Resul Tebrizcik

1.7K posts

Resul Tebrizcik banner
Resul Tebrizcik

Resul Tebrizcik

@resst_official

--- Hasta Beşiktaşlı --- --- Rap Müzik Tutkunu --- --- Mc --- --- Söz Yazarı --- --- YouTube İçerik Üreticisi --- --- Evli ---

Katılım Kasım 2022
190 Takip Edilen145 Takipçiler
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
@emregn59 Bak güzel kardeşim. Aynı kapıya çıkıyoruz. Mesele yönetim. Bu yönetim ve bundan öncekiler musratiler onana lar vs. Alırken her gelene ooo woo sezon sonu 4.lük. Hoca faktörü gelecek kaliteli oyuncular için önemli. Eğer hocan marka değilse Rıdvanla gökhan la oynarsın. Mesele bu
Türkçe
1
0
0
13
EMRE GN 1903
EMRE GN 1903@emregn59·
@resst_official Sergen es kaza şampiyon yapıda ne oldu kadron kötü Trabzonspor mantıklı transfer yapıyor isim önemli değil hocaları Arsenalden gelmedi
Türkçe
1
0
0
240
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Önder Özen geldiğinde 2. Feda dönemi hayırlı olsun demiştim. Getirdikleri hoca da ortada. Bu sezon taraftar olarak bir beklentim kalmamıştır! Transferleri de ikinci lig topçuları yada küme düşen takım topçuları yaparlar. Yeni kanser sezonumuz hayırlı olsun. #ForzaBeşiktaş
Beşiktaş JK@Besiktas

