
BirGün Gazetesi
BirGün Gazetesi@BirGun_Gazetesi·
Bir "sinema işçisi"ydi: Kadir İnanır hayatını kaybetti Yaşamı boyunca kendisinin bir 'star' olmaktan öte 'sinema işçisi' olduğunu belirten İnanır, Tarık Akan ile birlikte Yeşilçam'da sendikalaşma, oyuncu hakları ve set işçilerinin şartlarının iyileştirilmesi için büyük emek harcamıştı. birgun.net/haber/kadir-in…
BirGün Gazetesi tweet media
Türkçe
22
422
3.2K
180.8K
PıNaR retweetledi
Timur Soykan
Timur Soykan@timursoykan·
Kadir İnanır’ı kaybettik. Sözünü esirgemeyen, harbi bir adamdı.
Timur Soykan tweet media
Türkçe
165
245
7.3K
57.9K
PıNaR
PıNaR@pnr_ida·
@OzarslanMesut Tebrik ederim Mesut bey “her yol mübah” ilkesine sadakatiniz Keçiören halkına hayırlı olsun. Siyasetçinin , vatandaştan aldığı yetki karşılığında gösterdiği bu duruş ibreti şayan…👏👏👏
Türkçe
0
0
0
17
Dr. Mesut Özarslan
Dr. Mesut Özarslan@OzarslanMesut·
Kıymetli Keçiörenli hemşehrilerim, Hayatımın ve siyasi mücadelemin her döneminde milletimize hizmet etmeyi, bulunduğum makamların ve taşıdığım unvanların üzerinde tuttum. Bugüne kadar attığım her adımda olduğu gibi bugün aldığımız kararın merkezinde de Keçiören’imiz, Ankara’mız ve aziz milletimiz bulunmaktadır. Yaptığımız değerlendirmeler ve istişareler sonucunda, hizmet yolculuğumuza bundan böyle AK Parti çatısı altında devam edeceğiz. Bu kararı Keçiören’e daha güçlü hizmet etme, ilçemizin ihtiyaçlarını daha hızlı karşılayabilme ve milletimizin beklentilerine daha geniş imkânlarla cevap verebilme iradesinin sonucu olarak görüyorum. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, Türkiye’nin kalkınması ve milletimizin refahı için ortaya konulan eser ve hizmet siyasetinin bir parçası olarak sorumluluk üstlenmekten büyük onur duyuyorum. Bizlere güvenen başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere AK Parti teşkilatına ve kıymetli mensuplarına teşekkür ediyorum. Şunun özellikle bilinmesini isterim: Bize oy veren ya da vermeyen, geçmişte farklı siyasi tercihlerde bulunan bütün hemşehrilerimiz bizim için aynı derecede kıymetlidir. Bugüne kadar hangi siyasi görüşten olursa olsun hiçbir vatandaşımızı birbirinden ayırmadık; bundan sonra da ayırmayacağız. Keçiören Belediyesinin kapısı, düşüncesi, hayat tarzı ve siyasi tercihi ne olursa olsun bütün hemşehrilerimize açık olmaya devam edecektir. Çünkü belediye başkanlığı, bütün bir şehrin emanetini taşımaktır. Geçmişte birlikte yol yürüdüğümüz, emeğini ve desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum. Bugün yeni bir sayfa açıyoruz; ancak Keçiören’e verdiğimiz sözler, taşıdığımız sorumluluk ve hizmet anlayışımız değişmiyor. Daha güçlü bir Keçiören, daha yaşanabilir bir Ankara ve daha müreffeh bir Türkiye için; devletimizin bütün kurumlarıyla, teşkilatlarımızla, belediye meclisimizle ve hemşehrilerimizle omuz omuza çalışacağız. Bizim yönümüz milletimizin gösterdiği yön, gayemiz hizmet, önceliğimiz Keçiören’dir. Rabbim çıktığımız bu yeni yolda bizleri milletimize karşı mahcup etmesin. Kararımızın Keçiören’imize, Ankara’mıza ve aziz milletimize hayırlı olmasını diliyorum. @RTErdogan @Akparti @AkpartiAnkara @AkKeciorenResmi
Dr. Mesut Özarslan tweet mediaDr. Mesut Özarslan tweet mediaDr. Mesut Özarslan tweet media
Türkçe
1.5K
205
1.6K
548K