reza.

31.5K posts

reza.

reza.

@rezarezaii15

Katılım Temmuz 2017
420 Takip Edilen368 Takipçiler
الهه
الهه@li_justher90·
پنج تا بستنی و نیم‌کیلو تخمه؛ یک‌ میلیون تومن.
فارسی
1
0
3
90
Saeed
Saeed@Realsaeedsm·
@rezarezaii15 @dorsasasa_j اسپری تنگی نفس (سالبوتامول) بزن، چنان تپش قلبی بگیری که نگو
فارسی
1
0
1
11
doRi
doRi@dorsasasa_j·
این اضطراب و تپش قلب بعد خوردن قهوه رو چجوری میشه کنترل کرد؟
فارسی
522
3
573
75.9K
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Realsaeedsm @kh_g @ParishDokht از کثرت قضاوت ها و حرفهایی که شنیدن شاید همچین نظری دارن
فارسی
2
0
1
25
Saeed
Saeed@Realsaeedsm·
@rezarezaii15 @kh_g @ParishDokht چرا والا هزار تا درد مردها دارن که ندیدم هی بیارن کف تایملاین! حالا اشکالی نداره کسی بنویسه اما اینی که بگن ما یه چیزی رو عمومی میکنیم ولی کسی در موردش حرف نزنه هم جالبه! من جدیدا در ادامه‌ی بلاک‌هام، هر کسی توییت میکنه و کامنت رو میبنده هم بلاک میکنم!
فارسی
1
0
1
30
بی‌بی‌دلشاد ِ جهان‌وطن
من اگه یه مرد بیاد در مورد مسائل مربوط به بیضه توییت بزنه، اسکرول میکنم و رد میشم. چون ندارم و نظری هم نمیتونم داشته باشم اما نمیدونم اینهمه مرد از کجا پیدا میشن میرن زیر تویتایی که خانمها در مورد پریود و دردش، بارداری و مشکلاتش و زایمان و فجایعش نوشتن نظر میدن اصن تو چمیدونی آخه
فارسی
60
383
8.9K
78.1K
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Realsaeedsm @dorsasasa_j دکتر جان ما بخاطر تپش قلبش میخوریم وگرنه قهوه مزه زهرمار میده
فارسی
1
0
0
16
Saeed
Saeed@Realsaeedsm·
@dorsasasa_j پروپرانولول. ولی بهترین کار اینه که قهوه رو ترک کرد
فارسی
2
0
2
65
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Realsaeedsm @kh_g @ParishDokht آخه بیضه حاشیه ای نداره نهایتش توپی بهش بخوره یا تابستون زمستون لوکیشنش جابه جا بشه😅
فارسی
1
0
3
29
Saeed
Saeed@Realsaeedsm·
@rezarezaii15 @kh_g @ParishDokht مشکل اینه که هیچ مردی نمیاد بیضه‌ش رو یکی در میون توییت کنه و مسئله‌ای رو عمومی کنه و بعد هم بگه بقیه نظر ندن!
فارسی
1
0
1
24
Saeed
Saeed@Realsaeedsm·
@rezarezaii15 @li_justher90 اصلاً این عدد ها تو ذهن من نمیره. واقعاً نمیتونم درک کنم
فارسی
1
0
2
11
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Realsaeedsm @li_justher90 الان تلقیح طبیعی صد میلیونه میگن اسب نر که میخواد بیاد چیز کنه صد تومن میگیره😅
فارسی
1
0
1
16
Saeed
Saeed@Realsaeedsm·
@rezarezaii15 @li_justher90 آب معدنی تک نفره میگه ۴۵ تومن. من سال ٨۵، تلقیح مصنوعی میکردم ۴۵ تومن
فارسی
1
0
2
14
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Mahiiii67 اول سلام 👋 دوم متاسفم برای سازمان و رییستون چرا در یک سازمان باید حق به مراجعینی داد که حق باهاشون نیست. سوم در کسب و کار خصوصی متاسفانه همیشه حق با مردمه وباید تحملشون کرد چون مشتری هستن چهارم اینا نظرات شخصی خودم بود :))