🇮🇹✈️🦅 #ForzaBeşiktaş

Türkçe
1
0
0
145
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
@emregn59 O zaman çıkıp ekrana şov yapmayacaksın. Delikanlı gibi diyeceksin ki biz yapılanmaya gidiyoruz. Yarışta olmayacağız feda Sezonu yaşayacağız taraftar sabrederdi. Ama hem kalkıp yarışta olacağım diyeceksin istediğimi alırım diyeceksin gidip 2.lig hocası getireceksin. Biz de susacaz
Türkçe
1
0
0
16
EMRE GN 1903
EMRE GN 1903@emregn59·
@resst_official Alamazsın parayla olmuyor adamlar senin kaç senedir ne yaptığına bakıyor cv kötüyse niye gelsin kariyerine kötü cv eklesin başarın yok şuanda bu hoca bile fazla
Türkçe
1
0
0
6
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
@emregn59 Tamam bende aynı şeyi söylüyorum. Şenol Sergen değil mesele. Yönetim istediğimi gider alırım dedi mi? Dedi. Aldı mı? Hayır. Kim bu hoca? 1.59 puan ortalaması falan Beşiktaşın kalibresinde mi? Adama da yazık bir kaç aya eleştirilir. Ben kaliteli kadro kaliteli hoca istiyorum
Türkçe
2
0
0
20
EMRE GN 1903
EMRE GN 1903@emregn59·
@resst_official En iyi kim söylesene bana kaç sene başarı yok kim gelecek Sergen mi Şenol mu iyi kadron vasat kim gelirse gelsin
Türkçe
1
0
0
11
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
@Mustafi414 Ağzına sağlık. Doğru olan yorum bu. Yönetim a class bir hoca getiremiyor bizim taraftar kim gelir bu takımın başına diyor. Vasata alıştık iyice. Takımın hocası oldu tabiki destek olacağız ama bizi de yükseltmedi. Gerçek ortada. En büyük camiası Fiorentina. Ama Burası Beşiktaş!
Türkçe
0
0
0
51
MUSTAFA
MUSTAFA@Mustafi414·
Vincenzo Italiano konusunda ön yargılı olanlara laf söylemeyin. Hem CV zayıf hem de puan ortalaması. Ama inşallah hoca da sahada cevap verir. Şu an tek temenni bu. Hayal kurduracak bir hoca değil.
Türkçe
62
3
45
3.6K
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
@emregn59 Dedi vasata alıştırılmış taraftar kardeşim. Yahu şu vasatı kabullenmeyin artık. En iyisini isteyin. Yönetime talip olan en iyisini yapmak zorunda. 2. Sınıf bir hocayı göklere çıkarıyorsunuz. Sonra kasımda yine sövmece.
Türkçe
1
0
0
9
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
@onuralpwashere Adamın hocalık yaptığı en büyük camia Fiorentina. Büyük camia kültürü hele ki başka bir ülkede tecrübesi 0. Genelde çalıştığı takımlarda 2 sene kalmış. Serie D serie C serie B ve serie A tecrübesi Beşiktaş ve biz taraftara yetecek mi? Büyük soru işareti. Hayırlısı olsun
Türkçe
0
0
3
862
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Önder Özen Futbol Dirrektörümüz olmuş. Hoş geldin 2. Feda Sezonu! İstifa Serdal Adalı! #ÖnderÖzen #Beşiktaş
Resul Tebrizcik tweet media
Türkçe
0
0
0
64
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
34 yaşındayım doğduğumdan beri Beşiktaşlıyım. Ne hoca ne de menejer tanırım. Safkan taraftarım. Ben bu durumu kabul etmiyorum. Troll değilim. Yönetim ve Sergen Yalçın istifa diyorum. Hatta Başkan olarak Fikret Ormanı istiyorum! Hocayı o bulur zaten! #BJKvTS #fikretormangöreve
Türkçe
0
0
0
83
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Tebrikler Trabzonspor. Tebrikler Fatih Tekke! Oyun planı nasıl olur, yedeklerle bile nasıl derbi kazanılır gösterdiler. Şimdi Orkun da içerde Sergen hocasına sarılıp ağlasın. Yazıklar olsun hepinize. 1 derbi galibiyeti bile alamayan çöpler karması! Hepiniz gideceksiniz! #BJKvTS
Türkçe
0
0
0
66
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Muçi bende yok derken, rafa konuşmuyor derken, jotayı istemiyorum diyerek oynamayan sendin Sergen hoca. Senin istediklerin ve takım içinde sana yalakalık yapanlar 11 oynuyor. Bu oyuncular senin egonu tatmin etmediği için bugün yoklar. Bu camia, ego tatmin yeri değil! #BJKvTS
Türkçe
0
0
0
55
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Yönetim ve Sergen Yalçın yeni sezon başlamadan görevi bırakmalı. Uzatmaya gerek yok. Yeni başkan yeni hoca ve yeni transferlerle sezona başlamalı! Kaç yıldır yalan vaatler dinliyoruz bize Beşiktaşı ayağa kaldıracak TEK İŞLERİ bu olacak Başkan ve yönetim lazım. #BJKvTS
Türkçe
0
0
0
66
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Ya lig bitmiş bari bu maçı rahat bırakın vicdansızlar! Bırakın da iki takım topunu oynasın. Verilmeyen kartlar, penaltılar, fauller. Tiyatro ligin son haftalarında da devam ediyor! Beşiktaşı üzmesinler dedik içimizden geçtiler!Yönetimde sadece seyretti! #BJKvTS #BeşiktaşınMaçıVar
Türkçe
0
0
1
178
Resul Tebrizcik retweetledi
çArşı
çArşı@KingcArsi·
"Serdal Adalı’nın camiadan talep ettiği '3 transfer dönemi' kredisi artık dolmuştur. Beşiktaş’ın kaybedecek tek bir dakikası bile kalmamıştır. Camianın beklentilerini karşılayamayan yönetimi DERHAL İSTİFAYA davet ediyoruz!"
Türkçe
264
840
6.4K
151K
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Bütün maç maçı izleyip sağda oynayamayan ve Etkisiz Olaitanı oyunda tutup 80 de Cernyi taraftar bağırdı diye aldın. Oyuncu değiştirmedin. Bu mu önemli dediğin maç? İstifa edin! İstifa da hizmettir! #BJKvKON #SerdalAdalıİstifa #sergenyalçıni̇stifa
Türkçe
0
0
0
121
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Cengiz hariç Herşey yolunda. İkinci yarı da 3 tane istiyorum. Takıma ve Hocaya güvenim sonsuz. #BJKvANT #BeşiktaşınMaçıVar
Türkçe
0
0
0
239
Resul Tebrizcik
Resul Tebrizcik@resst_official·
Bravo Kaptan 🦅🦅🦅istekli bir Beşiktaşın önünde her takım Anadolu takımı gibi kalır! Yeter ki o ruh o istek olsun. #BJKvANT #orkunkökçü #BeşiktaşınMaçıVar
Türkçe
0
0
0
170