RASA TIGER

2.7K posts

RASA TIGER banner
RASA TIGER

RASA TIGER

@rasa_tiger

Azerbaijani qarmon player🪗 In love with Physics ⚡⚙️ Liberal 🗽🇺🇸🇮🇷

Iran Katılım Ağustos 2020
524 Takip Edilen49 Takipçiler
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@aliheda56514004 مگه کل پوینت بدن این نیست که ژن رو به نسل بعدی انتقال بده؟
فارسی
1
0
1
101
ali hedayati
ali hedayati@aliheda56514004·
بخشیش درسته بخشیش نه مثلا جنین واقعا زندگی انگلی داره نمونش کاهش تراکم استخوان مادر، سرکوب سیستم ایمنی و دستکاری هورمون هاش تا بیشتر به قند خون دسترسی داشته باشه پس مادر دیابت می گیره و ریسک دیابت در آینده و غیره البته انگلی کامل نیست چون ژن انتقال داده میشه بیشتر تضاد منافعه
K@PersianD51672

جدی به نظرتون همچین آدمی آدم سالمیه؟

فارسی
4
0
55
1.8K
Percival
Percival@Percivael·
نجات‌دهنده الان فقط سکس منظمه
فارسی
10
5
100
5.3K
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@kaftarmadeh از یک خانواده محافظه کار یک لیبرال کله خر بدنیا اومدم 😂
فارسی
1
0
1
20
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@rahil153 کار خوبی میکنی 🤭 فیزیک مادر علوم پایه است
فارسی
0
0
1
162
راحیل
راحیل@rahil153·
ولی من این رزیدنتی کوفتیمو تموم کنم دوباره کنکور میدم میرم فیزیک میخونم
راحیل tweet media
فارسی
38
2
355
16K
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@Sinkhanoom @Binaloud20 =))) خیلی جالبه من همین الانم بعضی مواقع همچین حسی دارم 😭😂
فارسی
0
0
0
51
خانومِ سين
خانومِ سين@Sinkhanoom·
@Binaloud20 ما اينو توى بخش كودكان خونده بوديم اگه اشتباه نكنم پياژه توى مراحل رشد شناختى-حركتى ميگفت كه بچه ها توى يه سنى فكر ميكنن چيزايى مثل خونى كه ازشون گرفته ميشه، موى كوتاه شده، ادرار و … انگار از بدنشون كم شده و بابتش ناراحت و مضطرب ميشن :)) فكر كنم توى همون ٦-٧ سالگى تموم ميشه.
فارسی
5
0
129
4.3K
آقای آستیگمات
یه پسر بچه ۶ ساله توی داروخانه هی گریه میکرد و مادرشو میزد و جیغ میکشید؛ پرسنل از مادرش علت رو جویا شدن، مادرش گفت: پسرم میگه چرا منو بردى دستشويى؟ من اون جيشايى كه كردمو لازم داشتم 🤣🤣
فارسی
41
4
3.6K
67.2K
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@Dr_____stop رو پرداخت کنن و پولی که براش زحمت کشیدن رو شما خرج کنی چون مریض شدی و داری میمیری، دولت خیریه نیست دولت فقط مسئول تأمین امنیت و توسعه در اهداف همگانیه مثل جاده و آتش‌نشانی و ارتش 2/2
فارسی
0
0
0
49
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@Dr_____stop چه کصشرا، از کی تاحالا لیبرال های کلاسیک موافق دستکاری دولت تو اقتصادن؟ اگه بخوای درمان رو از حالت اقتصادی به دستوری تبدیل کنی کیفیت درمان افت میکنه و مجبور میشی ملت رو ببندی به مالیات تا بتونی کیفیت رو برگردونی هیچ چیزی تو این دنیا رایگان نیست قرار نیست ملت هزینه درمان شما 1/2
فارسی
1
0
2
96
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
حالا این بی سواد ها میگن تعرفه گذاری برای نظام درمان کشور یعنی چپول بودن. برای اطلاع عرض میکنم، لیبرال های کلاسیک هم می‌گفتن درمان محل کاسبی نیست و باید توسط دولت کنترل بشه، کینیزین ها که دیگه بدتر. حرف این افراد اینکه یه نفر مریض میشه و پول نداره بمیره مهم نیست.
RASA TIGER@rasa_tiger