فارسی
1
0
1
23
ماهی آن برکه‌ی کاشی🌙
فک کنم فقط سازمان ماست که همیشه حق با مردمه، طفلکی ما. کاش کار و کسب خودمونو داشتیم، مجبور نبودم مردم رو تحمل کنم.🚶‍♀️
فارسی
1
0
16
145
reza.
reza.@rezarezaii15·
@sobate_shak کوهنوردی سمت شما خیلی عالیه خسته نمیشی سبز وزیباست بدون شک لذت میبری و معتاد میشی کوله پشتی راحت انتخاب کن با دوتا عصای کوهنوردی و آب و شکلات برنامه ای سخت و سرد داشتیم در مازندران یادآوریش هنوز لذت بخشه برام
فارسی
1
0
0
26
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Sara7mpj @pedghr بذار بخوره خودش میگه یک ساعت دیگه نیست :)
فارسی
1
0
1
12
Saram
Saram@Sara7mpj·
@pedghr و کمتر بخورم
فارسی
1
0
3
294
Ped Said What:
Ped Said What:@pedghr·
دیشب پیک دوم بودم که قفسه سینه‌ام درد گرفت. دیگه نخوردم. تا ۱۲ تحمل کردم، بعدش رفتم اورژانس بیمارستان دی. تو کل مسیر داشتم به این فکر میکردم زندگی واقعا یه لحظه‌اس. الان هستم، یه ساعت دیگه نیستم. سعی میکنم اخلاق و منش بهتری داشته باشم.
فارسی
10
0
107
7K
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Realsaeedsm آره اون روز آفریقای جنوبی نمیدونم با کجا بود نشون میداد
فارسی
1
0
1
23
Saeed
Saeed@Realsaeedsm·
الان تلویزیون جمهوری اسلامی این بازی آلمان و اکوادور که داورش خانم هست رو نشون میده؟
فارسی
1
0
3
110
reza.
reza.@rezarezaii15·
@mohsen_alstar @marithereswaltr مرسی که پرسیدی من ذهنم رو لباساش بود دیدم بازم زیاده گفتم شاید یه کارتی تو کیف پوله هست که هشت و سیصد داخلشه دویست هم خود کیف
فارسی
1
0
1
12
ماری ترز والتر
ماری ترز والتر@marithereswaltr·
چه جوری دلم بیاد هشت و پونصد پول اینو بدم :(
ماری ترز والتر tweet media
فارسی
10
0
38
1.1K
alireza
alireza@itsalireza4·
آدم برای اینکه شاعر خوبی بشه باید فرانسوی باشه. شاعرهای خوب همه یا از اول فرانسوی بودن یا مدتی رو فرانسه زندگی کردن و فرانسوی شدن.
فارسی
11
4
171
7.4K
reza.
reza.@rezarezaii15·
@atefeh_sh من باز برگشتم و این عکس رو دیدم چقد ترسناکه. اون ترسی که بهم میده نمیتونم بنویسمش
فارسی
1
0
1
20
reza.
reza.@rezarezaii15·
@atefeh_sh زینب و شام غریبان
فارسی
1
0
2
26
Atefeh⁦
Atefeh⁦@atefeh_sh·
کربلایی که دیدیم...
Atefeh⁦ tweet media
فارسی
1
2
36
655
reza.
reza.@rezarezaii15·
@rezvaneh همین میوه هاش هم به درد معده من نمیخوره
فارسی
0
0
2
15
رضوانِتونم
جداً تابستون به‌جز میوه‌های خوشمزه چی داره که طرفدارشین؟
فارسی
15
0
31
836
reza.
reza.@rezarezaii15·
@Bia_berim @blubank_com شما همونی بودی که صبحونه میخوردی جنگ میشد؟
فارسی
1
0
1
31
ساکن سرزمین گا
دیروز درخواست رمز پویا زدم هیچی نیومد الان یه رمز پویا که هیچ ربطی به من نداره اومد @blubank_com دو دستی اون سرورهاتونو بچسبید که اگه بلو هم از کار بیوفته من هیچ پولی دیگه ندارم
فارسی
1
0
15
317