Sabitlenmiş Tweet

بنده وقتی میفهمم قائدنا ریحانی از اصول انجمن عقبنشینی کرده و جوانان رو دعوت به این امور سخیف میکنه:
Mohsen.Reyhani@mohsenreyhani01
@shepherd141141 @AQoOvv سلام، دیت را باید رفت. اما با آدمی متناسب. غیر آن دیت نرفتن و تنها ماندن بسی خوش است.
فارسی