@Dr_____stop چرا شما چپولا انقدر به اقتصاد و بازار دستوری علاقه دارین ؟

فارسی
3
3
53
1.1K
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@JohnSmithmrpb @Dr_____stop من شمارو نمیخورم ولی اگه ذره ای عقل داری : عقایدتون باعث فساد و دیکتاتوریه، اقتصاد دستوری یعنی برده داری یعنی حمالی مفت
فارسی
1
0
1
83
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
حالا دارید به پزشکا نقد میکنید، یادتون نره تو ایران دندون پزشکا بدون تعرفه و با هر قیمتی که بخوان کار میکنن و کوچک ترین نظارتی هم روشن نیست.
فارسی
10
10
302
4.5K
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@sinai980 کصشرای پان ترکی و پان ایرانیستیتون اگه تموم شد رضا شاه وقتی رفته بود ترکیه برای دیدار با آتاتورک باهاش ترکی آذربایجانی حرف زد
فارسی
0
0
0
33
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@kaftarmadeh وای جدی راست میگه شبیه خودته 😂
فارسی
1
0
1
23
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
مافیایی هست و تا نره هیچ چیز خوبی تو بازار پیدا نمیشه چون با قیمت گذاری دستوری و ممنوعیت واردات و تعرفه های گمرکی و وارداتی دهن بازار رو سرویس کرده دلیل عمده گرونی و بی کیفیتی محصولات و خدمات داخلی قوانین داخلی جمهوری اسلامی هست نه تحریم ها 2/2
فارسی
0
0
1
30
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
ماشین خوب الان هم هست ج.ا پلاک نمیکنه پلاک هم کنه چندبرابر قیمت ماشین تعرفه گمرکی میگیره لوازم خانگی خوب الان هم هست ج.ا واردات رو ممنوع کرده گوشی خوب الان هم هست ج.ا پول رجیستری میگیره دارو و غذا الان هم هست ج.ا واردات رو ممنوع کرده جمهوری اسلامی یک حکومت الیگارشی 1/2
اِم جـــیــــــــ@mg_bartender

سلام به مهاجران اروپایی سلام به ماشین خوب سلام به گردشگری سلام به میزبانی جام جهانی،المپیک سلام به درامد خوب سلام به...

فارسی
1
0
1
75
RASA TIGER
RASA TIGER@rasa_tiger·
@mg_bartender @GMohammadz8200 اختلاف قیمت جهانی بخاطر تحریم نیست بخاطر ممنوعیت واردات و تعرفه های وحشتناک گمرک هست تا وقتی قانون عوض نشه و مملکت از دست الیگارش زدوده نشه هیچ فرقی نمیکنه مثالش هم خودرو ها پلاک آزاد/موقت و گوشی های رجیستر نشده است
فارسی
0
0
6
87
اِم جـــیــــــــ
@GMohammadz8200 نمیشه؟ ما همیشه مشکل روابط بین المللی داشتیم پول نفت مستقیم وارد کشور نمیشد دلال زیاد بود اختلاف قیمت جهانی عجیب غریب داشتیم به واسطه تحریم وقتی این پل های ارتباطی درست بشه به نظرم با توجه به تکنولوژی بین ۲تا ۵ سال از جهان سومی بودن درمیایم تا حدود زیادی
فارسی
5
0
3
2.9K
اِم جـــیــــــــ
سلام به مهاجران اروپایی سلام به ماشین خوب سلام به گردشگری سلام به میزبانی جام جهانی،المپیک سلام به درامد خوب سلام به...
اِم جـــیــــــــ tweet media
فارسی
1.8K
8
596
359.9K