rev

1.6K posts

rev banner
rev

rev

@revivi0

yumoş spreyi çok seviyorum

Katılım Eylül 2025
167 Takip Edilen137 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
rev
rev@revivi0·
geçen sene 61 bindi mezun senesinde sıralama artmaz diyen hocaya kapak olsun
rev tweet media
Türkçe
2
0
21
1.5K
rev retweetledi
ekim🦭
ekim🦭@eylullekim12·
sivrisinek olsaydim bicepsli oglanlarin bicepslerini isirirdim
Türkçe
48
222
4.9K
152.7K
rev
rev@revivi0·
@EgeRfgv talihsiz bir hata olmuş
Türkçe
1
0
2
267
rfgvıege
rfgvıege@EgeRfgv·
@revivi0 ben çizdim grafiği düzgün çizip yanlış bulmuşum dikkatsizliğimi skm
Türkçe
1
0
0
400
rev
rev@revivi0·
@Rikatullah1 soruyu vahiy yoluyla çözmedim kanki zaten bilimsel yöntemlerle çözdüm için rahat olsun
Türkçe
1
0
2
60
rev
rev@revivi0·
@Ali35590713 @ernesmucii @Francohyoo tamamdır ayak parmağı siğili bi dahakine sen nası istersen öyle çözeriz ama bunun cevabı 1-3 ağlayarak annene anlatabilirsin hayal kırıklığını🥱🥱
Türkçe
1
0
3
85
rev
rev@revivi0·
@esatbdm hiç huyum değildir valla cevap anahtarına isyan etmek ki doğru yaptım gerek de kalmadı
Türkçe
0
0
2
115
Esat
Esat@esatbdm·
@revivi0 cevap anahtarinda yalniz 1 ciksaydi soru aglayacaktin soru iptal olsun diye ahahahahahah
Türkçe
2
0
1
128
rev
rev@revivi0·
@esatbdm kullanmadan bile gözüm kapalı çözerim🥱🥱
Türkçe
1
0
1
619
Esat
Esat@esatbdm·
@revivi0 o zaman hic bi limit sorusunda l hospital kullanmicaksin aglama oynaaaa
Türkçe
1
0
3
665
rev
rev@revivi0·
@tpsyfddled @ebumutualipcan SHXPEÖDPEŞDĞEŞĞDEĞDÖEĞDŞE kanka her sene fulleyen biri çıkıyor zaten kalan herkes ezik durumuna mı düşüyor 😭😭😭😭😭 çok salakça konuşuyorsun ağlıyorum
Türkçe
0
0
0
43
rev
rev@revivi0·
@tpsyfddled @ebumutualipcan tamamdırrrrrrrrrr aytde 38 tytde 37 mat yaptım ama bi gidip tekrar öğreniyim sen yeter ki mutlu ollllll🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Türkçe
0
0
0
39
rev
rev@revivi0·
@SaMeT1054454 edebiyat çözmediğim için o soru hakkında bi bilgim yok
Türkçe
0
0
1
837
rev
rev@revivi0·
@tpsyfddled @ebumutualipcan doğru çözseymiş ilk 100e girmek istiyorsa amk ben ne yapayım DOĞRU CEVAP 1-3 ZATEN
Türkçe
1
0
4
356
rev
rev@revivi0·
@nis_pala EVET İŞTE sınava girip matematik çözen biri bi zahmet grafik sorusu çözmeyi de bilsin
Türkçe
1
0
7
1.3K
Nisa PALA
Nisa PALA@nis_pala·
@revivi0 Doğru yapanların emeği ne olacak!? Ösym her sene böyle ayırt edici soru koyuyor zaten. Türev sorusu tam bir ayt klasiğiydi. Soruda mantık hatası yok, sadece ince bir detay vardı ve elenen elendi...
Türkçe
2
2
25
1.9K
rev
rev@revivi0·
@HashDashMash ben fen lisesi mezunuyum ama sorunun grafik sorusu olduğu çok belli yani illa farklı çözüm denemek istiyorlarsa deneme sınavında denesinler ösym sınavında değil
Türkçe
1
0
9
1.5K
Hash🇹🇷
Hash🇹🇷@HashDashMash·
@revivi0 Olimpiyatçılar yapmıştır belki anadolu lisesi müfredatında yok sanırım o teoremler bazı fen liselilerde yapmış olabilir çok azdır ama
Türkçe
2
0
3
1.7K
rev
rev@revivi0·
@tpsyfddled @ebumutualipcan demek ki zaten BAHSETTİĞİM %5in içindeler ve ben nasıl cezalandırabilirim ki amkkk??? benim elimde mi iptal etmemek soruyu fikrimi belirttim sadece
Türkçe
0
0
0
401
rev
rev@revivi0·
evet tüm soruları emin işaretledim??? matematikten 38 işaretledim ve 38 netim var çünkü mal değilim ve bu sınavın şık sallama sınavı olmadığını biliyorum, tüm sene de dizimi kırıp ders çalıştım. ne kolay ya soruyu sallayıp sonra burada iptal olsun demek biraz utanmanız olsun
моня@zerefsay

niye bu kdr umrunuzda kimin hangi sıkkı ne dusunerek isaretledigi? Sanki siz 200 soruyu da %100 dogru yoldan bulup dogru isaretliyomussunuz gibi triplenmeyin 3. Onculdeki aralıkta kok olması matematiksel olarak mumkun deil c.a. yanlıs ve tek onemli olan da bu zaten

Türkçe
0
0
2
242
rev
rev@revivi0·
@ebumutualipcan evet ve burada hepsi sanki türevi sınav anında tekrar keşfetmiş gibi savunma yapıyorlar
Türkçe
0
0
27
2.6K
taLllip
taLllip@ebumutualipcan·
@revivi0 %95 ne aq sinavda bunu oyle dusunerek 1 yapan ogrenci sayisi 10-15 tane falandir bak
Türkçe
2
0
91
2.8K
rev
rev@revivi0·
@CanParl96680156 önce bi sakin ol amk sana küfür mü etmişim ben??? senin kadar aptal birine ben anlatmakla uğraşmayacağım eğer bilgileri doğru girebilecek kadar kapasiten varsa GERÇEKTEN bu şekilde bi grafik çizilebileceğini desmostan bakıp görebilirsin göt lalesi seni
Türkçe
1
0
40
2.4K
FENER FEDAİSİ
FENER FEDAİSİ@CanParl96680156·
@revivi0 Has öyle miymiş mk sazanı seni nasıl sıçtın ama f4 = f’4 bilgisini boşuna mı vermişler aq kullanamamışsın sıçmışsın milletin nasıl çözdüğüne yorum yapıyorsun
Türkçe
6
0
50
2.8K