این آخرین توییت من راجب این موضوعه.
برو و سعی کن به آدما ثابت کنی ما کات بودیم، ولی حاضر نیستی به هیچکدوم از اون آدما بگی هفته ها با دوست(سابق) من تو سفر و تو خونه چیکارا کردی.
کات هم بوده باشی کارت کثافت خالص بوده و هرگز این و نخواهی فهمید.
من دیگه وقتم و هدر نمیدم.
دوستای دبیرستانم گفتن با فلانی (یکی از بچه های خودمون) هم قبلا اینکارو کرده.
گفت همه این و میدونستن چطور نمیدونستی؟
نمیدونستم... از کجا باید میدونستم؟ کسی به من چیزی نگفته بود از بس سرم تو درس و مشقم بود.
تا ابد به خودت بگو چون دنیا ولم کرد من به خودم اجازه دادم با دوستش که آورده بود تو خونه زندگیمون بخوابم
بگو چون از دوستش خوشم میومد هیچاشکالی نداشت
تا ابد همین و به خودت بگو
لطفا تا ابد همینطور فکر کن
فکر درست و تو میکنی
منتظرم به مامانم بگم
مامان اون دوستم و که میشناختی؟ همونی که مادرش فوت کرد من و میبردین خونش تا تنها نباشه، همونی که بهم میگفتی هواش و داشته باشم، همونی که غذا با دیگ میفرستادی براش...
با پسری که سه ماه پیش به عنوان دوس پسر هفت ساله دخترتون اومد خونه و کلی ذوق کردی، الان باهمن
من این یک سالاینجا حلقه دستم میکردم از روی دلتنگی
هروقت دلم تنگ میشد دیت میکشیدم روی حلقه
به هیچ کسم نگفتم چون نمیخواستم فکر کنن کصخولم
کصخول بودم
احمق بودم
آخ چقد ساده لوح بودم
برگشته به همه گفته دنیا رفته اونجا با یکی دوست شده من و ول کرده
کاش بمیری و من نفهمم که چقد دروغا به این و اون گفتی در حالی که من اینجا داشتم با عشق تو هر شب میخوابیدم و بیدار میشدم
کاش بمیری
گفت میرم شهرتون خانوادت و ببینم ادای احترام کنم
گفتم لازم نیست
گفت میخوام اینکارو کنم
رفته بود باهاش باشه
ما اون موقع هنوز باهم بودیم
من تو کل مسیر داشتم پشت تلفن قربون صدقش میرفتم
لعنت بهت
تو زندگیم هرگز این جمله رو برای کسی بکار نبردم
حتی برای کسی که تو بچگی بهم تجاوز کرد
حتی برای اون دختری که باهات الان تو تخته و همه ی لذتایی که میخوای و بهت میده
ولی برای تو با تموم وجودم میگم:
" you are a piece of shit"